רשומות

יום שישי, 11 בדצמבר 2020

המותג "נעמן" פתח בקריון מתחם פופ-אפ דיסני מדליק במיוחד. היינו והתאהבנו


 

הדמויות של דיסני מלוות אותנו שנים רבות וכולנו מאוהבים במיקי ומיני מאוס. אף פעם לא ימאס לנו מהם ותמיד ישמחו אותנו. המותג "נעמן" פתח בקריון בקרית ביאליק מתחם פופ-אפ דיסני מדהים עם קולקציה בלעדית. היינו, התאהבנו, התלבטנו והתקשינו לבחור מהמגוון העצום של המוצרים. לו היינו יכולים היינו קונים חצי חנות.






מה גם שלרגל הפתיחה 1+1 על כל המוצרים בחנות. כך, שמשתלם במיוחד להגיע ולחדש את כלי הבית שלנו במוצרים מדליקים ויפים.

לבסוף, בחרנו בכלי הגשה העשויים במבוק פיבר, בכיכובם של מיקי ומיני מאוס. ברור לי שלא רק הילדים ייהנו מהכלים אלא גם המבוגרים.

מתחם הפופ אפ נפתח ב-7.12 ויהיה פתוח למשך חודש ימים בלבד! נעמן, המותג המוביל את עולם הבישול והאירוח בישראל, מציע במתחם קולקציית דיסני בלעדית Disney's Bakery&More - בהשראתו ובכיכובו של העכבר הכי מפורסם והאהוב בעולם – מיקי מאוס.

 

נעמן קולקציה Disney's Bakery&More צילום שירה רז


נעמן מוצרי  קולקציה Disney's Bakery&More צילום שירה רז

בקולקציה החדשה שהיא ממש, אבל ממש לא רק לילדים, מבחר רחב של מוצרים החל ממחבת פנקייק, מחבתות וסירים צבעוניים ושמחים, מגוון כלי הגשה עשויים במבוק פייבר, דרך מאגים בעלי דופן כפולה בעיצובים מדליקים, תבניות ואביזרי אפייה מגוונים, כוסות תרמיות ועד סינרי מטבח בקונספט Mini Me – לזמן איכות של אופים ובשלנים צעירים עם הוריהם במטבח המשפחתי. 





 

במיוחד כעת בחג החנוכה זה הזמן להתחדש או לרכוש מתנה מיוחדת ושונה לאהוביכם. אני בטוחה שתצליחו להפתיע ולשמח אותם.

 


לכבוד ההשקה מעניק המותג נעמן מבצע מטורף של 1+1 מתנה על כל מוצרי חנות הפופ-אפ שתהיה פתוחה בקריון עד 6.1.21. 

 

בקרוב ייפתחו מתחמי הפופ-אפ נוספים של נעמן בקניונים ברחבי הארץ.

 

מי שלא יכול להתאפק ולחכות עד שהפופ אפ יגיע לאזור מגוריו יכול בקלות ליהנות מהקולקציה ולרכוש ממוצריה כבר עכשיו באתר המותג https://www.naamanp.co.il/ ב-40% הנחה. 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה