רשומות

יום שני, 28 במרץ 2022

קבוצת פיצה פורטו חוגגת יום הולדת חמש ואני הייתי שם לחגוג איתם בארוחה איטלקית משובחת


פיצה פורטו חוגגת 5 שנים להיווסדה, בין התאריכים 27-31/3/2022.
בכל מסעדות הקבוצה יוגש תפריט ספיישל זוגי משתלם במיוחד במחיר של 300 ₪ בלבד לזוג

 

מי לא אוהב אוכל איטלקי? ידעתי שאין כאלה. כולנו אוהבים פיצות, פסטות, ניוקי, פוקצ'ות וטירימיסו. רשת פיצה פורטו אשר נוסדה בשנת 2017 מציעה לנו תפריט איטלקי איכותי, עם שירות מעולה וחווית קולינריה טעימה ו-Value for Money.





לרגל חגיגות יום ההולדת ה-5, סעדתי בסניף פיצה פורטו באיירפורט סיטי ונהניתי מאד מהחוויה הטעימה. ממליצה שתנצלו את החגיגות ותגיעו לאחת ממסעדות הרשת בתאריכים 27-31/3 ותיהנו מתפריט שיכלול 2 מנות ראשונות, 2 מנות עיקריות או פיצות לבחירה, 2 כוסות יין הבית או בירה לבחירה (יין אדום/לבן/רוזה) וקינוח זוגי. העלות: 300 ₪ בלבד לזוג.

מה בחרנו לאכול?




מנות ראשונות

התחלנו עם פוקצ'ה שהגיעה חמה וטרייה וגדולה במיוחד. לצידה מטבלים של סלסת עגבניות, שמן זית ובלסמי, קרם פרש ופסטו אורגנו. צריך להיזהר עם הנשנושים כי אחר כך לא תוכלו להמשיך. לצד הפוקצ'ה בחרנו בארנצ'יני שהוגש עם רוטב עגבניות סמיך- למי שלא מכיר, מדובר בכדורי ריזוטו, ממולאים גבינה ועטופים בפרורי לחם. כאן הם היו אווריריים, לא כבדים, פריכים וטעימים מאד. כדי לרענן בחרנו בסלט פרסקה של עגבניות שרי, בצל סגול, זיתי קלמטה, קרוטונים, קוביות גבינת פטה, בזיליקום ונענע. – זו מנה מרעננת, קלילה ומצוינת.





מנות עיקריות

החלטנו לבחור מנות שעוד לא טעמנו ושהן ייחודיות רק לפיצה פורטו, לכן גם ויתרנו על מנת פיצה (הפיצות שהוגשו בשולחנות הסמוכים נראו מעולה וקצת התלבטנו,) ועל ספגטי קרבונרה שהיא הבחירה המועדפת תמיד עם הבייקון טלה. אז מה כן בחרנו?

כריך סטייק טוסקני- מדובר על לחמנייה חמה ונהדרת ובה נתחי שייטל, בצל מקורמל, שום קונפי, גבינת גאודה, חסה ומיונז. היא מוגשת עם צ'יפסים, מטבלים וקורנישורים. זו מנה ענקית. מתאימה לזוג שרוצה לחלוק. מנה עסיסית, מלאת טעמים ומיוחדת. שווה לנסות.





ניוקי דלעת ערמונים- מנה פנטסטית. יש בה דלעת מבושלת, חמאה חומה, שמנת ואגוזי לוז. הרמוניה של טעמים המשתלבים לביס טעים במיוחד.




קינוח

שמענו לעצתו של המלצר והזמנו פאבלובה של תותים, פירות יער, טוויל תותים וקרם ווניל. קינוח הולם לסעודה טעימה. לא מתוק מדי, עשיר בטעמים, מיוחד וטעים טעים.




על מסעדות פיצה פורטו

מסעדות פיצה פורטו נמצאות בבעלותם של של עוז כהן ויובל בן משה, שני היזמים שמאחורי הקבוצה. השניים הכירו לפני כעשור בעת שניהלו בתי קפה ברשת לנדוור וחברו יחד להקמת הקבוצה.

אל תתנו לשם ״פיצה״ להטעות אתכם - אמנם פיצה פורטו מתגאה בתפריט פיצות ייחודי ומשובח אך מדובר במסעדה איטלקית גדולה עם תפריט מודרני ומגוון ששם דגש על עשייה מקומית של בצק, שימוש בחומרי גלם טריים, שיטות בישול ותהליכים ייחודיים היוצרים בצקים ומנות בעלות מרקם עדין ומובחן.

 

שף רן פולק

השף הראשי של הקבוצה הוא רן פולק, שף מוערך בעל שנות ניסיון רבות בתחום. פולק סיים בהצטיינות לימודי בישול וקולינריה במוסד האקדמי המוביל Culinary Institute of America בניו יורק, ורכש נסיון בינלאומי רב תוך עבודה לצד טובי השפים במסעדות הידועות בניו יורק ובבוסטון. בעשור האחרון רן היה שותף למהפכה הגסטרונומית, שמיצבה את תל אביב כבירה קולינרית, הכשיר תחת ידיו דורות של טבחים ושפים, והוביל את מטבחי ג'וז ודניאל וקבוצת R2M.

 

למסעדות פיצה פורטו יש אתר אונליין מתקדם, איכותי ונגיש ומערכת הזמנות יעילה שהתפתחה בשנות הקורונה ותרמה רבות להצלחת הקבוצה. התפריט, כאמור הוא תפריט איטלקי שנבנה עם השף רן פולק והוא מתבסס על חומרי גלם איכותיים. במסעדות יש נגישות גם לטבעונים, כאשר הפסטות והפיצות מוכנות ללא רכיבים מן החי. עבור הסובלים מצליאק מציעה פיצה פורטו בצק פיצה איכותי ונטול גלוטן העשוי מטפיוקה ושקדים.






 

עיצוב המסעדות שם דגש על משפחתיות וחמימות ואכן נעים מאד לשבת במסעדות ונוח.

 

לתפריט המסעדות- לחצו כאן

 

לאתר מסעדות פיצה פורטו- לחצו כאן

 

כתובת מסעדות הקבוצה

איירפורט סיטי- מתחם התעשייה והעסקים. המסעדה ממוקמת בלב המתחם.

רמת השרון – סוקולוב 93

גבעתיים- סירקין 11 כיכר נח

בני דרור – מתחם דרורים

כל המסעדות עובדות מ 12-23:00

בימי שישי ישנו בראנץ' איטלקי בין השעות 8:30-13:00


בשיתוף פיצה פורטו

 

 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה