רשומות

יום שבת, 24 בספטמבר 2016

לקראת חגי תשרי משיקה גטר קונסיומר צעצועים חדשים לילדים



החגים תכף כאן וכולנו מחפשים רעיונות למתנות מתאימות לילדים ולנכדים. גטר קונסיומר עוזרת לנו בכך והשיקה במיוחד לחגי תשרי חידושים לילדים, עם צעצועים ודמויות אהובות במיוחד.

אני מודה שאני מתלהבת מצעצועים לא פחות מאשר הילדים ונהנית יחד איתם לשחק במשחקים השונים. משמח אותי לראות את החידושים וההמצאות ולצפות בהתפעלות הילדים כאשר הם מקבלים משחק או צעצוע שקולע במדויק לטעמם.

אחת הבובות האהובות במיוחד על בנות היא בובת ברבי. בילדותי, שיחקנו שעות עם בובות הברבי. הלבשנו, הפשטנו, סירקנו. גם היום הדברים לא השתנו ונראה לי שגם הנינות שלי ישחקו עם בובות ברבי. ברבי היא בובה נצחית שיודעת להתחדש ולהפתיע.

קיבלתי לסקירה מוצר של ברבי- שולחן איפור עם כסא. המוצר מגיע ארוז היטב בקופסה שעליה צילום של השולחן והכסא. הוצאנו את החלקים והרכבנו- קל מאד וברור ויש דף הוראות. אבל, לא ממש צריכים אותו. הדבקנו גם את המדבקות המצורפות ורק אז קראנו לנעמה בת ה-31/2 לראות את מה שהגיע. היה ברור לי שהילדה תשמח מאד ואכן נעמה כל כך התלהבה משולחן האיפור שבמשך שעה ארוכה אי אפשר היה להזיז אותה מהכסא או לשוחח איתה. היא הייתה עסוקה בלבחון כל פרט, להסתרק, להביט במראה ולחייך באושר. לא יכולתי למצוא לה מתנה מושלמת מזו.

 

 

 

 

 

גטר מביאים מגוון רחב של מוצרי ברבי, סטים שונים לעיצוב השיער הכוללים מסרקים שונים, סיכות ומייבשי שיער, סטים עם חרוזים צבעוניים ליצירת שרשראות וצמידים, שולחנות איפור עם כסא, ערכות רופא, עגלת קניות מלאה בכל טוב, שולחן גיהוץ ועוד.
 
 


 

 

להיט חדש נוסף שהגיע לסקירה היא בובת הגיפט'אמס. המסתמנת כלהיט החדש בעולם. מדובר על בובות קטנות או אם תרצו מיני בובות. אלו הן בובות הפתעה מערים שונות ברחבי העולם. כל גיפט'אם מגיעה בתוך קופסא ייחודית משלה אשר נפתחת ובה מגלים את שם הבובה, את עיר וארץ מוצאה. האריזה הופכת לתצוגה של שתי סצנות אייקוניות מעירה של הבובה, של מפת המיקום ותמונה של דגל המדינה שלה. הקופסא עשויה מפלסטיק קשיח עם סרט מתנה מלמעלה ומגיעה בשלל צבעים ודוגמאות כיפיות ועליזות. הבובות עצמן חמודות ביותר- הן מגיעות עם תסרוקות שונות, גווני עור שונים, צבעי עיניים ומגוון הבעות פנים. כל בובה לבושה בתלבושת אופנתית הרלוונטית לארץ מוצאה. את הבובות אפשר גם לקחת לבית ספר ולהלביש איתן את העפרונות.




 

הבובות מתוקות ביותר ואני כבר רואה איך מבקשים ממני להגדיל את האוסף ולהביא בובות נוספות ממדינות נוספות. נראה לי שיש כאן פוטנציאל להתמכרות ולא דווקא של הילדות, הגדולים התלהבו לא פחות.

מותג נוסף שאהוב עלי במיוחד לתינוקות הוא ה- Playgro פלייגרו . הצעצועים שלהם צבעוניים, חכמים ומדליקים. פלייגרו מתמחים בפיתוח וייצור צעצועים חדשניים לתינוקות. לקולקציה נוסף ליין בשם Jerry's Class המיועד לפעוטות בין הגילאים 1-3. צעצועים אלו נועדו לעידוד הדמיון ומפתחים את המוטוריקה העדינה, קשר עין-יד ומגרים את כל חושיו של הפעוט. הליין כולל משחקי התאם צורה, השחלות, כלי נגינה, הליכונים ועוד.
 


 

 

חידוש נוסף ומעניין שהשיקו גטר- ערכה לתפירת בובה עם לב. Plush Heart פלאש הרט- אפשר לתפור בעצמנו בובה לנו או ליקירנו. בלב של כולנו יש מקום מיוחד עבור צעצועים. הם מעלים עבורנו זיכרונות מהילדות ויכולים להזכיר לנו אירוע או אדם מיוחד. כעת תוכלו להוסיף מגע אישי בכך שתיצרו אותם בעצמכם. לכל ערכה מצורף לב מוכן ותפור אשר מוכנס לבובה על מנת לתת לה חיים ונשמה. הכנסת הלב לבובה יוצרת קשר רגשי וקסום בין הילדים לבובה שיישמר במהלך כל מסע החיים. לערכה מצורפות הוראות מפורטות בעברית וחלקים גזורים ומוכנים לתפירה ליצירת הבובה. הכול מצורף לאריזה מלבד מחט ואצבעון. כל בובה היא עולם שלם של יצירה, דמיון וחוויות


 

ולסיום- Engino אנג'ינו- משחקים לממציאים

אנג'ינו הוא משחק הרכבה איכותי ביותר הכולל דגמים רבים במורכבויות שונות. קיימים מגוון מארזים כאשר מכל מארז ניתן להרכיב מספר דגמים שונים, החל מ-4 דגמים ועד ל-120 דגמים שונים. חלק מהמארזים כוללים גם מנוע חשמלי, פאנל סולארי, שלט רחוק ועוד. בין הדגמים להרכבה- מכוניות, מטוסים, מסוקים, רובוטים ועוד וגם מבנים אדריכליים כמו מגדל אייפל וגשר סידני.

המשחקים מיועדים לילדים וילדות מגיל 5 ומעלה ומעודדים יצירתיות ודמיון ומפתחים מוטוריקה עדינה ומיומנויות טכניות. לכל מארז מצורפות הוראות ברורות ומפורטות להרכבת הדגמים.

מערכת המשחק של אנג'ינו הומצאה ע"י קוסטאס סיסאמוס, מורה ומהנדס, כדי לעזור לתלמידים לבנות מודלים טכנולוגיים בצורה פשוטה ויצירתית, כך שהם יוכלו לחוות מדע וטכנולוגיה וללמוד עליהם באמצעות משחק.


 

ניתן להתרשם ממוצרי גטר קונסיומר גם בפייסבוק- https://www.facebook.com/getterconsumer/

ובאינסטגרם-


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה