רשומות

יום ראשון, 27 במרץ 2022

נעמן מציגה לקראת האביב וחג הפסח קולקצייה חדשה מקורית ויפהפייה לחווית אירוח שאין כמותה

 

אסף_גרניט_הפרזנטור_והיועץ_המקצועי_של_נעמן_קולקציית_פסח_2022_צילום_תמי_בר_שי_

מארחים בחג? או מתארחים? חושבים כיצד לעצב את שולחן החג החגיגי? או איזה מתנה תביאו למארחים? נעמן מציעה מגוון עשיר וייחודי בסניפיה שברחבי הארץ.


נבחרת סירי זהב לבישול והגשה מסדרת TOMBY היוקרתית

ווק מוכסף בעיצוב אלגנטי ובעל ציפוי נון סטיק איכותי

מבחר כלי הגשה ואירוח בעיצוב מקורי של סטודיו הבית Tutto Arte  

בדגש על אפשרות לשלב מה שאוהבים בשיטת Mix & Match 

סדרות מרהיבות של כלים מיוחדים מבית המותג האוסטרלי המוביל

Maxwell & Williams ומגוון עשיר של גאדג'טים ואביזרי מטבח 


נעמן_שולחן_ערוך_עם_כלי_הגשה_מסדרה_בייסיק_קולורס_צילום_תמי_בר_שי


נעמן_שולחן_ערוך_עם_כלי_פורצלן_מסדרה_קמילה_צילום_תמי_בר_שי


חג הפסח, חג האביב, הידוע בשמו "חג הבישולים", מתקרב בצעדי ענק וזו סיבה נהדרת להתחדש  בכלי בישול והגשה שיהפכו את ההכנות במטבח ואת שלב עריכת השולחן החגיגי לחוויה מהנה ומרגשת במיוחד.

 

אני ממתינה תמיד בסקרנות לראות את הקולקציה החדשה של נעמן ותמיד מתפעלת מחדש מהעיצובים המשגעים והייחודיים של נעמן שמפתיעים כל פעם מחדש באלגנטיות וביופיים. כך גם בפסח זה.

 

נעמן_תבניות_מקווסל_אנד_ויליאמס_צילום_תמי_בר_שי

נעמן_קולקציית_פסח_22_צילום_תמי_בר_שי

קולקציית אביב-קיץ 2022 של נעמן, המותג המוביל את עולם הבישול והאירוח בישראל, מבית אקסטרה ריטייל, שופעת יצירתיות וחדשנות ומצטיינת גם באיכות בלתי מתפשרת ובפרקטיות מיטבית הבאה לידי ביטוי במגוון רחב של כלים המשמשים בו זמנית לבישול, לחימום, להגשה ולאחסון במקרר ובמקפיא. עניין הפרקטיות והנוחות הוא  המוטו שמוביל את מעצבות סטודיו הבית Tutto Arte בחשיבה ובפיתוח קולקציות חדשות, ועל כן מרבית כלי ההגשה והאירוח של נעמן ניתן לרכוש בתפזורת, מה שמעניק ללקוח הזדמנות להרכיב סט בשיטת  Mix & Match -  בהתאמה אישית על פי בחירתו והעדפותיו מבחינת סגנון העיצוב, צבעים, כמויות, צורות וגודל ועוד. 

נעמן_כלי_הגשה_מסדרה_זנזיבר_צילום_תמי_בר_שי

נעמן_כלי_הגשה_סדרה_דאסק_צילום_תמי_בר_שי

נעמן_כלי_הגשה_מדולומייט_סדרה_ויילד_רוז_פסח_2022_צילום_תמי_בר_שי



אני ממליצה לכם להיכנס לסניפי נעמן הנמצאים בכל רחבי הארץ ולהיחשף למגוון העשיר והמרשים של מוצריהם. אין לי ספק שתתאהבו, כמוני, במוצרים היפהפיים שישדרגו מאד את חווית האירוח וידהימו את האורחים בעיצובם ויופיים.

התחדשתי בקערה יפהפיה וקרש תואם להגשה.


דודי כהן, מנכ"ל אקסטרה ריטייל: "כמותג המוביל בתחום הבישול והאירוח, בנעמן לא קופאים על השמרים ופועלים במרץ בכדי להביא לצרכן הישראלי את הדבר הבא, לחדש, לסקרן ולהפתיע. קולקציית אביב-קיץ 2022 המתאפיינת בעיצובים מקוריים, בחדשנות ובאיכות ללא פשרות, מעניקה ללקוחותינו נבחרת כלים מנצחת להצלחה במטבח ומבטיחה חוויית בישול ואירוח מרגשת וייחודית ברוח הטרנדים המובילים."  

אלון כרמלי, מנהל חטיבת נעמן, ורדינון ודיסני הום, מציין: "בנעמן אנחנו תמיד מחפשים את האתגר הבא ושואפים להעניק ללקוח פתרונות איכותיים ומענה הוליסטי ופרקטי לצרכיו הרחבים." והוא מוסיף כי  שלל מוצרי הקולקציה כבר זמינים בכ-90 חנויות נעמן בפריסה ארצית ובאתר האונליין המספק חווית שופינג וירטואלי נוחה ויעילה וזמני אספקה מהירים.

נעמן_מבחר_מיכלי_אחסון_צילום_תמי_בר_שי_פסח_2022

נעמן_מערכת_אוכל_ריו_ניו_בון_צ'יינה_צילום_תמי_בר_שי

נעמן_סדרה_אורבן_סטייל_פסח_2022_צילום_תמי_בר_שי


את ההכנות לסעודה החגיגית ינעימו במיוחד סירי נירוסטה מסדרת TOMBY שכבשה את ליבו של הצרכן הישראלי. מעתה ניתן למצוא על המדפים סירים מרהיבים מהסדרה בצבע זהב וסירים מוכספים,  המשודרגים עם ציפוי נון-סטיק איכותי המונע הידבקות מזון. הפתעה נעימה מחכה לחברי המועדון NV Club ולמצטרפים חדשים שיוכלו ליהנות ממארז מרשים הכולל 3 סירים (4.35 ליטר, 5.7 ליטר ו-7.4 ליטר) תמורת 399.9 ₪ בלבד (במקום 1,399 ₪). 


נעמן_סירי_נירוסטה_טומבי_זהב_קולקציית_פסח_2022_צילום_תמי_בר_שי_

נעמן_סירי_נירוסטה_טומבי_צבע_זהב_טכנולוגיית_צביעה_ייחודית_PVD_צילום_ערן_לוי_


נעמן_סדרת_גרניט_צילום_ערן_לוי

נעמן_קסרול_עם_מכסה_פורצלן_צילום_תמי_בר_שי


חידוש נוסף במחלקת הסירים והמחבתות של נעמן – מחבת ווק בצבע כסוף אלגנטי בעלת ציפוי נון סטיק איכותי. המחבת מגיעה בשני גדלים וללא ספק יכולה לשמש מתנה נהדרת ופרקטית.

את חווית האירוח החגיגי ניתן להשלים עם מערכת סכו״ם  DORבעיצוב יוקרתי ובמראה סולידי במיוחד. סט הסכו"ם העשוי נירוסטה אל-חלד 18/10 מתאים ל-6 סועדים והוא מגיע בשני צבעים קלאסיים – שחור וזהב. חברי המועדון NV Club ומצטרפים חדשים ייהנו מהטבה בלעדית ויוכלו לרכוש את סט הסכו"ם הייחודי ב-299.9 ₪ בלבד (במקום 599.9 ₪).

נעמן_סכום_יוקרתי_דגם_דור_299_שח_צילום_שירה_רז

חדשות מעולות גם בגזרת כלי הגשה ואירוח. לדבריה של ויקה יוסל, סמנכ"לית חדשנות ועיצוב: "כתמיד, מעצבות סטודיו הבית Tutto Arte נתנו דרור ליצירתיות ולדמיון ויצרו סדרות מקוריות ומרשימות ביופיין. כך למשל סדרת פורצלן קמילה, הסדרה המובילה בקולקציית החג, בולטת במיוחד בזכות שילוב צבעים מנצח של לבן וכחול עמוק ועיטור פרחים אלגנטיים ועדינים. הסדרה מציעה מגוון רחב מאוד של כלי הגשה ואביזרי אירוח, כאשר הרעיון שהוביל את צוות המעצבות בעת פיתוח הסדרה הייחודית והעשירה היה לאפשר ללקוחות נעמן להרים בביתם סרוויס מרשים ולהכניס את החוויה של המסעדה הביתה."

נעמן_קולקציית_פסח_2022_כלי_הגשה_מפורצלן_סדרה_קמילה_צילום_תמי_בר_שי

נעמן_כלים_מסדרה_קמילה_פורצלן_צילום_תמי_בר_שי

שאול פרץ, סמנכ"ל סחר ושרשרת אספקה מציין כי למרות האתגרים שהביאה איתה הקורונה, ביניהם שיבושים קשים בשרשרת ובזמני האספקה, עלייה חדה במחירי חומרי הגלם, סגירת מפעלים, זינוק בעלויות התובלה ועוד - הצליחו בנעמן לפתח ולהביא לצרכן הישראלי קולקציית חג עשירה ומרהיבה, ולא פחות חשוב – גם לשמר את רמת המחיר. לרגל חג הפסח ייהנו חברי המועדון NV CLUB ומצטרפים חדשים מ-40% הנחה* על כל מוצרי קולקציית אביב-קיץ 2022.

נעמן_קנקן_תה_1_ליטר_מקסוול_אנד_ויליאמס_סדרה_זנזיבר_צילום_שירה_רז


נעמן_מאג_440_מל_מקסוול_אנד_ויליאמס_סדרה_זנזיבר_צילום_שירה_רז



נעמן_מעמד_הגשה_פורצלן_סדרה_זנזיבר_צילום_שירה_רז

"לקולקציה החג הוספנו גם את מגוון כלי הזכוכית של המותג הבינלאומי המוביל Pasabahce,  המציע מבחר רחב של כוסות, גביעים, תבניות וכלי הגשה עשויים זכוכית משובחת, עמידה ושקופה ובמחירים נגישים. כמו כן, אנו ממשיכים לחזק את תחום כלי הגשה ואירוח על ידי המותג האוסטרלי הפופולארי Maxwell & Williams, המביא את מיטב הטרנדים העולמיים. מבין המגוון העשיר של המותג בולטת במיוחד בקולקציית החג סדרת Zanzibar – סדרת כלי הגשה ססגונית למנות אחרונות שמקפיצה פלאים כל שולחן. הסדרה מציעה כלים ייעודיים להגשת תה וכיבוד, ספלים וקנקנים אלגנטיים, מעמדי קומות וצלחות הגשה לקינוחים ועוד. כלי הסדרה הצבעונית והנועזת במיוחד ארוזים בקופסאות מהודרות – מתנה מרהיבה ושימושית לחג", מוסיף פרץ.

 

להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר

*30% הנחה לכלל הלקוחות

**בקניית 2 פריטים ומעלה 

***המבצע בתוקף עד 30.4.22 ו/או עד גמר המלאי. 

בשיתוף עם נעמן.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה