רשומות

יום שלישי, 22 במרץ 2022

קניתם דירה חדשה? משפצים את ביתכם? ממליצה שתבקרו במרכז העיצוב הייחודי ALL IN HOME בכפר קאסם שהקים איש העסקים סרחאן טאהא

לפני מספר שנים שיפצתי את חדר הרחצה והמטבח בביתי. אני זוכרת את עצמי מתרוצצת ממקום למקום, בודקת מטבחים, ארונות ומחירים. משווה בין ההצעות, מתלבטת לגבי האיכות, לגבי המוצרים ולבסוף מחליטה. חבל מאד שאז לא היה מרכז עיצוב כה חדשני ומיוחד כפי שראיתי השבוע בביקור בכפר קאסם. מרכז העיצוב ALL IN HOME  אותו הקים איש העסקים סרחאן טאהא מרשים מאד וכולל את כל האביזרים והמוצרים להם אנו זקוקים בבואנו לשפץ או לרהט בית חדש.




נעה טימור דוד מנהלת השיווק של המרכז סיפרה לנו על ההחלטה להקים את המרכז דווקא באזור התעשיה של הכפר ולא בקניון. " כיום, מותגי עוגן רבים עוברים מהקניונים לאזורי תעשייה ולכן בחרנו להתמקם כאן וכך להצליח להוזיל את המחירים. המרכז פתוח גם בשבתות ותנועת הקונים גבוהה".

נעה טימור דוד

המרכז נמצא בכניסה לכפר קאסם הוא מתפרש על פני 1460 מ"ר בשתי קומות ובהקמתו הושקעו 8 מיליון ₪. במרכז מוצע סל  פתרונות מקיף לתחום השיפוצים, הבנייה, האבזור והעיצוב. במקום פועלת מחלקת מטבחים מלווה בייעוץ של מעצבות פנים בסטנדרט גבוה ובגימור יוקרתי, מחלקת קרמיקה וריצוף עם מותגים יוקרתיים מחו"ל  וכן מחלקת  אמבטיה עם אינספור אופציות  כמו כיורים, מקלחונים, ארונות אמבטיה, ברזים, בתי שימוש ומוצרים משלימים ליצירת העיצוב האולטימטיבי כמו כן בולטת במרכז חנות של כלי ואביזרי בית .






חנות כלי הבית במרכז ערוכה כבר לקראת הפסח ומציעה שלל כלי בית וכלים לשולחן החג .







הסתובבתי בין שלל המוצרים והתרשמתי מאד, הן מהאיכות, הן מהמגוון והן מהאפשרויות הרבות שיש ללקוחות. והכל במחירים מצוינים שלא ניתן למצוא במקומות אחרים. איך זה אפשרי? הרעיון שעומד לנגד עיניו של סרחאן  טאהא הוא  להציע במרכז מטבחים, קרמיקה, ריצוף איכותיים במיוחד במחירי הזדמנות לכל כיס, למשל במחירי המטבחים, הדבר אפשרי בשל העובדה שמאחורי המרכז עומד מפעל יצרני, המספק מטבחים לחברות מובילות בארץ ולכן נחתכים פערי תיווך וכן בשל העובדה שהוצאות התפעול  הינן נמוכות בשל מיקומו של המרכז בכפר קאסם.

איש העסקים סרחאן טאהא

סרחאן טאהא , בן להורים גרושים אשר לו  7 אחים החל לעבוד בעבודות נגרות עוד בהיותו בבית הספר  על מנת לפרנס את בני המשפחה. בשנת  1998 פתח חברה אשר התמחתה בעבודות נגרות עם אחיו אותה כינו נגריית האחים, עם הזמן התרחבה החברה ושותף יהודי נכנס אליה וההתמחות נדדה אל עבר מטבחים וארונות אמבטיה. עם הזמן סגר סרחאן טאהא את עסקיו ופיתח מערך של ייצור ושיווק של ארונות אמבטיה בחנויות המתמחות בקרמיקה.

הוא נתקל בשלל קשיים עת השיווק  כולל העובדה שהינו ערבי ואז  בחר לייצור קשר עם חברה ששיווקה בעבורו את ארונות האמבטיה. מהר מאוד הבין את הפוטנציאל הגדול הטמון בארונות האמבטיה והקים את  חברת סניטק עם שותף יהודי ונוצרי. כיום החברה הינה החברה הגדולה ביותר בארץ  לייצור ארונות אמבטיה.

סרחאן טאהא מאמין מאוד בדו קיום ונהנה לראות שבמרכז נוצר תמהיל מקרב בין יהודים לערבים, בעת בחירת הפריטים הנכונים לבית.

אני ממליצה לכל מי שמשפץ או עומד בפני ריהוט דירתו להגיע ל - מרכז העיצוב ALL IN HOME  בטוחה שתמצאו את מבוקשכם ותתלהבו ממה שיש למרכז להציע לכם.

ALL IN HOME- עבד אל כרים קאסם, כפר קאסם

טלפון- 03-774-3344

 

 

 

2 תגובות:

  1. נראה מבחר ענק ואיכותי בהצלחה ליזם

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן מבחר מגוון ואיכותי. תודה רבה עדי.

      מחק