רשומות

יום שבת, 31 באוקטובר 2015

סקירת מוצרי טיפוח השיער של פול מיטשל



לפני כשבוע כתבתי כאן על השקת סדרת מוצרי טיפוח השיער של פול מיטשל שפותחה במיוחד למען חודש המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד.

החברה יצאה במבצע של  קיט Pink Out Loud המכיל 4 מוצרים במחיר 229 ₪  ומכל מוצר שיימכר מסדרת ! Pink Out Loud, תתרום חברת פול מיטשל 5 שקלים לאגודה למלחמה בסרטן.

קיבלתי את המוצרים לסקירה, השתמשתי בהם במשך השבוע והתרשמתי. כל המוצרים, ללא יוצא מן הכלל, הינם איכותיים, נעימים מאד לשימוש וגרמו לשערי להראות טוב יותר, נעים למגע, רך ובוהק. מכיוון שאנחנו כבר כמעט בחורף והשיער שלנו מושפע אף הוא מפגעי מזג האוויר, חשוב למצוא מוצרים שיהיו אפקטיביים ומועילים. מוצרים שיביאו לתוצאות ויתאימו לסוג השיער, תוך שהם גורמים לו להראות מלא ברק, חיוניות ובריאות. הרי כולנו יודעות כמה משפיע עלינו  'יום שיער טוב'  ולהיפך. כמובן, שלרובנו, יש את המוצרים הקבועים בהם היא משתמשת. גם לי יש כאלה וקשה לי להחליף ולחפש אחרי מוצרים חדשים שיכולים לעזור לי בשדרוג המראה. אבל, לא פעם אנחנו עושים טעות בכך שלא מנסים מוצרים חדשים ויעילים יותר ולדעתי, טוב לשנות מדי פעם. לראות מה חדש בשוק מוצרי השיער ולהתנסות.

המוצרים שניסיתי הם:

שמפו יומי לשיער דק ליצירת נפח  Extra-Body- מנקה בעדינות ומעניק נפח לשיער דק עד רגיל, מרכיביו המופקים מחיטה מסייעים בהגנה על השיער. יש בו קמומיל, רוזמרין, אלוורה וחוחובה. השיער שלי אינו לגמרי דק והוא צבוע. לאחר השימוש בשמפו השיער היה רך יותר, היה לי קל לסרקו, גם בגלל השימוש במרכך. הוא נראה בריא ובוהק. הריח מצוין ונשאר הרבה לאחר סיום החפיפה. אני אוהבת שהאריזה היא מסוג משאבה וכך קל יותר לשלוט על כמות החומר.

מרכך יומי לשיער דק ליצירת נפח Extra-Body  

מתיר קשרים והופך שיער דק למלא נפח ובוהק. מרכיבי המרכך המופקים מחיטה מסייעים במניעת נזק שנגרם על ידי ייבוש בפן. גם במרכך כמו בשמפו נמצא קמומיל, רוזמרין, אלוורה וחוחובה. אני לא ממש אוהבת להשתמש במרכך, אך זה אחד הטובים שבהם והשיער נראה מלא ברק ומלא חיות. גם כאן מדובר באריזת משאבה.

 

נוזל לעיצוב שיער דק ליצירת נפח Thicken up

גורם לשיער דק להיראות ולהרגיש עבה ללא תחושת כבדות תוך הוספת ברק. החומרים המרככים מעבים את השערה וחומרי העיצוב הנקיים יוצרים גוף והגדרה. הנוזל מכיל מרכיבי חיזוק והגנה מפני UV המסייעים להגן על שיער דק. כפי שכתבתי השיער שלי לא ממש דק ואני אוהבת אותו מעט פרוע ובעל נפח. המוצר של פול מיטשל עשה בדיוק את זה. נתן נפח לשיער, קופצניות וחן.

 

מברשת לעיצוב Pink Out Loud!  במתנה

יופי של מברשת, נוחה מאד לאחיזה, קלה ודקה. מברשת המתירה קשרים בקלות משיער רטוב או יבש ומעצבת את השיער. המברשת הינה דקה ואידיאלית לפיסול ועיצוב. מתאימה לייבוש בפן וגימור מעוצב.

 

את המוצרים ניתן להשיג אצל מעצבי השיער המובילים והמקצועיים בלבד במהלך חודש אוקטובר

ובטלפון מס': 03-6427577

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה