רשומות

יום שלישי, 26 בינואר 2021

PINTAROLAS – רוצים לשמח את הילדים? הביאו להם עדשי שוקולד פינטרולס


 

עדשי שוקולד הם, בעיניי, הנשנוש הכי כייפי. אני זוכרת איזו שמחה זו הייתה כשהביאו לנו עדשי M&M. אלה היו העדשים שהכרנו. והנה, הפתעה יש עדשים חדשים ומלהיבים שמשגעים את כולם ואלה הם הפינטרולס- צבעוניים, שובבים, מתוקים וטעימים. סוכריות שאי אפשר להפסיק לנשנש. ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא גלוטן ועשוי משוקולד חלב איכותי.

 

עדשי הפינטרולס כבשו את הילדים וההורים באירופה וכעת מגיע המותג גם אלינו ויתחרה על הטעם של ילדי ישראל במדף הממתקים.

עדשי השוקולד של פינטרולס משנים את שוק עדשי השוקולד בישראל עם טעם מופלא, מחיר נוח ובעיקר באיכות –פינטרולס מיוצרים ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא גלוטן והם עשויים משוקולד חלב איכותי. פינטרולס מגיעים לצרכן במגוון אריזות ומשקלים. בניראות צבעונית, משמחת ובולטת, ואין ילד או ילדה שלא ישמחו לקבל מארז פינטרולס.

 




הקטנים שלנו קיבלו את הסוכריות ושמחו מאד. חילקתי ביניהם את השקיות והייתי צריכה להבטיח שמחר אחלק שוב. אתם, בוודאי, מבינים שהסוכריות נעלמו בין רגע. הילדים דיווחו שהסוכריות טעימות מאד והסכימו לתת גם לי לטעום ואכן צדקו. הסוכריות טעימות וקשה להפסיק לנשנש.

 

פינטרולס מגיעים אלינו מענקית הממתקים האירופאית חברת אימפריאל, המשמחת קטנים וגדולים כבר משנת  1932.  מוצרי החברה משווקים מלמעלה מ-50 מדינות, והם מיובאים לישראל בבלעדיות ע"י חברת גורי.

 

בין מגוון המוצרים:

 

מארז של 3 שרוולים – 3X22 גרם – 9.90 ₪



שקית של 200 גרם – 14.90 ₪



מארז 10X15 גרם – 19.90 ₪

(מחיר מומלץ לצרכן)


 

 

מידע על השוק בישראל ועל חברת אימפריאל:

 

שוק ״נישנושי שוקולד״ בישראל מגלגל כ- 200 מיליון ש״ח בשנה ובצמיחה משמעותית מדי שנה. כשהמוצר הבולט בו הוא חטיף קליק. בסגמנט עדשי השוקולד נמצאים המותגים M&M's ועלית. בהערכת שוק של 18 מיליון ₪ בשנה.

 

חברת השוקולד אימפריאל , יצרנית העדשים, היא חברת השוקולד המובילה בפורטוגל. היא נוסדה בשנת 1932 . החברה בעלת המותגים המובילים והמוכרים ביותר בפורטוגל. היא מייצאת ללמעלה מ- 50  מדינות בעולם.

חברת אימפריאל עובדת בטכנולוגיות חדישות ומתקדמות  וידועה באיכות מוצרים גבוהה.

צילומים- יח"צ חו"ל, יפה גביש

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה