רשומות

יום שני, 1 ביוני 2020

נעלי ZAMSH עם קולקציית המעבר והקיץ 2020- קולקציה על זמנית, נוחה וייחודית



הקיץ כבר כאן והגיע הזמן להתחדש בזוג חדש של נעליים. כי אין כמו נעליים חדשות לשפר את מצב הרוח, לרענן את המלתחה ולהתרענן. לשם כך, הגעתי לאחד הסניפים של רשת ZAMSH הנמצא בקניון ארנה בנהריה.



הסניף מעוצב באופן מזמין ויפה. ניתן בקלות לאתר את הנעליים שהם לטעמנו. המגוון רחב מאד הן מבחינת הדגמים, הצבעים והסוליות. 






התלבטתי לא מעט מה לבחור האם ללכת על נעלי בלרינה שטוחות וטרנדיות או על נעלי סירה מחמיאות או אולי כפכפים אלגנטיות? ואיזה צבע לבחור? למזלי, מנהלת החנות אסתר המקסימה עזרה לי בסבלנות, באדיבות ובהבנה, עד שמצאתי את הזוג שהתאים לי כמו כפפה ליד. זה שרות!





הנעליים מיוצרות בישראל ואני שמחה על כך, במיוחד בתקופה זו בה חשוב לתמוך ולעזור ביצרנים ישראלים. הבעלים הוא זה שמעצב את הנעליים וכל הדגמים עשויים מעור משובח ובאיכות בלתי מתפשרת.

דגמי הקיץ

בין דגמי הקיץ הבולטים העונה תמצאו נעלי סירה בעיצוב מעודן עם עקב רחב ונוח בגובה 6 ס"מ שתוכלו לנעול הן בשעות היום והן ליציאה בערב. לצדם, נעלי סירה פתוחות מאחור עם עקב קטן ושטוח של 3 ס"מ עשויות עור דמוי נחש בשילובי צבעים של שחור- לבן- חרדל. בעיניי, דגם מנצח ומעלף שיקפיץ את ההופעה.












תמצאו דגמים עם חיתוכי לייזר על זמניים, המקבלים ביטוי משמעותי באמצעות מפתחים בקדמת הנעל, דוגמאות של עיגולים ועוד.








דגמי הסנדלים הנוחים במיוחד יגיעו עם עקב פלטפורמה או שטוחות ועם אלמנטים של ניטים ואבזמים.




צבעים

תמצאו ברשת דגמים בצבעים בסיסיים הכוללים צבעי חרדל, שמנת, אבן, לבן, כאמל ושחור. (בסוף אני תמיד בוחרת בשחור, קבעון שכזה) וגם צבעים רעננים כמו: ירוק פיסטוק, כחול ג'ינס, ורוד עתיק ואדום.


נראה לי שכל אחת תוכל למצוא את מבוקשה ב-ZAMSH, הן מבחינת המבחר, הן מבחינת הנוחות והן מבחינת המחיר. הבעיה היחידה שתהיה היא מה לבחור.

מחירים: החל מ- 220 ₪ ועד 350 ₪

להשיג בכל סניפי רשת ZAMSH ובאתר המכירתי באון ליין

פייסבוק- ZAMSH

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה