רשומות

יום חמישי, 15 בספטמבר 2016

השקה חגיגית של ג.ר.א.ס- תערוכת צילומים בהשראת קולקציית INSPIRE RING



בתיבת התכשיטים שלי יש נוכחות נכבדה לתכשיטי חברת ג.ר.א.ס. גם בני המשפחה וגם החברות הקרובות יודעות שהמתנה המועדפת עלי בימי הולדת היא תכשיט של ג.ר.א.ס. העיצובים המקוריים והחדשניים מאד מדברים אלי ולא קרה שאי פעם התאכזבתי מתכשיט שרכשתי. אני ממשיכה לענוד אותם שנים רבות ותמיד זוכה למחמאות.

 
השבוע הוזמנתי להשקה חגיגית של תערוכת צילומי INSPIRE RING בהשראת הקולקציה החדשה של החברה וזו הייתה הזדמנות להתפעל שוב מיופייה של הקולקציה וגם מהצילומים המרהיבים. לא רק אני התפעלתי ואהבתי. כ-100 מובילות דעת קהל, עיתונאים, לקוחות ואורחי הרשת הגיעו לצפות בצילומים ובקולקציה. בתערוכה הוצגו צילומים ממגוון טבעות הקולקציה שצולמו במסגרת פרויקט משותף עם סטודנטים מהמחלקה למדיה, צילום וקולנוע במרכז האקדמי לעיצוב וחינוך "ויצו חיפה".


                  בצילום- עשרות המכובדים שהגיעו להשקה
בצילום- בנות ג.ר.א.ס צילום- ארז אייזן                                

INSPIRE RING הינה סדרה חדשה ומיוחדת של טבעות המאפשרות ביטוי עצמי, מראה ייחודי ובחירת השילוב המושלם של טבעות המתאימות להשראה של אותו היום. הקולקציה מאופיינת בעיצוב נקי ואלגנטי. כל טבעת עשויה זהב 14 קראט, ומשובצת באבן חן טבעית בעלת סגולות מעוררות השראה. טבעות ההשראה משתלבות בהרמוניה יחדיו, ומידי יום ניתן ליצור מראה ייחודי חדש והשראה חדשה. בקנייה של מספר טבעות INSPIRE RING ניתן לעצב אינספור שילובים שונים בהתאם למצב הרוח, למראה או לאירוע המתקיים באותו היום.

 

 האחראית לאירוע הייחודי והמוצלח היא אשת יחסי הציבור אורית שחם וואלך.
אורית שחם- וואלך יחד עם אן כהן- מרום צילום- ארז אייזן

בין הנוכחים: עו"ד לימור מגן, עו"ד מיקי בן יצחק, עו"ד וחברת מועצת העיר שרית גולן, עו"ד סופי ספקטור, סמדר גוטמן, ענת מכטינגר, תלמה אוטמזגין, צביה לם, עדי קאופמן, סיוון בראונר, נעמה ציגלר- קונפינו, ד"ר אלה ברק, ניצן מרציאנו, רקפת ויידברג, הסטייליסטיות, סיגל אפשטיין ושירי וייצנר, שירלי איילון, אתי רוזנפלד, סיגלית גוסטר ועוד רבות.

  חגית הורנשטיין ושרית גולן. צילום- ארז אייזן
  לימור מגן וסמדר גוטמן. צילום- ארז אייזן
רחלי בן גלים וטובי בוקסר מבעלי ג.ר.א.ס. צילום- ארז אייזן 

בין אנשים התקשורת שנכחו: אודיה השווץ, ליאור גולדנברג מרום, דינה רפאל, חגית הורנשטיין, רחלי בן גלים, יפה גביש, רונית קיטאי, צילה לייפר, עדנה קרפיס, שרה איקו, שיר פרסקו, רונית קיטאי, פרומה קינד ועוד.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה