רשומות

יום שני, 1 ביוני 2020

אוהבים גלידה? קפצו לגלידריית לג'נדה בעיר התחתית בחיפה. עשרות טעמים ממתינים לכם



גלידרייה חדשה שנפתחת בעיר התחתית בחיפה זו סיבה למסיבה. חייבים להגיע ולטעום. לכן, הגעתי השבוע לגלידריית לג'נדה בעיר התחתית, ברחוב הנמל 39 , להתרשם ולטעום.

ברוך ליסיצקי, המנהל והזכיין, פתח את סניף לג'נדה, בעיתוי בעיתי, בתקופת מגפת הקורונה, רק בשבועיים האחרונים החלה הגלידרייה לפעול וכשהגעתי עדיין נערכו בסניף שיפוצים אחרונים וצפיתי כיצד תולים את תפריט היוגורט על הקיר.




הסניף מעוצב בקלילות ובאופן שיאפשר לצפות בכל תצוגת הגלידות. ניתן לאכול במקום, יש אזור ישיבה ובערבים נחמד יהיה לשבת בחוץ ולאכול גלידה, תוך צפייה בעוברים ובשבים.

מבחר הגלידות מגוון ומפתה מאד. ניתן לבחור בטעמי גלידה ג'לטו. גלידה איטלקית הנעשית במקום ללא צבעי מאכל או חומרים משמרים, מחומרים המיובאים מאיטליה. בין הטעמים: קרם ברולה, פאי תפוחים, שוקולד דובדבנים, עוגת גבינה פירות יער, שוקיסימו- שוקולד מריר, קליק, פיסטוק, פאדג' שוקולד, קפה, רום צימוקים, קרמל מלוח, פאי פקאן, וניל צרפתי ועוד ועוד. בטעמי הסורבה תמצאו – סורבה שוקולד, סורבה לימונענע, פסיפלורה, תות, קוקוס, בננה ברולה, קוואלה פררו ולוטוס. ויש גם גלידות ללא סוכר בטעמי קרם אגוזים, קרם שמנת וסורבה תות.







יודעים מה ההבדל בין גלידת ג'לטו לסורבה? גלידת סורבה הינה על בסיס מים וג'לטו על בסיס שמנת.

יש במקום גם יוגורט טבעי שמגיע עם תוספות ופירות טריים שנחתכים במקום. ניתן לבחור ביוגורט טבעי בקר, יוגורט ללא סוכר, יוגורט מחלב עזים ויש גם מקפא סויה וגלידה טבעונית על בסיס חלבון אפונה. תוכלו לשתות במקום קפה מצוין וגם קרפים וופל בלגי נהדרים.







אני טעמתי את גלידת השוקיסימו משוקולד מריר ואת הפיסטוק. שני הטעמים משובחים ומצוינים. כמכורה לשוקולד אוסיף שזו אחת הגלידות השוקולדיות הכי טעימות שטעמתי. טעמתי גם את היוגורט הטבעי עם פירות ותוספות וזה פינוק אמיתי.



ברוך ליסיצקי, תתפלאו, הינו אדריכל בהשכלתו. את התואר קיבל בטכניון. אבל, ליבו נטה אחרי עסקי הגלידה. הוא החל לעבוד בסניף לג'נדה בכרמל, לפני כשמונה שנים. לפני חמש שנים פתח סניף בשפיים ואז החליט לחזור לחיפה ולפתוח סניף בעיר התחתית. האזור הוא בעל פוטנציאל גדול ומתפתח במהירות, הוא נחשב, כיום, למרכז הקולינרי של חיפה. וברוך פועל לפיתוח שיתופי פעולה עם העסקים באזור.

ברוך, לקח אותי לאחורי הקלעים של הגלידריה, הראה לי את מכונת הגלידה והסביר לי כיצד מכינים גלידה איכותית. טעמתי מהמשחות המגיעות בפחיות גדולות מאיטליה ומהם מכינים את הגלידה. משחת הפיסטוק ומשחת אגוזי לוז מפיאמונטה הם הסוד לגלידה מדהימה. טעמתי מהמשחות והטעם מיוחד במינו, מרוכז מאד, טבעי וממצה. איכות כה גבוהה אינה זולה ומחיר כל פחית כזו עומד על כ-אלף ₪.

 מכונת הגלידה
 משחת פיסטוק
משחת אגוזי לוז.


הגלידרייה פתוחה במשך כל ימות השבוע וגם בששי ושבת. באמצע השבוע בין 10.00 עד חצות ובסופי שבוע מ-10.00 ועד השעות הקטנות של הלילה.

מומלץ להגיע לטעום וליהנות. ולמי שלא יכול יש גם משלוחים וטייק אווי.

גלידריית לג'נדה- הנמל 39 עיר תחתית חיפה.

טלפון: 04:6184385

פייסבוק- לחצו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה