רשומות

יום שבת, 19 במרץ 2022

מסעדת חאלד עדוי בבסמת טבעון- מסעדה מזרחית- ים תיכונית עם אוכל אהוב, טעים וטרי


השבוע הוזמנו להכיר את מסעדת חאלד עדוי בבסמת טבעון. מסעדה מזרחית המגישה אוכל אותנטי של סלטים, תבשילים, בשרים על האש, ממולאים ומרקים.




המסעדה ממוקמת בקריית טבעון בככר זבידאת, היא רחבת ידיים, נעימה ומזמינה. מיד עם הכניסה קיבלו את פנינו בחיוך, הושיבו ומזגו מים. בכניסה למסעדה ראינו בר סלטים עשיר ותוך מספר דקות נחתו על שולחננו מבחר מגוון של סלטים מצוינים מהבר- כרובית אפויה, חצילים עשויים במספר צורות, טחינה, חומוס, טבולה, סלט כרוב, סלט פטוש, סלט תירס, חמוצים תוצרת בית, סלט גזר ועוד. וברגע שהמלצר שם לב שצלוחית התרוקנה מיהר למלא אותה שוב.




המסעדה בבסמת טבעון היא האחות הצעירה של מסעדת חאלד עדוי בחיפה. מסעדה נודעת הפועלת כבר שלושים שנה ואהובה על כולם. אדאם, אחיו של חאלד עבד כטבח במסעדה בחיפה מעל 18 שנה ולפני 8 שנים החליט שהגיע הזמן לפתוח סניף משלו בטבעון, תוך שהוא שומר על המסורת המשפחתית ועל התפריט הידוע.

המסעדה מקפידה על חומרי גלם איכותיים וטריים וכמו שאדאם אמר לי "טריות זה שם המשחק". המסעדה מציעה מספר אפשרויות- לאכול במקום, איסוף עצמי או משלוח הביתה. יש גם תפריט עסקיות מגוון ובמחירים משתלמים במיוחד.

השרות במסעדה מצוין ומהיר והאוכל מגיע לשולחן תוך דקות. במידה ומזמינים מנה עיקרית, מחיר הסלטים כלול במחיר המנה. במידה ולא תשלמו על מבחר סלטי הבית ותוספות חמות מחיר של 45 ₪. לדעתי, זו עסקה משתלמת מאד למי שלא רוצה לאכול בשר. תאמינו לי שרק מהסלטים תצאו שבעים ומרוצים.





בתפריט ישנם גם מנות מיוחדות ששווה לנסות כמו עראיס, מסאחאן- מנה נהדרת של עוף ברוטב שום, סינייה בטחינה, מקלובה, קובניה של בשר וסולת ועוד. המחירים נעים בין 50-70 ₪ למנה. במנות העיקריות- שיפוד קבב, פרגיות, כבד, צלעות כבש, אנטרקוט, סטייק פילה, שישליק, כבד עוף, דגים על הגריל, פירות ים כמו שרימפס וקלמארי ועוד. יש גם ארוחות ילדים של שניצלונים ושיפודים עם תוספות של צ'יפס, מג'דרה וסלטים במחירים של 35 ₪ למנה.

כאמור, יש אפשרות לאיסוף עצמי ומשלוחים במשך כל ימות השבוע ובימי ששי מתקיים במקום שוק אוכל עם מגוון רחב של תבשילים וסלטים לארוחת שבת. המסעדה מציעה גם אפשרות לאירועים עד 100 איש.

מה אכלנו?



התחלנו, כאמור, עם מגוון סלטים מצוין. הכל היה טרי, טעים ומעורר תיאבון. אהבתי במיוחד את הטאבולה ואת כדורי הפלאפל הירוקים.






למנות העיקריות בחרנו תבשילים מיוחדים כמו קובניה של בשר וסולת, ממולאים, עראיס וגולת הכותרת מסאחאן- עוף עדוי מתובלן על מצע פיתה גדולה שהיה מעולה! פיסות העוף פשוט נשרו מהעצמות והיו רכות ומתובלות נהדר. ואל תפספסו את קנקן הלימונדה המצוינת.







לסיום, מלבי ובאווריה של פעם יחד עם תה נענע וקפה שחור.




לסיכום, מסעדה המתאימה לכל המשפחה, עם אוכל טעים, טרי ופשוט ובמחירים ללא תחרות. רוצים לאכול טוב וטעים מבלי לשבור תכנית חיסכון? זו המסעדה עבורכם!

המסעדה פתוחה כל ימות השבוע בין השעות 9.00-21.00

טלפון להזמנות- 04-9536610

כתובת- טבעון, כיכר זובידאת

 

לאתר ותפריט מסעדת חאלד עדוי – לחצו כאן

פייסבוק- לחצו כאן

 




 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה