רשומות

יום רביעי, 30 בדצמבר 2020

סובלים מקשקשים? מחפשים פתרון? הכירו את הערכה הדו שלבית של "קמדיס" לקרקפת בריאה ונקייה מקשקשים


 

תופעת הקשקשים אצלנו בבית באה והולכת. כפי שהחצב מבשר את בוא עונת הסתיו, כך תקופת החורף מסמנת אצלנו את בוא הקשקשים. היובש והקור גורמים להחרפה של התופעה ובעיקר אצל הגברים בבית, הסובלים מקרקפת מגורה ומתקלפת.

אני מניחה שאיני צריכה להסביר עד כמה זה לא נעים ולא נוח. הפתיתים הלבנים הללו המלכלכים את הבגד וההערות בעקבות כך. זה מציק ומביך.

הסיבות להופעת קשקשים יכולות להיות דלקת עור סבוראית בקרקפת, מצב שכיח בכל טווח הגילאים ומאופיין בקרקפת שומנית הגורמת להתרבות של פטריית המלסזיה שגורמת להיווצרות קשקשים או יובש וגרוי בקרקפת כתוצאה מגורמים סביבתיים או מחלות כגון פסוריאזיס הגורמים לקילופי עור.

מסתבר, שהתופעה של קשקשים שכיחה יותר אצל גברים מאשר נשים. לא ידעתי זאת. לפי ד"ר איתן ברמן, מומחה ברפואת עור ויועץ מדעי של חברת "קמדיס". קרקפת הגבר מכילה 50% יותר סבום (בלוטות חלב) מאשר קרקפת האישה. כאשר ייצור החלב יוצא משליטה, מופעים הקשקשים. בנוסף, מחסום ההגנה הטבעי של עור הקרקפת בגברים פגיע יותר מאשר אצל נשים ומצב זה מוביל את הגברים לסבול ממחלות עור בקרקפת. יש חוקרים הסבורים שמכיוון שגברים רבים סובלים מקשקשים, ההורמונים הגבריים ובעיקר הורמון הטסטוסטרון קשורים לתופעה של גרד וקשקשים.

מה עושים? כיצד מצליחים לפתור את הבעיה?

בבית ניסינו לטפל בכך בעזרת הערכה הדו שלבית של חברת "קמדיס".



שמפו טיפולי נגד קשקשים מסדרת SEBO- מבוסס על טכנולוגית control botaniplex system להפחתת קשקשים והרגעת הקרקפת, בשילוב צמח האינדיגו וצמח אגוז הסבון, יחד עם חומצה סיליצילית וזינק פרינתיון.

קרם לחות טיפולי לקרקפת מסדרת PSO& SEBO – קרם טיפולי לקרקפת  המבוסס גם הוא על טכנולוגיית control botaniplex system, מרגיע אדמומית ומעניק לחות מרבית ומפחית קשקשים. הקרם משלב 6 צמחי מרפא המפחיתים גרד ואדמומיות.

בני הבית השתמשו כבר מספר פעמים בשמפו הייעודי ובקרם הלחות הטיפולי והתוצאות טובות מאד. ד"ר איתן ברמן ממליץ להשתמש בהתחלה 3 פעמים בשבוע ולאחר מכן להפחית את המינון לפעמיים בשבוע. אנחנו עדיין בשלב של  שלוש פעמים בשבוע אך כבר רואים הפחתה נכרת של קשקשים והעור פחות מגורה ומגרד. ומה שמשמח אותי במיוחד שהשיער נעים למגע ורך גם לאחר השימוש.

דור עם השמפו והקרם של קמדיס שהועיל ופתר את הבעיה

חברת "קמדיס" בדקה את יעילות המוצרים במחקרים קליניים ומסתבר שבשימוש לאורך זמן בשני התכשירים, הקשקשים נעלמים ואדמומיות וגירוד הקרקפת מופחתים ב-87% בתוך שבועיים! התכשירים מסייעים לכל סוגי הקשקשים ולא משנה מה סיבת היווצרותם.

לסיכום: תכשירים יעילים המצליחים לעמוד בהבטחתם ולפתור את בעיית הקשקשים. גם אני וגם הגברים בבית ניסינו את התכשירים והיינו שבעי רצון מהתוצאות הטובות. נמשיך להשתמש בתכשירים גם בעתיד.

מחיר הערכה: 99.56 ₪.

ניתן לרכישה באתר קמדיס, בבתי מרקחת וטבע נבחרים.

לאתר קמדיס- לחצו כאן

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה