רשומות

יום שלישי, 12 בינואר 2021

איך תטפחו את עורכן בחורף? ביוטיקייר ממליצה על נבחרת תכשירים עתירי לחות שיעזרו בהתמודדות עם עור יבש


 

טיפוח העור בחורף דורש מאתנו התאמה מחודשת והבנה כי יש להשתמש במוצרים אשר ישמרו על העור מפני יובש, עור מגורה ואדום וגרד. עורנו סובל בחורף וזאת כתוצאה מהשינוי במזג האוויר, הקור, המיזוג המחמם והיובש. מה עושים? משתמשים במוצרים אשר יעזרו בהתמודדות וישמרו על עורנו.

רשת הלואו קוסט "ביוטיקייר" באה לעזרתנו ומציעה לנו נבחרת מנצחת של מוצרים עתירי לחות לשימושים שונים ובהם: מסיכת יופי לפנים ולצוואר, שפתון לחות, תחליב גוף וקרם לידיים ולרגליים.

לאחר שניסיתי את המוצרים השונים אני ממליצה על:

מסיכת יופי לפנים ולצוואר +BIOTEC – מדובר על מסיכה טיפולית המבצעת 4 פעולות בו זמנית. היא מכילה קומפלקס אצות ים ופוליסכרידים בתוספת פרוטאין חיטה, ווקס חוחובה, המסייעים למתיחה ומיצוק של העור תוך צמצום שטח הקמטים ואורכם. מכילה חימר לבן לחידוש מראה העור, החלקתו, ספיחת שומן עודף והסרת תאים מתים.

בשימוש מרחתי כמות נדיבה על עור הפנים והצוואר והשארתי כך למשך עשרים דקות. לאחר מכן שטפתי בעדינות עם מים פושרים. התחושה לאחר מכן היתה מרעננת ונעימה והעור היה רווי לחות, רך למגע ונראה נהדר. ניתן להשתמש במסכה באופן יומיומי, אך אני חושבת ש-3 פעמים בשבוע זה מספק ומצוין.

מחיר: 14.90 ₪.



שפתון לחות משנה צבע- תכשיר מדליק במיוחד. מדובר על שפתון שנראה שקוף ויש בו שבבי זהב קטנטנים. כאשר מרחתי על השפתיים הצבע השקוף הפך לוורוד טבעי. הצבע עמיד ושקפקף ונותר על השפתיים שעות.

השפתון מכיל פיגמנט עמיד המגיב לחומציות השפתיים ומשנה את הגוון בעת המריחה. ללא שמן מינרלי וללא פראבנים.

מחיר: 7.90 ₪



תחליב גוף AROMATIC- מדובר על תחליב גוף ארומטי ועשיר בתמציות ריח טבעיות בריכוז גבוה המבטיח שהריח יישאר על גופנו לאורך שעות רבות.

הפורמולה עשירה בלחות, מכילה קמומיל, אלוורה וויטמין E.

מרחתי על הרגליים והזרועות והקרם נספג במהירות והותיר את עורי נעים ורענן.

ניתן לבחור בין 4 ניחוחות משכרים: פריחת תפוח, מאסק, אושן ודובדבן אפרסק.

מחיר: 8.90 ₪



קרם כפפה ליד ולרגל ACTIVE SPA H20- מדובר על קרם +סיליקון ובתוספת מיקרו קפסולות של ויטמין E זעירות ומהפכניות יחד עם שמן זית. הנוסחה פותחה על מנת לספק לחות מוגברת והגנה על אזור כף הרגל והידיים. כל אלה מספקים מרכיבי לחות המתאימים לאזורים יבשים במיוחד.

אני מרחתי על כף הרגל וכפות הידיים התחושה היא של קרם העוטף את העור בשכבה בלתי נראית כאילו עטיתי כפפה שהגנה על העור מפני השפעת האקלים וגם בעת שימוש במים או כימיכלים. מוצלח ונעים במיוחד.

מחיר: 9.90 ₪



על רשת ביוטיקייר

הרשת הוקמה לפני 26 שנים, מתוך חזון להפוך את עולם היופי לזמין ובר השגה לכולם, ולאפשר לכל אחד ואחת ליהנות ממבחר אינסופי של מוצרי איפור, טיפוח וטואלטיקה סופר_איכותיים ובמחירים הוגנים. לרשת 26 סניפים בפריסה ארצית, אתר אינטרנט מתקדם לרכישה אונליין ומועדון לקוחות חדש BEAUTYCARD המעניק – לצד מגוון הטבות בלעדיות- אף הנחה נוספת בכל קנייה. הרשת משווקת כמעט כל מוצר יופי אפשרי- מוצרי איפור, טיפוח, שיער, היגיינה, בישום ואף מגוון עצום של אקססוריז, הכל תחת שם המותג שלה ובאופן בלעדי דרך סניפי הרשת אשר אף מתופעלים על ידיה ישירות ולא על ידי זכיינים. הרשת מחויבת לתקני איכות בינלאומיים קפדניים וניצבת זקופה מאחורי הסלוגן האלמותי שלה ש- ליופי אין מחיר!

לאתר ורכישה- לחצו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה