רשומות

יום רביעי, 2 בספטמבר 2020

קולקציית סתיו 2020 של ורדינון כבר בחנויות- קולקציה טרנדית, שיקית, פרחונית ושובת לב


 

אנחנו נמצאים בתקופה קשה ומבלבלת. מגפת הקורונה עדיין כאן וכולנו ממעטים לצאת מהבית. זה הזמן להשקיע בעיצוב ובהפיכת הבית לנעים ומזמין. דרך קלה, מהירה ומוצלחת היא להתחדש במוצרים ש"ילבישו" את הבית ויתנו לנו תחושה נעימה ומשמחת.

קולקציית סתיו 2020 של ורדינון היא כזו והיא מאפשרת לנו להרגיש WOW בביתנו.

דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ אומר: "השקענו את מלוא המרץ והמחשבה כדי לספק לצרכן הישראלי מגוון מוצרים שיעניקו לו בצל הקורונה תחושה של חום, אהבה, רוגע ואופטימיות" 

בקולקציית הסתיו החדשה של ורדינון, הידוע כמותג המוביל את הטרנדים בתחום אופנת הבית והלייף סטייל בישראל, תמצאו את כל מה שנחוץ ליצירת אווירה ייחודית ותחושה מרגשת שלWOW!  מעצבי הסטודיו לעיצוב של נעמן גרופ TUTTO ARTE השקיעו בכל פרט ופרט ויצרו קולקציה שופעת טרנדים ומעניקה לכל בית מראה מושלם ומוקפד, כל אחד בסגנון שלו – הקלאסי והאלגנטי, היוקרתי, הצעיר והבועט, האורבני המאופק ועוד. 


ורדינון_מצעי_סאטן_דגם_פילד_צילום_תמי_בר_שי


ורדינון_מצעי_במבוק_דגם_אן_צילום_איתן_טל_מצעי_המותג_5_crowns

אני בחרתי להתחדש במצעי הסאטן המדהימים והטרנדיים, בסגנון מיקי מאוס. צעיר, עכשווי ומדליק. מצעים שנתנו אווירה אחרת לגמרי לחדר השינה, רעננו ושימחו את לב כולם.



דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ: "ורדינון, בוטיק טקסטיל ייחודי בישראל, עם מיטב מעצבים המפתיעים כל פעם מחדש ביצירתיות ובמקוריות, מקפיד להציע ללקוחותיו תמהיל עשיר של מוצרי הום סטיילינג במגוון סגנונות עיצוב, בשיק ובאיכות ללא פשרות. בכוחם של בדים, טקסטורות וצבעים לשנות לא רק את מראה חלל הבית, אלא גם להשפיע על האנרגיה ומצב הרוח. זה רלוונטי לאופנת בגדים ואקססוריז ובאותה מידה גם לאופנת הבית, ולכן בימים אלו כשאזרחי ישראל מבלים את רוב זמנם בבתיהם וחלקם אף נאלצים, חלילה, להיות בבידוד, חשוב לנו יותר מתמיד שמוצרינו ינעימו את התקופה הלא פשוטה ויעניקו לכל בית תחושה של שלווה, של חיבוק חם ואופטימיות." 

ורדינון_מצעי_ג'רסי_דגם_בלוז_צילום_תמי_בר_שי


ורדינון_מצעי_ג'רסי_דגם_גולדן_טאץ_צילום_תמי_בר_שי

במיוחד לכל מי שמתגעגע בתקופה זו ובכלל, לתחושת פינוק אמיתית ולחוויית שינה של מלון בוטיק מציע ורדינון את מותג מצעי היוקרה שלו FIVE CROWNS עם מבחר פריטים מהבדים המשובחים ביותר – כותנה מצרית, טנסיל, סאטן, ויסקוזה ועוד - בדים נושמים, סופגים ונוחים מאוד, ולמרות המגע העדין שלהם - חזקים ועמידים.

ניסיון רב שנים של ורדינון מלמד כי הצרכן הישראלי מעדיף בדים טבעיים נושמים שנוחים לשימוש, קלים לכביסה ולגיהוץ, כשבד ג'רסי הוא ללא ספק המלך הבלתי מעורער והאהוב ביותר על כולם. על כן הוא זוכה לתשומת לב מיוחדת גם בקולקציית ראש השנה ומקבל ביטוי במספר סטים במגוון סגנונות החל במצעים המעוטרים בפרחים עדינים בגווני כחול, דרך סט הורס עם מיני מאוס ועד פרינטים גאומטריים, איורי ציפורים ועוד. 

 

ורדינון_סט_אורבן_סטייל_ג'רסי_צילום_תמי_בר_שי

ורדינון_מצעי_כותנה_i_love_mickey_צילום_תמי_בר_שי

ורדינון_מצעי_כותנה_מצרית_ורוד_דגם_קלאופטרה_720_שח_צילום_איתן_טל

ורדינון_מצעי_סאטן_דגם_רומאנס_צילום_תמי_בר_שי



ויקה יוסל, מנהלת סטודיו TUTTO ARTE בנעמן גרופ: "מבין סגנונות עיצוב שיככבו בעונת סתיו / חורף 2020, בולט במיוחד הנושא הבוטני בפרט, ונושא הטבע בכלל שממשיכים להיות באופנה. מגמה זו מתחזקת גם על רקע משבר הקורונה שגרם לרבים מאיתנו להסתגר בבית. מכאן הרצון העז להביא את הטבע הביתה. מגוון רחב של פרחים בשלל צבעים, עלים וצמחים וגם איורי חיות יהיו פופולאריים בעונה הקרובה, לא רק בתחום הטקסטיל לבית, אלא בכל הקשור להום סטיילינג. 

ורדינון_מצעי_כותנה_שייני_פלאוורס_צילום_תמי_בר_שי


ורדינון_מצעי_ויסקזוה_דגם_קרוליין_מותג_היוקרה_5_crowns_צילום_איתן_טל

המשחק בין בהיר לכהה, בין צבעוני למונוכרומטי, הדפסים ונגיעות של מוטיבים גיאומטריים ומוטיבים בוטניים - כל אלה נמצאים בשפע בקולקציית ראש השנה 2020 של ורדינון."

ורדינון_מצעי_ג'רסי_טייגר_מיני_483_שח_צילום_תמי_בר_שי

והיא מוסיפה: "יותר ויותר תשומת לב מקדישים הישראלים גם לאקססוריז, אותם פרטים קטנים שעושים את כל ההבדל. בקולקציה הנוכחית ניתן יהיה למצוא שלל אביזרים משלימים כגון ציפיות ייחודיות לכריות נוי, מבחר גדול במיוחד של שמיכות חורף וכירבוליות רכות, מגוון עשיר של שטיחונים ואפילו נעלי בית פרוותיים חמודים להפליא." 

 

ורדינון_טקסטיל_מטבח_משטח_לייבוש_כלים_צילום_תמי_בר_שי

ורדינון_אביזרי_מטבח_פופ_קיטצ'ן_צילום_תמי_בר_שי

לרגל ראש השנה מעניק ורדינון 30% הנחה על כל קולקציית החג שכבר זמינה בחנויות המותג בפריסה ארצית ובאתר (משלוח עד בית הלקוח חינם בקנייה מעל 299 ₪).

*בקניית 2 מוצרים ומעלה ממגוון החנות.

**המבצע בתוקף עד  23.09.20 ו/או עד גמר המלאי. אין כפל מבצעים.

 

לוורדינון ניסיון של מעל ל-90 שנה בתחום הטקסטיל וה-Life Style עם פריסה של מעל ל-70 סניפים ברחבי הארץ.

 

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה