רשומות

יום שני, 19 בספטמבר 2016

ד"ר לריסה ברק הציגה את מיטב הטיפולים האסתטיים החדשניים באירוע מפואר באולמי הגארדן בחיפה

 
                                           בצילום- לימור כרסנטי וד"ר לריסה ברק. צילום- יפית שקאלו
 
חידושים בעולם הטיפולים האסתטיים תמיד מסקרנים ומלהיבים אותי. ככל שאני מתקדמת בגיל, כך גם הציפייה והתקווה לטיפולים שיצעירו אותי. מי יודע? לאור כל החידושים בתחום אני אופטימית לגבי הסיכוי שיפצחו את סוד הנעורים ואנו נישאר צעירות ויפות לנצח. בינתיים, זה עוד לא קרה. אבל, לאחר ששמעתי את הרצאתה של ד"ר לריסה ברק, מומחית בטיפולים אסתטיים מתקדמים, הבנתי שהבשורה קרובה מתמיד.

לאירוע הנוצץ והמפואר, פרי שיתוף הפעולה בין משרד היח"צ המצליח של לימור כרסנטי וד"ר לריסה ברק, הגיעו כ-450 איש לאולמי הגארדן שבמרכז הקונגרסים בחיפה להכיר את החידושים האחרונים בתחום הטיפולים האסתטיים. האירוע החל עם בופה עשיר ובר אלכוהול. בעמדת הדיג'יי עמד פיליפ לרנר שדאג למוזיקה מתאימה. ולאחר מכן הפתיעו הזמרות ויק ואילנה אביטל ששימחו את הקהל בקולן הערב. את הערב הנחה ליאון שניידרובסקי- סטייליסט ופליט ה'אח הגדול'. ד"ר לריסה ברק הציגה את חומר המילוי המיוחד RADIESSE  המשמש לפיסול והרמה ואת מכשיר ה-THERME המהפכני לפתרון בעיות הצוואר והפנים, ללא ניתוח. וכדי שהקהל ייווכח בתוצאות נבחרו נשים מהקהל שיעברו "מהפך" בסגנון של תוכנית "הברבור". ואכן, לנשים שנבחרו הוזרק החומר החדשני לפיסול והרמה RADIESSE, בנוסף ניתן להן סטיילינג לבוש, עיצוב שיער ואיפור והתוצאות היו משכנעות ומדהימות. לי זה עשה חשק למהר לאחת המרפאות של ד"ר ברק ולעבור את אותו טיפול בדיוק.
        בצילום- ליאון שיינדרובסקי, ד"ר לריסה ברק ובת המזל שזכתה במייקאובר צילום- יפית שקאלו
                  צילום- יפית שקאלו

שוחחתי עם ד"ר לריסה אודות החידושים בתחום. היא סיפרה לי על שני חידושים מעניינים. האחד- המכשיר חדש שייבאה מארה"ב מכשיר ה-THERME שעובד על גלי רדיו ומטפל בבעיית הצוואר הנפול. במהלך הטיפול גורמים להרס תאי השומן ולאחר מכן דואגים ליצירת קולגן ומיצוק העור. המכשיר מתאים מאד גם לטיפול בבטן רפויה לאחר לידה וגם לזרועות רפויות. מדובר בפעולה קצרה שנמשכת כרבע שעה ובהרדמה מקומית בלבד והתוצאות מצוינות.  מכשיר נוסף הוא מכשיר שעוזר בנושא דליפת שתן. נושא שממעטים לדבר עליו ומתביישים בו. הטיפולים שמתבצעים עוזרים בפתרון הבעיה הכאובה הזו. ד"ר לריסה מאמינה שיש להתאים את הטיפול הנכון לכל מטופלת. למצוא עבורה את המענה המתאים שישמר וישפר את מראה הפנים, ללא התערבות כירורגית ותוך שמשאירים את תווי הפנים טבעיים ככל האפשר.



               בצילומים- חלק קטן ממה שחווינו באירוע המושקע

בין כל המי ומי שהגיעו לאירוע היו: ג'ובאני רוסו כוכב 'גולדסטאר' ובת זוגו מאיה פישל. מעצבי השיער  רועי לולו ואיציק כרסנטי, דניאל ציוני שדרן רדיו חיפה, מירי חן ומעיין חודדה אף הן פליטות ה'אח הגדול'. עו"ד שרין סולן, סמדי גוטמן, ליאת אוטמזגין, יורם מארק רייך ודינה רפאל, טלי ברקוביץ' ועוד רבים רבים.
                      בצילום- למור כרסנטי עם רועי לולו ודניאל ציוני. צילום- יפית שקאלו
             בצילום- ג'ובאני רוסו ובת זוגו מאיה פישל, לימור כרסנטי וד"ר לריסה ברק

לאתר של ד"ר לריסה ברק-


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה