רשומות

יום חמישי, 28 בינואר 2021

הכירו את תכשירי הטיפוח החדשניים של הקוסמטיקאית דנה טל הנמכרים רק לאחר אבחון אונליין מקורי ומותאמים אישית לצרכים הספציפיים שלנו

מדפי תכשירי הטיפוח בפארמים עמוסים לעייפה במוצרי טיפוח לפנים. איך נבחר מה מתאים לנו ומה טוב לעורנו? האם די בכך שאנו מתייעצות עם דיילת היופי במקום? או שקראנו על מוצר טיפוח כלשהו ונראה לנו שהוא יתאים? לעיתים, אנו רוכשים קרמים יקרים מאד אך התועלת עשויה להיות קטנה כיוון שהוא אינו מתאים לנו.

הקוסמטיקאית דנה טל, פיתחה סדרת טיפוח מודולרית ומינימליסטית, המותאמת אישית לכל אחת בעזרת אבחון אונליין של סוג העור. באתר עונים על סדרת שאלות ובסיום האבחון מוצעים אך ורק 4 מוצרי טיפוח לפנים- ג'ל ניקוי, קרם, סרום וקרם לחות עם מקדם הגנה שמתאימים ספציפית לצרכים הייחודיים שלנו. לא ניתן לרכוש מה שלא אובחן כמתאים עבורנו.

לאבחון אישי האפשרי גם באופן אנונימילחצו כאן

הקוסמטיקאית דנה טל הינה שותפה בכתיבת ספר לימוד מקצועי רשמי של משרד הכלכלה בתחום הקוסמטיקה, מרצה ומלמדת שפיתחה את IM- סדרת מוצרי טיפוח מודולרית ומינימליסטית על בסיס העיקרון "פחות זה יותר" מתוך הבנה ששימוש בתכשירים המותאמים לנו אישית ועם החומרים הנכונים מצליחים להשיג תוצאות מצוינות. אין צורך במותגים יקרים. הרבה יותר חשוב להתאים את התכשיר לצרכים של כל אחת ואחת.

האג'נדה של less us more הובילה את דנה ליצירת שילובים שונים של המוצרים אשר מספקים טיפוח לכל יום, כל השנה. דנה גם מייעצת באתר כיצד להפוך כל מוצר לרב שימושי (למשל, קרם פנים שמתאים גם כקרם עיניים)

התנסות אישית



בכניסה לאתר ניתן לקרוא על הגישה ועל עקרונותיה ואז לוחצים על כפתור ה "קחי אותי לאבחון"  ניתן לעשות את האבחון באופן אנונימי או להירשם.

מתחילים עם מילוי הגיל ואז עוברים לענות על סדרת שאלות המתחילה בגיל ההתבגרות ובכל שאלה מוסבר מדוע היא נשאלת ומה מטרתה. כך שלא רק עונים על שאלות אלא גם מבינים מה עומד מאחוריה.

הנה מספר דוגמאות לשאלות שנשאלתי














בסיום מקבלים אבחון לגבי עור הפנים שלנו ומה חשוב שנדע עליו ועל שגרת הטיפוח שלנו ואז מקבלים המלצות על התכשירים והחומרים המומלצים עבורנו אישית. כאמור, מדובר על 4 מוצרים בלבד ובמחירים סבירים מאד.

זו ההמלצה שאני קיבלתי.



 



התכשירים הגיעו במשלוח הביתה במיכלי פלסטיק שניתן למחזר ולכל מוצר צורף הסבר מפורט. ההסבר מודפס על נייר ממוחזר. התכשירים ללא קופסה, שבלאו הכי היינו זורקות. אהבתי את העובדה שלכל תכשיר צבע משלו וכך אנו לא מתבלבלות ויודעות מיד לאיזה מוצר להושיט את היד לשם שימוש.

כך מגיעים התכשירים בקופסה



ג'ל ניקוי מקציף

החשיבות של ניקוי העור ידועה לכולנו. אני משתמשת בג'ל לניקוי יומיומי הן בבוקר והן בערב. הג'ל מעולה ומצליח להסיר את האיפור ואת שאר ההפרשות השומניות.

לאחר השימוש העור נקי, נעים ואין תחושת חספוס או יובש.

הג'ל מתאים לכל סוגי העור ואינו מכיל S.L.S




סרום ויטמין C

זהו סרום קליל ושקוף שנספג היטב בעור וגורם לעור להיות נעים למגע, רך וקטיפתי. אני משתמשת בו כבסיס לאיפור וזה מעולה. ניתן להשתמש בו בבוקר ובערב כתכשיר יחיד או בתוספת קרם מעליו.

הסרום מכיל נגזרת של ויטמין C הפעילה לאורך זמן ונספגת בעור באופן איכותי.

הסבר מפורט על תרומת הסרום מופיע הן באתר והן בהסבר המצורף לתכשיר שקיבלתי וכך אנו מבינים ויודעים מה החשיבות ומדוע להשתמש.



קרם קל

קרם שכשמו כן הוא, עדין וקל המתאים גם לעור רגיש. הוא נספג היטב בעור ואין תחושה של שומניות. גם לא ברק. אני משתמשת בו בבוקר. אך אפשר גם בערב ואפשר להשתמש בו גם כקרם עיניים. (שימושים נוספים ניתן למצוא באתר או על גבי ההסבר המצורף לתכשיר)

חשוב לציין שהוא מכיל אלוורה המרגיעה עור רגיש ומעודדת בניה בריאה ונכונה של התאים.



קרם עשיר

זה הקרם המספק לעור לחות והזנה. אני משתמשת בו בערב בעיקר אך גם בבוקר כי הוא מכיל שמן ארגן ולכן מתאים לעורי הסובל מיובש. אפשר להשתמש בו גם כקרם עיניים ואם נמרח אותו בשכבה עבה למשך 20 דקות הוא ישמש אותנו גם כמסכת הזנה.

שמן הארגן מועיל לעורנו כיוון שמכיל כמויות גדולות של ויטמין E הבונה את תאי העור. מכיל גם חומצות שומן חיוניות ועוד.



אלו הם 4 התכשירים המומלצים. כיוון שאני משתמשת באופן קבוע גם במייקאפ הומלץ לי תכשיר נוסף שמייתר את הצורך במייקאפ

קרם לחות עם מקדם הגנה SPF30 ודמי מייקאפ

תכשיר מצוין להגנה מפני השמש הישראלית. עומד בתקינה החדשה של משרד הבריאות לגבי הגנה מ- UVA/UVB 30 SPF. אני משתמשת בו בכל יציאה לשמש והוא עדין ונספג היטב. הגוון שלו בין בהיר לבינוני והעור נראה בגוון אחיד, קורן ויפה. אחד המוצרים האהובים עלי ביותר.



לסיכום

סדרת הטיפוח החדשנית של דנה טל מאפשרת לנו לצמצם את מדף הטיפוח שלנו, להשתמש באופן יעיל ומותאם בתכשירים המתאימים במדויק לעורנו וכך להגיע לתוצאות מצוינות. אני השתמשתי במוצרים והם איכותיים וטובים.

תהליך האבחון הינו מהיר וקל ובסיומו מקבלים המלצות אישיות ומדויקות. בנוסף, תוכלו למצוא באתר טיפים טובים ורעיונות לשימושים בתכשירי הטיפוח המומלצים.

 

לאתר מוצרי הטיפוח של דנה טל- לחצו כאן

גילוי נאות: התכשירים הגיעו לשם סקירה.
 







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה