רשומות

יום שישי, 24 במרץ 2017

פסח קל, טרי וטעים עם בשלני אתר יאמי



מי מקוראיי עדיין לא מכיר את אתר יאמי? לחצו כאן .

למי שלא מכירים הסבר קצר- אתר יאמי הוא אתר המאגד בשלנים מרחבי הארץ המבשלים לנו אוכל ביתי טרי, בריא ומשובח. באתר ניתן לבחור בשלן ממגוון הבשלנים, לבחור את המנות הביתיות הרצויות מהתפריט, לבחור את המועד הנוח לנו להזמנה ומקבלים את האוכל הטרי שהזמנו הביתה.

לקראת פסח מציעים לנו בשלני יאמי מגוון ענק וחגיגי של מנות חג. תוכלו למצוא באתר מנות קלאסיות כמו- כבד קצוץ, גפילטע פיש, חריימה וצלי בקר ביין וגם מנות מודרניות יותר כמו קבב דגים, סלט ירקות שורש ועוד. תוכלו לבחור לשולחן החג סעודה שהרכיב הבשלן/נית או לבחור מנות נבחרות והכל יגיע אליכם בערב החג- טרי, בריא, עשוי מחומרי גלם אמיתיים וטבעיים. בדיוק, כמו בבית!

לאלה מאיתנו שאין להן זמן לבשל זה פתרון מעולה. גם אם נחליט להעשיר את שולחן החג במנות נוספות ונרצה להרשים את אורחינו, נוכל למצוא את מבוקשנו באתר יאמי. מגוון המאכלים המוצע הוא ענק ומתאים גם לילדים, לצמחונים וגם לטבעונים. השרות הוא מצוין ואין חשש שנזמין והאוכל לא יגיע בזמן. מחירי האוכל נגישים ומפתיעים ואני ממליצה להיכנס לאתר, לסייר בו, לבדוק מה מציעים הבשלנים לחג ומהם ההנחות שמקבלים. חשוב לי לציין שכדאי מאד להקדים את ההזמנות לחג. מדוע? כי חלק מהבשלנים מסיימים לקבל הזמנות בימים אלה ולא תוכלו להזמין מהמנות שלהם מאוחר יותר. וגם כי כל המקדים להזמין ייהנה מהנחות גדולות יותר וממבצעים מיוחדים.

אז במקום שנעמוד שעות במטבח ונגיע עייפים, סחוטים ומותשים לשולחן החג. זאת אחרי שבמשך ימים ערכנו קניות, ניקינו שוב ושוב את המטבח, מירקנו את הסירים, חיפשנו מתכונים מתאימים, השנה יש פתרון. נכנסים לאתר יאמי , מוצאים לעצמנו את הבשלן האהוב עלינו ומזמינים אוכל ביתי, חגיגי, מגוון וטעים. כל זאת בקליק אחד.

כדי ללמוד ולסקר את אתר יאמי ואת מגוון המנות המוצעות לפסח, הגיעה אלי הביתה הבשלנית אסתר מה"מטבח של ננה" לחצו כאן.המטבח של ננה

אסתר המקסימה הגיעה בעצמה עם מנות חג המתאימות לשולחן הפסח. אסתר מבשלת מנות מהמטבח ההונגרי ומשתמשת במוצרים טריים ואיכותיים, ללא תוספים תעשייתיים. תוכלו למצוא באתר שלה מגוון מנות מפתה במיוחד. לקראת חג הפסח תמצאו הצעות מיוחדות ומבצעים מפתיעים.


 
מה טעמנו? מהמנות הראשונות סלט סלק מבושל בתוספת תפוחי עץ ברוטב חמצמץ. אני מאד אוהבת סלק והשילוב בין סלק מתקתק ותפוח עץ חמצמץ הוא שילוב מנצח. מנה טעימה מאד. (מחיר- 35 ₪ ל-4 ) מנה מנצחת היא מנת הכבד קצוץ המסורתי. הזכירה לי את הכבד קצוץ שסבתי הייתה מכינה. בני המשפחה אהבו מאד. (מחיר 22 ₪ למנה)
 

 
מנה עיקרית- אוסובוקו- מנת בקר מבושל עם מח עצם ברוטב יין אדום וירקות שורש המבושלת בבישול ארוך ומוגשת עם אורז לבן. מנה אידיאלית לשולחן החג. חגיגית ומרשימה (מנה של 250 ג' בשר עם עצם- 50 ₪)

 
תוספות- רַקוֹט קְרוּמְפְּלִי (Rakott Krumpli) הונגרי - מאפה תפוח אדמה, ביצים ושמנת. פירוש השם: תפוחי אדמה מסודרים, ואכן הם כאלה. מעדן תפוחי אדמה ערוכים בשכבות עם ביצים קשות ושמנת חמוצה אפויים בתנור עד להשחמה. מגישים עם כף שמנת חמוצה מעל. מנה מיוחדת שחייבים לטעום. (4 מנות 34 ₪)

ואיך אפשר בלי צימעס? צימעס של גזר, פירות יבשים וניחוח קינמון. עסיסי, חגיגי ומוסיף צבעוניות לשולחן. (מנה 15 ₪)

ולקינוח- מאפנס שוקולד נהדרים, ללא קמח. שוקולדי וטעים מאד מאד. (עוגת שוקולד -70 ₪)

 
כל מנה מגיעה ארוזה היטב ועם מדבקה המתארת מה יש בקופסה, תאריך, איך לאכסן ואיך לחמם את האוכל.  


 
אין ספק שאתר יאמי מציע פתרון מצוין לסוגיית הבישול לפסח. לאחר שטעמתי מהמנות המצוינות של אסתר, ברור לי שכל בני הבית וגם האורחים יתלהבו מהאוכל החגיגי, הביתי והטעים שיש לבשלני יאמי להציע לנו.

אתר יאמי- לחצו כאן יאמי

פסח טעים, נעים וכייפי לכולנו.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה