רשומות

יום שני, 6 במרץ 2017

אופטיקה שפי- מקצועיות, שירות ויחס אישי


                  בצילום- כך נראה הסניף בצ'ק פוסט

אופטיקה שפי מוכרת לי מזה שנים. כתושבת הקריות התוודעתי לסניף הממוקם ברבמ"ד קרית מוצקין ואף רכשתי אצלם את משקפי הקריאה הראשונות שלי (לפני ניתוח העיניים שעברתי) וזוג משקפי שמש. אבל, לא ממש הכרתי את סיפור המפעל ואת עבודתם. ההזדמנות להכיר יותר לעומק את אופטיקה שפי הייתה השבוע כאשר הוזמנתי ע"י לימור כרסנטי בעלת משרד היח"צ והפרזנטורית של אופטיקה שפי אל הסניף המרכזי הממוקם בצ'ק פוסט חיפה.

                       בצילום- הפרזנטורית ואשת היח"צ לימור כרסנטי  (צילום יח"צ)
הסניף בצ'ק פוסט הוא סניף רחב ידיים, מאיר פנים ונעים. את פניי קיבל איציק כרסנטי מנכ"ל רשת שפי שליווה אותי בביקור וסיפר לי על החברה. מפעל אופטיקה שפי נוסד בשנת 1978. במשך עשרים שנה מכר המפעל עדשות אופטיות למרבית חנויות האופטיקה בארץ ובשנת 1998 נפתחה חנות המפעל בצ'ק פוסט. חמש שנים לאחר מכן נפתח הסניף הנוסף ברבמ"ד קרית מוצקין. כיום, משרתת החברה למעלה מ-55,000 לקוחות בשני הסניפים.
                     בצילום- מנכ"ל אופטיקה שפי איציק כרסנטי

"באים אלינו מכל רחבי הארץ" אומר לי איציק "וזאת בזכות רמת השירות הגבוהה, הצוות המקצועי והחשיבה האחרת" 

"במה אתם אחרים?" שאלתי

" אנחנו חברה משפחתית שאיכפת לה מהלקוח ועושה הכל כדי שהלקוח יהיה מרוצה. למשל- סדרן החנויות מחוץ לחנות שעוזר ללקוחות למצוא חנייה ולחנות. או לדאוג לשירות עד הבית לאנשים מבוגרים ולערוך להם את בדיקות העיניים בביתם כיוון שאינם יכולים להגיע לחנות. כמו כן, יש לנו שירות הסעות ממרכזיית לב המפרץ".

אכן, תודעת שירות שלא ראיתי כמוה בשום מקום אחר ולכן לא מפליא אותי שרוב לקוחות החברה מגיעים באמצעות חבר מביא חבר בעקבות המלצות. אחד מלקוחות החנות רמי הללי שמו ששמע את שיחתי עם איציק התערב בשיחה ואמר "אני רוצה לומר לך שכאן יש אנשים טובים עם לב, שנותנים יחס אכפתי וטוב ואני מאד מרוצה מהשירות ומהמקצועיות שלהם" שאלתי אם אפשר לצטט את דבריו והוא הסכים בשמחה.

        
בצילום- הלקוח המרוצה רמי הללי
 
בחנות עובדים 23 איש. אופטומטריסטים, דיילות מכירה וטכנאים. במקום יש שלושה חדרי בדיקה המצויידים בציוד משוכלל והעובדים עוברים הכשרה והדרכה כדי שידעו להעמיד את שביעות הרצון של הלקוח במקום הראשון. המוטו הוא לפעול לפי אמרתו הידועה של הלל הזקן: "מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך". העובדים סובלניים, מקצועיים ומנסים לתת פתרון אופטימלי לצרכיהם של הלקוחות. אין משכנעים לקנות את הלקוח מוצר שאין בו צורך. הלקוח יקבל פתרון מתאים ומשקפיים המותאמים לו במיוחד.
                           בצילום- אחד מחדרי הבדיקה

כשאנו מתכננים לקנות משקפי ראייה, חשוב שנקנה אותם בחנות מקצועית המתמחה בתחום האופטיקה. הרי לא נקנה משקפיים באיזשהו דוכן ברחוב. חשוב שנדע שהמשקפיים עברו את הבדיקות והאישור של מכון התקנים ושחלילה לא יגרם לנו נזק כשנשתמש בהם. חשוב גם שהשירות ימשך גם לאחר הקנייה ושנוכל להגיע לחנות במקרה של נזק או תקלה.

עוד דבר שחשוב לדעת- מהו זמן האספקה של המשקפיים. ובכן, באופטיקה שפי עושים מאמצים לאפשר ללקוח לקבל את משקפיו מיד לאחר הקנייה. אך, אם מדובר בעדשות מיוחדות האספקה תהיה תוך מספר ימים.

 
ומה לגבי מסגרות למשקפי ראייה?ומשקפי שמש? כפי שתראו בצילומים המגוון הוא גדול מאד והקולקציות המוצעות הם מבתי האופנה הידועים בעולם כמו: ארמני, דיור, דולצ'ה וגבאנה, ג'ימי צ'ו, פרינס, פראדה, גוצ'י, מקווין, ועוד. טווח המחירים הוא רחב בהתאם. יש גם משקפיים שנמכרים בהנחה ומשתלמים במיוחד. לדעתי, כל אחד ואחת יוכלו למצוא במקום את המשקפיים המתאימים, הן מבחינת המחיר והן מבחינת המראה ולהיות שקטים ובטוחים שרכשו משקפיים במקום הנכון.

                            בצילום- המשקפיים שבחרתי לעצמי









אופטיקה שפי- סניפים:

צ'ק פוסט: מרדכי מקלף 19, חיפה
שעות פתיחה: א-ה 09:00-19:30 יום ו' 09:00-13:30
טלפון: 04-8402912

סניף קרית מוצקין: רב מד – מרכז מסחרי
שעות פתיחה: א-ה 10:00-13:00, 16:00-19:30
יום ו' 09:00-13:30
טלפון: 04-8775252

אתר


בפייסבוק


 

 

2 תגובות:

  1. יאאא איזה דגמים מהממים! אשמח אם תוכלו לפרט מה מדיניות האחריות על משקפי ראייה

    השבמחק
  2. טוב לראות שיש חנות אופטיקה אמינה באיזור הצפון, אני בדיוק מחפש משקפיים אחרי ניתוח קטרקט

    השבמחק