רשומות

יום שישי, 17 במרץ 2017

דיאמנט צעצועים מציגים את הלהיטים החדשים שיכבשו את לב הילדים


דיאמנט צעצועים היא חברה מוכרת וותיקה שהוקמה בשנת 1963 ע"י מרדכי דיאמנט. החברה עוסקת בפיתוח, ייצור, יבוא ויצוא של משחקים וצעצועים. החברה מייבאת לארץ מותגים מובילים בעולם כמו- בקוגן, אוגרי הזוזו, המפלצות של דיסני ועוד. וכן חברות ענק מתחום הצעצועים כמו ספין מאסטר ומאיה גרופ. החברה מייצאת את מוצריה ליותר מ-39 מדינות ברחבי העולם והייצור הוא כחול לבן.

דיאמנט צעצועים מפתחת כ-60 משחקים בשנה ע"י צוות הפיתוח בארץ. בתערוכת הצעצועים בה נכחתי לפני שבוע התרשמתי מהמגוון הרחב של הצעצועים והתלהבתי מהדמיון והיצירתיות שהושקעו בהם.

מה יהיו הלהיטים הבאים בעולם הצעצועים ע"פ דיאמנט? אני מהמרת על קעקועי השיער והסטודיו לעיצוב ציפורניים לבנות ועל מפרץ ההרפתקאות "עונת הג'ונגל " לבנים וגם לבנות.

אז בואו נתחיל בסיור קצר בין להיטי השנה. במה מתחילים? נתחיל עם הקטנטנים בגילאי 4+ שעבורם פיתחה חברת דיאמנט משחק יצירה מדליק  חרוזי קסם
 
 

חרוזי הקסם הם חרוזים שניתן לבנות איתם יצירה בתלת מימד ובאמצעות התזת ספרי מים- ללא גיהוץ, רק התזת מים מתאפשר להוציא את היצירה מלוח המשחק. המשחק כולל לוח, חרוזים ומגוון תמונות. הילדים מוזמנים לעצב דמויות מדמיונם ולגלות את יכולותיהם בעיצוב כל צורה שעולה על דעתם. החרוזים מאפשרים ליצור את הדמות או הצורה בתלת מימד ואחרי שמתיזים ספריי מים המצורף לערכה, הספריי מדביק את החרוזים ומאפשר לילדים להוציא את היצירה מהלוח ולשחק איתה.

הערכה מגיעה ב-3 גדלים- 400 חרוזים, 800 חרוזים או 1200 חרוזים.

המחיר- 29.90- 69.90 ₪

נראה לי יופי של רעיון להעסקת הילדים בימי חופשת הפסח או חופשת הקיץ.

הלהיט הבא מפרץ ההרפתקאות- עונת הג'ונגל
 
 

 

צעצועים חדשים לעונה החדשה של מפרץ ההרפתקאות "עונת הג'ונגל". מדובר על סדרה להיט לבני 3-7 המצליחה לרתק את הילדים כבר 3 שנים. הסדרה משודרת בערוץ ניק ג'וניור ועוסקת בילד בן 10 בשם רידר שמנהיג להקה של שישיית כלבלבים המכונים יחידת החילוץ. לכל גור התמחות משלו ורכב חילוץ ייחודי. הם משלבים את כל הכשרון וביחד יוצאים למשימות חילוץ באזור מגוריהם "מפרץ ההרפתקאות".

וכעת לערכות ההפעלה שיעסיקו את הבנות שעות רבות ויהוו מקור בלתי נדלה של שעשוע והנאה. הערכה הראשונה היא ערכת צמידי צ'ארמס


 

הערכות של צמידי הצ'ארמס מיועדות להרכבת צמידים אופנתיים ומלאי סטייל בעיצוב מקורי ואישי של הבנות. בכל אחת מהערכות תמצאו שלל חרוזים צבעוניים ותליונים. הערכות מגוונות והתליונים שישתלבו בצמידים הם בנושאים מגוונים כמו- חלומות קיץ, נערות רוק, פסטיבל צמידים ועוד.

ערכה להכנת 2 צמידים, כוללת 60 חרוזים מרהיבים, 6 תליונים וכרטיסיות לתכנון ועיצוב צמידים. מחיר- 29.90 ₪.

ערכה להכנת 2 צמידים, כוללת 120 חרוזים, 10 תליונים וכרטיסיות עיצוב תעלה 39.90 ₪.

ערכה להכנת 3 צמידים, כוללת יותר מ240 חרוזים, 14 תליונים וכרטיסיות עיצוב תעלה 59.90 ₪.

הגיל המומלץ- 6+

להיט בטוח נוסף שבנות יתלהבו ממנו- סטודיו לעיצוב ציפורניים כולל מייבש ציפורניים מקורי


 
 
בנות כיום מודעות היטב לצווי האופנה ולמה שמתרחש בתחום עיצוב הציפורניים. כיום, כבר לא מסתפקים בלק פשוט ובצבע אחיד. הציפורניים הפכו לכר של יצירתיות והפעלת הדמיון והילדות הצעירות מצליחות להפתיע עם האיורים, הציורים והצבעים המקשטים את ציפורניהן.

חברת דיאמנט מציעה ערכה לעיצוב ציפורניים לילדות, הכוללת מייבש ציפורניים מקורי.

הערכה כוללת: מייבש ציפורניים, מגוון אביזרי קישוט, מדבקות, פצירה והוראות.

מחיר- 79.90 ₪

ולסיום, הקיץ הזה כולו קעקועי שיער.



חברת דיאמנט מציעה קעקועי שיער ב-100 ! דוגמאות שונות. הקעקוע הוא למעשה מדבקה זמנית בגווני זהב מנצנץ, כסף מטאלי וצבעים זוהרים בחשיכה. ביותר ממאה דוגמאות שונות. מצמידים את המדבקה אל קווצת שיער, עוברים עליו עם מטלית לחה ומהדקים היטב. הטוויסט הזוהר יחזיק מעמד ללא חפיפה עד כ-4 ימים. לבעלות שיער גלי או מתולתל מומלץ להחליק את השיער, או לפחות את קצוות השיער הרצויה טרם ההדבקה. בעלות שיער כהה וברונטיות ישמחו לדעת שהתכשיט הנוצץ יבלוט עליהן יותר.

מחיר למארז הכולל 26 קעקועים- 14.90 ₪

מחיר למארז הכולל יותר ממאה קעקועים 49.90 ₪.

צעצועים נוספים שהלהיבו אותי בתערוכה היו

פאזל טרולים עם שיער

 
כדור לפעוטות שמתגלגל מעצמו תוך כדי צלצולים

 
מכונות להכנת גלידה וברד

 
לוחות ציור מוארים

 
מכונת מדבקות של ספיידרמן
 

לאתר חברת דיאמנט-


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה