רשומות

יום שלישי, 5 בינואר 2021

סובלים מיובש, סדקים וחספוס בכפות הרגליים? יש פתרון! קרם כף רגל טיפולי EXTRA מסדרת יו- לקטין של ד"ר פישר


תקופת החורף היא תקופה אהובה עלי. אני אוהבת את מזג האוויר החורפי, את הרעננות באוויר , את הגשם ואת הפוך. אבל, זו גם התקופה שבה אני סובלת מיובש. בעיקר, בכפות הרגליים. אני לא לבד. יובש בכפות הרגליים הינה תופעה מוכרת אצל רבים מאיתנו, הן נשים והן גברים. הסימנים הם: עור קשה, סדוק ומחוספס בכפות הרגליים. מעבר לכך שזה מציק ומפריע זה גם ממש לא יפה אסתטית.

אז מה עושים? הפתרון הוא פשוט וקל. משתמשים בקרם כף רגל טיפולי EXTRA מסדרת יו- לקטין של ד"ר פישר. התכשיר האיכותי יביא להקלה מיידית. הוא מיועד לטיפול בעור יבש, מעובה ומחוספס במיוחד ומסייע בשמירה על היגיינת כף הרגל ובמניעת ריחות גוף רעים.


יו-לקטין כף רגל אקסטרא צילום- יעל האן

התכשיר החדש מעניק לחות ל- 48 שעות, עבר את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמתו לעור רגיש, ללא פראבנים, SLS וSLES  שימוש יומיומי  ישמור על העור רך, יסייע במניעת סדקים וישפר את מרקם העור ומראהו. 

ד"ר פישר יו- לקטין קרם כף רגל טיפולי Extra 15% מכיל שילוב מרכיבים ייחודי לטיפול אינטנסיבי ולמראה עור בריא:

·         Urea 15%- בעל כושר ספיחת לחות גבוה, מרכך את העור ומקל על גירויים הנגרמים מעור יבש.

·         חומצה לקטית (AHA)  Lactic Acid 5%-  יעילה במיוחד כמרכיב להוספת לחות, מסייעת בשמירה על עור גמיש.

·         (BHA) Salicylic Acid - חומצה סליצילית משפרת את מראה ותפקוד העור, מסייעת בהסרת תאים מתים ויבשים הסותמים את נקבוביות העור וגורמים לעור יבש ומחוספס.

·          Mint Oil- לתחושת קירור ולסיוע בהרגעת העור.

·         Decalact - רכיב ייחודי המסייע בשמירה על היגיינת כף הרגל ובמניעת ריחות גוף רעים.

 התנסות אישית


מדי בוקר אני יוצאת להליכה של מספר כ-4 קילומטר. זו שגרה שאיני מוותרת עליה, במיוחד כעת עם מגיפת הקורונה והסגרים. אך יש לכך מחיר של עור יבש וסדוק ובמיוחד בתקופת החורף. ניסיתי את הקרם הטיפולי EXTRA מסדרת יו לקטין. הקרם נעים למריחה, ללא ריח כמעט. בערב, לאחר המקלחת מרחתי כמות נדיבה על כפות הרגליים, עיסיתי עד שהקרם נספג, גרבתי גרביים וכך הלכתי לישון. בבוקר, גיליתי כף רגל חלקה ושיפור ניכר מבחינת היובש והסדקים. את אנחת הרווחה שלי שמעו בכל הבית. אין ספק שמדובר במוצר איכותי ויעיל ואני ממליצה עליו בשמחה. 

תכולה: 150 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן: 79.90 ₪  ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת.

המלצות לשמירה על כפות רגליים חלקות ובריאות, ואיך מטפלים ביובש וסדקים הקיימים:

1.     הימנעו מהליכות ממושכות בכפכפים, סנדלים שטוחים או יחפים.

2.     הקפידו לשמור על היגיינת הרגליים- יש לדאוג לרחוץ היטב את הרגליים עם מים וסבון היגייני לפחות פעם ביום ולהקפיד לייבשן.

3.     במידת הצורך ניתן לעשות שימוש בתכשירים המסייעים בפעולת הפילינג כגון יו-לקטין ג'ל פילינג טיפולי. 

4.     מרחו פעמיים ביום קרם ייעודי לכפות הרגליים המכיל חומרים פעילים כדוגמת ד"ר פישר יו-לקטין קרם טיפולי פורטה או EXTRA לכף הרגל. יש למרוח את הקרם על כף הרגל ולעסות עד לספיגה מלאה. לטיפול אפקטיבי במיוחד מומלץ למרוח את הקרם ולגרוב גרביים במשך השינה.

5.     במידה והמצב אינו משתפר ואתם סובלים מסדקים עמוקים וכואבים, מומלץ לפנות לפדיקור רפואי או פודיאטור.

סדרת ד"ר פישר יו-לקטין פרי פיתוח מדעי, ניסיון עשיר ומומחיות דרמטולוגית רבת שנים, פותחה במעבדות המחקר של ד"ר פישר והינה הסדרה המובילה והמקיפה ביותר לטיפול אינטנסיבי ומניעת יובש עור מכף רגל ועד ראש. תכשירי הסדרה מומלצים על ידי רופאי  עור ועל ידי עמותת אי"ל (האגודה הישראלית לסוכרת).

סדרת יו לקטין. צילום יעל האן

בעולם מלא בהבטחות אני סומכת על ד"ר פישר: בד"ר פישר משלבים למעלה מ-55 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר. מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו תקן הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה