רשומות

יום שני, 7 בספטמבר 2020

הכירו את מוצרי ג'ונסונס לקטנים שלנו : סדרת "טיפות של ברק" וסדרת "די לקשרים"

חופשת הקיץ הסתיימה, למרות המצב המורכב ומגפת הקורונה שעדיין מסרבת לעזוב, חוזרים למסגרות החינוכיות. החזרה הזו לשגרה דורשת מאתנו לעזור לילדים לפתח הרגלים מתאימים.

רובנו עובדים ושעות הפנאי שלנו מועטות. ועדיין, תמיד נמצא את הזמן לבלות עם ילדינו ולהעניק להם זמן איכות. זמן הרחצה בערב, לפני השינה, הוא זמן כזה. זה הזמן לאינטראקציה עם הפעוטות והילדים. משתובבים, מכייפים, מפתחים את החושים וכמובן דואגים לשיערם.

לרגעים מיוחדים אלה מציעה ג'ונסונס קשת רחבה של מוצרים, שמתאימים לכל צרכי השיער של הקטנטנים שלנו:  Johnsons No More Tangles המסייע להתיר את הקשרים; ו-Johnsons Shiny Drops  מיועד להעצמת הברק הטבעי, עבור תחושת שיער בריא וחלק כמשי. 



כל המוצרים מיוצרים במיוחד ליצירת חוויית אמבטיה מושלמת לילדים ולמבוגרים ביחד.


סדרת "טיפות של ברק", הכוללת שמפו, מרכך וספריי לסירוק קל יותר, מעניקה לשיער רכות של משי ברק ומראה שיער בריא לאורך כל היום. מוצרי הסדרה מקלים על הסירוק ומוסיפים לשיער ריח מעולה. 

הסדרה מועשרת בשמן ארגן, ונועדה במיוחד להגביר את הברק הטבעי של השיער ולגרום לו להיראות חלק ומלא בריאות.



סדרת "די לקשרים", הפועלת בשיטת שלושת השלבים, כוללת שמפו, מרכך וספריי לסירוק קל, ומיועדת להקל על הסירוק – גם של שיער ארוך ומתולתל. נועד במיוחד לוודא ששיער הפעוטות והילדים יהיה קל לסידור, מנקה את השיער בעדינות לקבלת שיער רך וחלק, והוא מיוצר באופן המתיר קשרים וסבך בשיער בזמן האמבטיה. שימוש במוצרי הסדרה מתיר 75% יותר קשרים!



 

התנסות אישית

 

אנחנו ניסינו את המוצרים על 2 בנות נלהבות שנהנו מאד לחפוף את הראש בשמפו הנעים , לשים מרכך ואחר כך להשתמש בתרסיס להתרת הקשרים. חוות הדעת הייתה מתפעלת והן דווחו ש"איזה כיף להסתרק, אין בכלל קשרים ולא כואב". ואכן, המוצרים יעילים מאד ועושים את העבודה. השיער לאחר חפיפה ושימוש במרכך רך ונעים וקל מאד לסירוק וקליעת צמות, אין בכלל קשרים.




לסיכום: יופי של מוצרים מועילים שמקיימים את הבטחתם.

מומלץ בחום.

 

לכבוד חגי תשרי, ג'ונסונס בייבי יוצאת במבצע מוצר שני בשקל אחד בלבד! החל מה-1 לספטמבר ועד ה-14 לספטמבר בסניפי סופר פארם בלבד.

 

אודות JOHNSON

במשך למעלה מ 125 שנים, המותג ג'ונסונס הינו מומחה מהימן בתחום טיפוח העור לתינוקות. כל מוצרי ג'ונסונס נקיים מפרבנים ופטלטים, נבדקים באופן דרמטולוגי ומיוצרים מפורמולות הממזערות את הסיכון לאלרגיות. מגוון מוצרי ג'ונסונס מכילים רכיבים קלים אך יעילים, אשר מיועדים במיוחד לטיפול בעור ושיער עדינים בתינוקות.

 

אתר: ג'ונסונס

 

אינסטגרם: ג'ונסונס בייבי

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה