רשומות

יום חמישי, 16 במרץ 2017

גטר קונסיומר מציגה את החידושים בעולם הצעצועים וכך נדע מה לקנות לילדינו בפסח



לבקר בתערוכת צעצועים (גם בגילי המתקדם) זו תמיד חוויה מרעננת ומפתיעה. מדוע מפתיעה? כי החידושים, התחכום וכושר ההמצאה שמושקעים בצעצועים, תמיד מדהימים אותי. ההתקדמות הטכנולוגית, הפעלולים, הרעיונות, כל אלה היו בשפע בצעצועים שהציגה לפנינו איילת חשאי מנהלת המכירות של גטר קונסיומר.

נהניתי מאד לעבור בין המדפים, להתפעל מהצעצועים, להצטער מעט שכשאני הייתי ילדה לא היו חידושים כאלה ולרצות למלא עגלה מלאה בכל מה שהציגו לנו. איילת חשאי, סיירה יחד איתנו והציגה את החידושים האחרונים בעולם זה.
                                         איילת חשאי

בואו להכיר איתי את להיטי השנה. במה נתחיל? קשה לבחור. אך, מכיוון שאני מאד אוהבת כלבים נתחיל עם בובות הכלבים המדהימות.

טרנדי דוגס Trendy dogs

מדובר על סדרה של שישה כלבלבים אשר כל אחד קרוי על שמו של מעצב על אחר- אוסקר, ראלף, איסיי, תומאס, ג'ורג'יו ולואי. הם אופנתיים ומעודכנים ומגיעים בתוך מארז המדמה בקבוק בושם. לכל כלבלב אופי ותכונות משלו וכל אחד בעל סיפור ורקע שונה. כל כלבלב מאובזר בבגדים ובמשקפיים טרנדיים ומגיע בניחוח בושם נעים. אני כבר רואה איך כולם ירצו מיד את כל הסדרה ואיך בעוד מספר חודשים החברה תוציא סדרת המשך. הכלבלבים הללו הולכים להפוך ללהיט היסטרי. ולא הייתי מתנגדת לכלבלב אחד כזה על השידה לידי.

 


נמשיך עם הפעילות החדשה בגטר. גטר קונסיומר רכשה את פעילות JNH העוסקת בתחום הריהוט לילדים ומוצרי תינוקות. מדובר בליין מוצרים רחב, איכותי וייחודי. המוצרים מיוצרים תחת המיתוג של מגוון דמויות דיסני ושל מפרץ ההרפתקאות (יחידת החילוץ).

בין המוצרים ניתן למצוא:

  • ריהוט לילדים- סט שולחן וכסאות מעץ, מיטות מעבר, ספסלים ושידות איפור.
  • אוהלים ובריכות כדורים.
  • מוצרים לגן ולחצר- נדנדות, מגלשות, בתי משחק.
  • ספונות בעיצובים שונים.
  • מוצרי האכלה ותינוקות- בקבוקים, כוסות, כלי האכלה, סינרים, מוצצים, מזרני פעילות, מושבים לאמבטיה, מושבי אסלה ועוד.
  • מזוודות טרולי לילדים.

אהבתי במיוחד את רהיטי העץ המיוחדים והייחודיים.


 

 

זוכרים את הדרדסים? הם חוזרים ובגדול. סרט חדש של הדרדסים האהובים!

בסוף חודש מרץ ייצא סרט ההרפתקאות חדש של הדרדסים "דרדסים: הכפר האבוד", הפעם כולו באנימציה. הדרדסים המוכרים והאהובים כבר על שלושה דורות, יוצאים הפעם להרפתקה לעבר היער האסור אשר מלא ביצורים קסומים, על מנת למצוא את היער האבוד והמסתורי לפני אויבם המושבע גרגמל. הם יוצאים למסע מרתק כדי לגלות את הסוד הגדול ביותר בתולדות הדרדסים.

גטר קונסיומר מביאה את הדמויות האהובות והמקוריות מהסרט במגוון גדלים וצורות, החל מבובות גדולות ורכות ועד לבובות איסוף קטנות המתאימות גם לאספנים.

 

 

היפה והחיה- סרט חדש

עוד סרט מסקרן חדש יוצא לאקרנים בחודש מרץ. עיבוד קולנועי מרהיב מבית וולט דיסני לסרט הפנטזיה-רומנטי "היפה והחיה". אמה ווטסון מככבת ומגלמת את דמותה של בל לצד צוות שחקנים מרשים כגון, יואן מקרגור, אמה תומפסון, סטנלי טוצ'י ועוד. במרכז העלילה נסיך קר לב אשר הפך לחיה ומאוהב בבל אשר מצליחה להגיע לליבו ולנשמתו.

גטר קונסיומר משיקים בובה מקורית ויפיפייה של בל שעוצבה במיוחד בהשראת הסרט החדש. כמו שאר בובות הנסיכות מבית גטר גם הפעם מדובר בבובה מקורית, ייחודית ואיכותית ביותר.
 

 

רמקול קריוקי דיסני + שני מיקרופונים של INNOVA

רמקול קריוקי בעוצמה של 1000 וואט עם שני מיקרופונים מקצועיים ובעל סאונד בעוצמה איכותית ביותר. לרמקול כניסת USB וכניסה לכרטיס SD. הודות לכניסת AUX ניתן גם לנגן בו באמצעות סמארטפון, טאבלט, מחשב, מכשיר MP3, טלוויזיות ומערכות סטריאו. התפעול קל ונוח ומתאים לילדים ומצורף שלט רחוק. לרמקול סוללה נטענת מובנית כך שניתן לקחת אותו גם לפעילויות מחוץ לבית, הוא קל משקל ובעל ידית אחיזה. בנוסף לסוללה המובנית קיים תא לסוללת גיבוי.

הרמקול הצבעוני מגיע עם המיתוגים המוצלחים והמובילים של דיסני- פרוזן, מכוניות וסופיה הנסיכה.

 

Engino אנג'ינו

משחקים לממציאים

אנג'ינו הוא משחק הרכבה איכותי ביותר הכולל דגמים רבים בגדלים שונים ובמורכבויות שונות. קיימים מגוון מארזים כאשר מכל מארז ניתן להרכיב מספר דגמים שונים, החל מ-4 דגמים ועד ל-120 דגמים שונים. חלק מהמארזים כוללים גם מנוע חשמלי, פאנל סולארי, שלט רחוק ועוד. בין הדגמים להרכבה- מכוניות, מטוסים, מסוקים, רובוטים ועוד וגם מבנים אדריכליים כמו מגדל אייפל וגשר סידני.

המשחקים מיועדים לילדים וילדות מגיל 6 ומעלה ומעודדים יצירתיות ודמיון ומפתחים מוטוריקה עדינה ומיומנויות טכניות. באמצעות המשחק וההרכבה הילדים נחשפים ליסודות ההנדסה ולעקרונות פיזיקאליים ובכך מעשירים את הידע שלהם. לכל מארז מצורפות הוראות ברורות ומפורטות להרכבת הדגמים. ניתן גם לעקוב אחר הוראות ההרכבה דרך אפליקציה ייעודית ולראות כל שלב ושלב גם בתלת מימד.

ניתן לעקוב אחרי אנג'ינו גם בפייסבוק- https://www.facebook.com/Engino.israel/

 


כל אלה מתווספים למותגים המובילים של גטר קונסיומר המתחדשים בכל עת

    • צבי הנינג'ה- דמויות ואביזרים


 
    • פלייגרו- המותג המוביל של משחקי התפתחות לתינוקות
 
    • בובות הנסיכות של דיסני- כולל פרוזן ומואנה
 
    • פלאש הארט- בובות לתפירה
 
    • ערכות של JCB
     
     

    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה