רשומות

יום שישי, 8 בינואר 2021

הכירו את JELIXIR- קוסמטיקה חדשנית המותאמת אישית לכל אחת ואחת מאתנו


 

במהלך חיינו קורה לעיתים שאנחנו מתוודעות למוצר כלשהו וחושבות איך לא חשבו על זה קודם. כך קרה לי עם מוצרי הקוסמטיקה של חברת JELIXIR . מוצרי קוסמטיקה חדשניים המצליחים להתאים את עצמם אישית לצרכים הייחודיים של כל אחת בעזרת קרם ובוסטרים משתנים.

כפי שאנחנו שונות אחת מהשנייה במגוון תחומים- אופנה, תזונה, זוגיות, העדפות תרבותיות, איפור ומה לא. כך גם צרכי הטיפוח שלנו שונים ורצוי מאד שנתאים לעורנו את הטיפול שהכי מתאים לו. בחברת JELIXIR הבינו זאת והרעיון שעומד מאחורי המוצרים שלהם הוא התאמה אישית וספציפית לצרכים המשתנים של כל אחת מאתנו. החברה מציעה שני קרמי בסיס עשירים ומזינים ומבחר של בוסטרים לצרכים שונים. מטפטפים טיפה, שניים של בוסטר לקרם ומקבלים קרם מותאם במדויק עבורנו. ויותר מכך, כדי לדעת למה העור שלנו זקוק ולהתאמה מירבית כל אחת ממלאת שאלון און ליין העוזר להתאים לעורנו את הקרם והבוסטרים המתאימים רק לנו.



עברתי אישית את התהליך, מילאתי את השאלון במהירות, יש שם שאלות העוסקות בגיל, תזונה, סוג עור, איך אנחנו מטפלות בעצמנו, האם אנו מתאפרות, האם מעשנות, האם אנו חשופות לשמש? מהם הצרכים שלנו ועוד. אחרי שמילאתי את השאלון, נשלח לי למייל דף ובו התוצאות. הומלץ לי על קרם בסיס מתאים ועל שני בוסטרים מתאימים. (ארחיב על כך בהמשך)

קרמי בסיס

החברה מציעה 2 קרמי בסיס

AURORA- קרם לחות עשיר המכיל שילוב של מרכיבים פעילים כמו מיצוי פרי הסברס התורם להאטת ההזדקנות ומכיל סגולות ליצור קולגן טבעי והחלקת העור, ויטמין E ונוגדי חמצון להגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים, חמאת שיאה, שמנים צמחיים וחומצה היאלרונית.

DIVINE- מולטי קרם ייחודי הנותן מענה מקיף והזנה עמוקה לעור. יש בו רכיבים פעילים כמו חמאת שיאה וויטמין E להזנה עמוקה וגמישות העור. יש בו מיצוי של פרי הסברס, ענבים, חוחובה ושמן זית העוזרים בהאטת תהליכי ההזדקנות ושיפור מראה העור.

הקרמים פותחו במיוחד לשילוב עם סדרת הבוסטרים לשימוש יומיומי.

מחירי הקרמים 270 ₪. באתר יש הנחה והם עולים 216 ₪.

קרם בסיס AURORA

בוסטרים

החברה מציעה מגוון של 7 בוסטרים לצרכים שונים: בוסטר לאנטי אייג'ינג, בוסטר לאיזון העור, בוסטר לרעננות וערנות סביב העיניים, בוסטר להבהרת העור, מניעת פיגמנטציה וטשטוש כתמים, בוסטר עדין להרגעת העור, בוסטר ויטמינים להזנה והתחדשות, בוסטר לחות והזנה אינטנסיביים.

מחירים- בין 210- 170 ₪. הנחה באתר- 168-136 ₪.

אופן השימוש- לטיפול אינטנסיבי מורחים 2-4 טיפות ישירות על עור פנים נקי. לטיפול יומיומי משלבים 2-4 טיפות יחד עם קרם הבסיס ומעסים על עור הפנים.

חשוב לציין כי כל הקרמים והבוסטרים מיוצרים בישראל והם תוצרת כחול לבן. הם וגאן פרנדלי, לא נוסו על בעלי חיים, לא מכילים רכיבים מן החי. מכילים רכיבים אורגניים, ללא פארבנים, ללא סולפטים, ללא שמן מינרלי. באישור משרד הבריאות.  

התנסות אישית

על פי השאלון שמילאתי הומלץ לי על קרם הבסיס AURORA ועל בוסטר HALOS המיועד לשיקום העור העדין סביב העיניים ובוסטר  BLOOM המיועד לאנטי אייג'ינג.

הייתי סקרנית מאד להתנסות בקרם ובבוסטרים, גם כי הרעיון נהדר בעיניי ושונה בחשיבה ובעיקר כי רציתי לראות מה ההשפעה. אומר מיד שהשתמשתי בו מספר ימים בלבד, כך שאין עדיין תוצאות מהפכניות.



השתמשתי על פי ההוראות. לחצתי על משאבת קרם הבסיס לתוך כף ידי (הנקייה!) הוספתי 2 טיפות בוסטר בלום, ערבבתי ומרחתי סביב העיניים. לאחר מכן עשיתי את אותו תהליך עם בוסטר היילוס ומרחתי בתנועות עיסוי על הפנים. עשיתי זאת בוקר וערב במשך מספר ימים.

הבוסטרים שהותאמו לי

הקרם והבוסטרים נספגים היטב בעור, ריחם עדין וכמעט לא מורגש, אחרי השימוש ניכר כי העור הוזן היטב, הוא רך ונעים למגע ונראה מאד יפה. לגבי קמטוטים סביב העיניים יש איזשהוא שיפור קל ולדעתי לא השתמשתי עדיין מספיק זמן כדי לקבוע.

בוסטר בלום הוא תכשיר מרוכז ופותח במיוחד כדי להפחית את מראה גיל העור. הוא משלב תמציות צמחים ופפטידים.בוסטר היילוס מיועד ,כאמור, לאיזור העיניים ומשלב שמנים צמחיים, חומצה היאלרונית ופפטידים. 2 הבוסטרים קלעו במדוייק לצרכים שלי ולרצוני ואין ספק שהשאלון הועיל.

עוד מילה לגבי האריזה- הקרמים מגיעים ארוזים בקופסה אלגנטית ובאריזה מרשימה. לכל בוסטר צבע משלו והרכיבים והוראות השימוש ברורים וקלים לקריאה והבנה. ניכר כי הושקעה מחשבה רבה גם בכך.




לסיכום: מוצרים חדשניים וייחודיים המשנים את מה שידענו על מוצרי קוסמטיקה לטיפול ביתי. באמצעות הקרמים והבוסטרים שהחברה מציעה מתאפשר לכל אחת מאתנו להתאים לעצמה את הטיפול הטוב והמתאים ביותר עבורה. אישית, אהבתי את הקונספט ואת המוצרים ואני משתמשת כעת רק בהם.

לאתר JELIXIR לחצו כאן

פייסבוק- לחצו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה