רשומות

יום שישי, 30 באוקטובר 2015

סבוקלם CC קרם מייק אפ לכיסוי מושלם

 


מוצרי סבוקלם מוכרים לי ואהובים עלי. השתמשתי ואני עדיין משתמשת בקרם הלחות המצוין שלהם המרגיע את האדמומיות בפנים וגם בשמפו נגד קשקשים שעושה מעולה את עבודתו.

הפעם, יצאו בחברה עם מוצר חדש קרם מייק אפ CC המשלב מספר פעולות בו זמנית. הוא מכסה כתמים ופגעי שמש, משווה לעור מראה חלק, אחיד וללא ברק או שמנוניות. נשמע מצוין. כדי לבדוק אם אכן זה כך, קיבלתי את הקרם על מנת להתנסות בו. אני רוצה לומר שמהרגע שיצאו קרמי ה-BB וה-CC אלו הקרמים שאני משתמשת בהם. מעדיפה אותם על פני קרם לחוד ומייק אפ לחוד והסיבה היא שמייק אפ רגיל נכנס לקמטוטים ונותן לי תחושה של "מסיכה". ואילו קרמי ה-BB וה-CC הם הרבה יותר נעימים, עדינים, ומצליחים לתת מראה טבעי ולא מלאכותי.

האם סבוקלם CC  קרם הצליח לשוות לעורי מראה אחיד ובלי שיראו את כתמי השמש, בלי שאחוש שיש לי מסיכה על הפנים ושאחוש שזה טבעי וזוהר? ובכן, הקרם הצליח לשוות לעור מראה אחיד וזוהר, הוא קל למריחה, נספג יפה ואין שום תחושה של מלאכותיות. מכיוון שהמיכל הוא מסוג משאבה, ניתן להוציא במדויק את כמות החומר הנדרשת. אני נוהגת למרוח את הקרם בקצות האצבעות, זה הרגל שלא נגמלתי ממנו. אך, רוב הנשים מורחות את הקרם בעזרת ספוגית ועדיף שכך. ניסיתי והמריחה נוחה ומהירה.

בצילום שצילמתי לאחר מריחת קרם סבוקלם בגוון בינוני, תוכלי להיווכח שהעור נראה אחיד ולא שמנוני ואפילו זוהר.
 

הקרם מיועד לעור רגיל ומעורב עד שמן והוא מועשר בקומפלקס מינרלים ייחודי הכולל אבץ, מגנזיום ונחושת, התורמים למניעת פיגמנטציה ומגינים מפני השפעת הרדיקלים החופשיים. בנוסף, הוא מכיל מסנני קרינה UVB ו-UVA וזה חשוב ביותר. תוכלו למצוא אותו בשלושה גוונים על מנת שתהיה התאמה מקסימאלית. יש גוון בהיר, בינוני ושזוף.
מכיוון שרבות תוהות מה ההבדל בין קרם BB לקרם CC  אז ככה- קרם BB נותן כיסוי מלא ומתפקד גם כמייק אפ. מטשטש קמטים ומגן מהשמש- 35  SPF הוא מיועד לנשים בגילאי 35 ומעלה. קרם ה-CC מיועד לכל סוגי העור ובמיוחד לעור שמן ומעורב, זה מייק אפ קליל המונע פיגמנטציה בזכות מסנני הקרינה הגבוהים במיוחד והוא מיועד לנשים בגילאי 18-45 המעוניינות במראה זוהר וחלק.
ואם עדיין לא מימשתן את ההטבה השווה של סבוקלם , הנה שוב הקופון המאפשר לכן לקבל בחינם קרם מוקטן בגודל שליש מהמוצר המקורי- 10 מ"ל. כדאי מאד.  
 
 
 

2 תגובות:

  1. ניסיתי ובהחלט אהבתי אותו בניגוד ל BB שלא התאים לי

    השבמחק
    תשובות
    1. אני משתמשת בשניהם לסירוגין. זה תלוי לאן אני הולכת. לעבודה או לבילוי. תודה רבה לך ושבת שלום.

      מחק