רשומות

יום שני, 25 בינואר 2021

הכירו את הקרם החדש מסדרת ג'נסיס סאן של ד"ר פישר- קרם לחות והגנה +BB למראה עור אחיד ומוגן מקרני השמש ומקרינת מסכים דיגיטליים


 

קרמי לחות BB מוכרים לי כבר מספר שנים ומאז שהכרתי אותם, התאהבתי. אין מצב שאצא מהבית לא מאופרת וללא קרם לחות שמגן על הפנים. באקלים הישראלי שלנו זו חובה, השמש הישראלית שלנו עשויה לגרום לנזקים גם בחורף ובמיוחד בקיץ ואני אעשה את המיטב כדי למנוע סימני הזדקנות מוקדמת של העור כמו קמטים וכתמים. לכן חיפשתי מוצרים אשר יאפשרו לי לחוש נוח ויתנו תחושת נוחות וקלילות על העור מצד אחד ומצד שני יתנו מראה אחיד ומט לעור הפנים ומצאתי את הקרם החדש מסדרת ג'נסיס סאן של ד"ר פישר- קרם לחות והגנה +BB בתוספת גוון, מה שחוסך ממני שימוש במייקאפ ומאפשר לי לצמצם את תיק הטיפוח שלי.



הקרם החדש +BB הוא פרי פיתוח חדשני ובלעדי של מעבדות ד"ר פישר. הוא בעל מרקם קליל ולא שומני ומתאים לאקלים החם והלח של מדינתנו שטופת השמש. הקרם מגיע בשני גוונים- בהיר ומדיום ומעניק 6 פעולות במוצר אחד:

1.    הגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש SPF30).)

2.    סיוע בהגנה גם מקרינת האור הכחול הנפלט ממסכים דיגיטליים (סמארטפון, טאבלט, מסכי מחשב וכד').

3.    מראה גוון אחיד.

4.    מראה עור חלק וקורן.

5.    סיוע במניעת קמטים וקמטוטים.

6.    לחות ל-24 שעות. 

האם אתן יודעות ומכירות מהו קרם BB? ומהו קרם +BB של ד"ר פישר?

BB הם ראשי תיבות של BLEMISH BALM  (טשטוש פגמים). המוצר נולד בדרום קוריאה, מדינה שבה תרבות היופי והטיפוח הינה סמלה המובהק, שם הנשים שואפות לשלמות מראה העור ואוהבות מראה פנים חלק ואחיד. מטרתו היא לשלב מגוון צרכים במוצר אחד: להסתיר את פגמי העור ולהעניק לעור הפנים לחות, הגנה מהשמש ומראה עור בריא וחלק יותר. התכשיר החדש מסדרת ג'נסיס סאן, קרם יום מגן BB+ משלב את כל היתרונות הללו ואף מוסיף מענה ייחודי וחדשני: הגנה מקרינת ומוסיף הגנה מקרינת האור הכחול, הנפלט מהמסכים הדיגיטליים אליהם כולנו מחוברים יותר ויותר. מחקרים רבים שנעשו בשנים האחרונות מצאו כי האור הכחול מזיק לעיניים ופוגע במנגנוני השינה והערות אלא גורם גם ליצירת רדיקלים חופשיים המזיקים לעור. הקרם מיועד לשימוש יומיומי והופך את שגרת הטיפוח היומית לקלה ופשוטה יותר.

 גוון בהיר
גוון מדיום

ג'נסיס סאן קרם לחות והגנה BB+ אינו מכיל פראבנים, נבדק דרמטולוגית, הינו היפואלרגני ועבר את מבחן סנסיטיב - המעיד על התאמתו גם לעור רגיש. הקרם מכיל שילוב אפקטיבי ייחודי של רכיבים פעילים: 

·         BlumilightTM: קומפלקס פטנטי וחדשני בריכוז פעיל המכיל תמצית מזרעי פולי הקקאו מזן מובחר ונדיר שמקורו מפרו, העשיר בפוליפנולים, סכרידים ופפטידים, בעל פעילות אנטי-אוקסידנטית גבוהה במיוחד כנגד רדיקלים חופשיים (ROS) הנוצרים מקרינת האור הכחול. נבדק במעבדות מובילות בצרפת ונמצא מסייע בהפחתת ייצור רדיקלים חופשיים (ROS). בנוסף, בבדיקה קלינית נצפתה הפחתה במראה הקמטים והקמטוטים ושיפור במרקם העור בקרב נבדקים שנחשפו למכשירים דיגיטליים. 

·         AquaxylTM: רכיב חדשני המעניק לחות אידיאלית ומסייע לעור לאגור לחות תוך שמירה על מאזן הלחות בעור. 

·         חומצה היאלורונית: המעניקה לחות אופטימלית לעור ותורמת למראה עור חלק וקורן יותר.

·         מי ים המלח ופרו ויטמין B5: להזנה וריכוך, לסיוע בחידוש העור ובשמירה על גמישות ולחות העור. 

·         ויטמין E: מסייע בנטרול רדיקלים חופשיים ובמניעת נזקי סביבה ואקלים. 

התנסות אישית

גוון בהיר וגוון מדיום

לאחר בדיקת הגוונים בחרתי בגוון המדיום שמתאים יותר לעורי. המריחה של הקרם קלה ומהירה ואין לו ריח. הוא נספג במהירות רבה ואינו מותיר תחושת שמנוניות על העור. התחושה היא כאילו לא מרחתי דבר. לאחר המריחה, העור נראה רענן יותר, בעל מראה אחיד והקמטוטים לא נראו. בנוסף, העור היה מוגן מפני קרינת האור הכחול הנפלט ממסכים דיגיטליים וזה חשוב לי מאד כיוון שאני יושבת שעות רבות מול מחשב ומול הסמארטפון.

לסיכום, מוצר טיפוח משובח ויעיל שהשתלב לצמיתות בתיק הטיפוח שלי ואני ממליצה עליו בחום.

לרגל ההשקה מחיר היכרות: 49.90 ₪ ליח' בלבד במקום 64.90 ₪ ברשת סופר-פארם בתאריכים 28.1-3.3.2021.

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה