רשומות

יום חמישי, 15 בספטמבר 2016

מותג האופנה לונדון 88 מציג את קולקציית סתיו- חורף 2016-17

 

בית האופנה הישראלי לונדון 88 הוא מותג אופנתי לנשים המתמחה בייצור ועיצוב מכנסיים וג'ינסים. עבורי, חיפוש אחר מכנסיים שיהיו עכשוויים, שיקיים ואופנתיים, זו משימה לא פשוטה. כיוון שמכנסיים צריכים להתאים במדויק למידות הגוף והעיצוב, בחירת הבדים, הצבעים, לכל אלה השפעה גדולה על הדרך שבה ייראו עלינו המכנסיים. בלונדון 88 ערים לנקודות הללו. הבעלים אבנר צ'רכי הוא בעל ידע וניסיון רב שנים בתחום האופנה ויחד עם אחיו  נתן שהוא איש השיווק של המותג, בנו מותג אופנתי הפונה לנשים ללא גיל. גם בת ה-18 וגם בת ה-50 תוכלנה למצוא את מבוקשן בקולקציה החדשה, האיכותית והמתוחכמת.
 
                                         צילום- אייל אסרף
                                       צילום- אייל אסרף

הקולקציה מגוונת. יש בה מבחר של גזרות, מידות וצבעים. לאבנר צ'רכי חשוב שכל אישה הרוצה להיות אופנתית, ייחודית ונשית תימצא את המכנסיים המתאימות לה ושיהיו נוחות ונעימות. הסטייל והשיקיות חשובים, אך כך גם הנוחות. אבנר סיפר לנו על חדר הפיתוח של המותג והרצון להתחדש באופן מתמיד תוך שמירה על רמת איכות גבוהה ושימוש בטכנולוגיות ייצור מתקדמות.
  אבנר צ'רכי ואחיו נתן יחד עם הדוגמניות

תהליך הייצור של המכנסיים שונה ממה שחשבתי. המכנס הראשון המתקבל מגיע בצבע לבן ורק אז עובר תהליך צביעה לקבלת הצבע הדרוש. תהליך הצביעה נעשה תחת ביקורת קפדנית הכוללת בדיקה של איכות הגוון, רציפות הצבע ואחידותו לאורכו ולרוחבו של הבד. הופתעתי לשמוע כי כחלק מבדיקות האיכות, המכנסיים עוברים גם תהליך של כיבוס לבדיקת איכות הצביעה. כל זאת, על מנת שאנו, הלקוחות, נקבל מכנסיים איכותיים שישרתו אותנו היטב.

 
לונדון 88 קשובים לצרכיהן ודרישות הלקוחות ויוצאים בקולקציה חדשה ומעודכנת בכל שבועיים, הקולקציה מורכבת מפריטים חדשים, טרנדיים וייחודים בהתאם לרוח התקופה והחדשנות ומעניקה מענה לצורך של כל אחת ואחת. ובכך יוצרים מגוון רחב של מכנסיים שעוצבו בהשראת עולם האופנה עם התייחסות לגוף הנשי. באופן אישי, אהבתי את העובדה שמגוון הצבעים הוא רחב ומיוחד והעיצוב רענן וייחודי. יש למכנסיים אופי ונוכחות ואי אפשר להתעלם מהם.
 
 

במלתחה קולקציה רחבה וענפה עם פריטים נחשקים ויוקרתיים במחיר שווה לכל כיס, באסטרטגיה של התאמת פריטים מלאי סטייל ושיק במחירים ברי השגה לכל כיס- Affordable chic.

המותג משווק בחנויות אופנה נבחרות בלבד בכל רחבי הארץ. אפשר למצוא את המכנסיים בכ-100 חנויות נבחרות.

 


 

טלפון סטודיו: 03-6815415

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה