רשומות

יום שלישי, 7 במרץ 2017

צעצועי ילדים- כלי עבודה של המותג בוב הבנאי


חנויות הצעצועים כיום הם מגרשי ענק רחבי ידיים שניתן למצוא בהם ה-כל. מגוון של מותגים, בובות, ערכות יצירה, צעצועי התפתחות, ספרים ועוד ועוד. כשאני צריכה לרכוש צעצוע מתנה אני הולכת לאיבוד בין שלל המדפים וההצעות. שוב בובה? שוב משחק קופסה? מה קונים כדי שישמח את הילדים?

לחברת "טופ פליי ישראל" יש הצעה. מה דעתכם על ערכות צעצועים מרהיבות של כלי עבודה של המותג הידוע והאהוב בוב הבנאי? החברה המייצגת את  מותג צעצועי ההתפתחות האיכותי SMOBY, החלה לשווק באמצעות חברת "טרנדי טויס" מגוון רחב של ערכות כלי עבודה למשחק לילדים, באיכות גבוהה ובעיצובים מקסימים שילדים ישמחו לתפעל ולשחק בהם.
 

בין הצעצועים בסדרה: חגורת כלי עבודה המכילה מגוון כלים – מסור, מפתח שוודי, מברג, פטיש ותג; סט הכולל מברגה, מסור חשמלי ומשייף; מסור עצים חשמלי; מברגה חשמלית; מברגה מכאנית; תיק גב עם מגוון כלי עבודה; ערכת בטיחות וכלי עבודה של בוב הבנאי הכוללת חולצה, קסדה, תג וכלי עבודה; שולחן עבודה מושלם עם מברגה וכלי עבודה.

נתתי את סט המברגה לילדונת בת 4 ולפעוט בן כמעט שנתיים. הילדה שמחה מאד להיות בובית הבנאית ונהנתה לתפעל את המברגה ולנסות לקדוח איתה חורים בקיר. הפעוט בחן את הצעצוע החדש, החליף מברגים ואיבד עניין. אני מניחה שזה מכיוון שהמוצר מתאים לילדים בני שלוש ומעלה והוא עדיין קטן מדי.

 

המסקנה שלי- לא לחשוש לקנות את הסטים הללו הנחשבים כצעצועי בנים גם לבנות. להפך, לדעתי, זה נהדר לאפשר לבנות להיות בנאיות ולהכיר מקרוב את כלי העבודה השונים ושימושיהם. בנוסף לכך יש במשחק תפקידים מסוג כזה יצירתיות, הפעלת דמיון וכמובן שהנאה רבה. מסקנה נוספת- להתאים את הצעצוע לגיל הילד. צעצוע המתאים לגילאי 3+ אין לתת לגילאים צעירים יותר.


מחירים: מ-69 ₪ עד 349 ₪ לערכות הגדולות.

להשיג ברשתות: הפיראט האדום, כפר השעשועים, עידן 2000, ביג טויס, הפנינג, להיט בראש ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה