רשומות

יום שלישי, 15 בדצמבר 2020

את תקופת החורף כדאי לנצל לטיפול פילינג חדש ומיידי אצל ד"ר אירנה שנדשטיין

ד"ר אירנה שנדשטיין, מומחית לרפואה אסתטית, היא רופאה שקל להתאהב בה. אני התאהבתי. היא מסורה, מקצועית, נעימה וחביבה. היא מחבקת את מטופליה והם מחזירים לה אהבה. הגעתי אליה כבר מספר פעמים לטיפולים שונים ותמיד יצאתי שמחה ושבעת רצון.

תגידו, כן, בטח, את בלוגרית ותפקידך לסקר ולשבח. אז לא, תפקידי אכן לסקר אך לא אשבח ואחמיא למי שלא מגיע ולד"ר אירנה שנדשטיין ועוד איך מגיע! היא בעלת ניסיון של 28 שנה בתחום ואת הטיפולים שהיא עושה היא מתאימה באופן מושלם למטופליה. בהיותי בקליניקה שמעתי מטופלת שהייתה לפני מבקשת מהרופאה טיפול מסוים והרופאה סירבה "את לא זקוקה לטיפול הזה" פסקה. ולדעתי, כך צריך לנהוג כל רופא.

הפעם, הגעתי לרופאה כדי לעבור טיפול פילינג חדש EASY DROXY PEEL. מדובר על פילינג קל שאינו דורש שיקום או זמן החלמה. מיד לאחר הטיפול ניתן לשוב לשיגרה ולעיסוקים הרגילים שלנו. הפילינג החדש מבוסס על חומצות אלפא הידרוקסי, נוסחה המיועדת במיוחד לטיפול בהזדקנות מוקדמת של העור ומטרתו להשיג אפקט של קילוף פני השטח באופן יעיל ומדויק. טיפולי פילינג עוברים רק בתקופת החורף, אומרת ד"ר שנדשטיין.



מטרתו של טיפול הפילינג לעור הפנים זה יצירת רקמת תאים חדשה תוך הסרת תאים פגומים ומתים. בסביבות גיל 30 מתחיל אצל הנשים תהליך ההזדקנות, שיכול להיות גם מוקדם יותר כתוצאה מגורמים שונים כמו למשל שינויים הורמונליים.

ה'פיליניג' מגיע כתחליב המאפשר שליטה בנטרול הקילוף בזמן אמת על פי מצב העור. השליטה מתאפשרת בעקבות שינוי צבע התחליב, הצבע הכחול הופך לצהוב כשהוא במגע עם קליפת חומצה. כשהשינוי לירוק או כחול אומר שהקילוף מנוטרל, כמו כן הפילינג מספק  אפקט לחות ומרגיע על העור. הפילינג מבטיח תוצאות גבוהות מאוד וממוקד להשפיע על שכבת אפידרמיס.

שלב ראשון מריחת חומצות

לפני תחילת הטיפול הסבירה לי הרופאה את השלבים השונים ומה אחוש בכל שלב ושלב. הידיעה מה עומד לקרות הרגיעה אותי ואפשרה לי לחוש בנוח. יש שלב שבו מורחים את התחליב על העור ואז יש תחושת שריפה אבל היא חולפת במהירות. השלב הכי מעניין קורה כאשר הרופאה מסירה את קליפת החומצה עם התאים המתים ורואים איך הצבע הצהוב שהיה בעת ההסרה הופך לכחול כאשר התהליך מסתיים.


מריחת התחליב

כל התהליך אורך לא יותר מאשר 10 דקות ובסיומו ניתן לראות את השינוי בעור הפנים. הטיפול אינו כואב, אולי צורב מעט בעת מריחת התחליב ומסתיים במהירות.

צהוב- לאחר הסרת החומצה וקילוף התאים המתים. כחול- סיום תהליך הפילינג

לאחר הטיפול עור הפנים נראה ממש נפלא. זוהר ויפה. כאילו חזרנו מספר שנים לאחור. העור חלק, נעים למגע ורך. אני ממליצה בחום על הטיפול ומאושרת מהתוצאה.



יום לאחר הטיפול, אני ללא איפור (חוץ מאודם אבל זה חובה) עור הפנים קורן ויפה.

טיפולים נוספים שניתן לקבל בקליניקה

ד"ר אירנה שנדשטיין מומחית ברפואה אסתטית מעניקה יעוץ מקצועי ללא תשלום הכולל בניית תכנית טיפול אישית המותאמת לגיל, לגנטיקה, לסוג ולמרקם העור, בתאום ציפיות מלא עם הלקוח/ה שרוצה להחזיר את האור והחיות לעור הפנים בין הטיפולים:  מזותרפיה – לחיזוק ושמירת רקמת העור, מניעת קמטוטים על ידי החדרת ויטמינים כמו ויטמין סי מינרלים וקולגן אלסין, בפנים בצוואר, סקין בוסטר – להגברת לחות ומתיחה של העור באזור הפנים והצוואר, הזרקת בוטוקס - לטיפול בקמטים שבאזור העיניים המצח, ולהרמת גבות חומצה היאלורונית – החדרת נפח והשבת המראה הצעיר תוך הדגשת תווי הפנים, קו הלסת, עצמות הלחיים, קמטי ההבעה הסמוכים לפה, מזו חוטים –למתיחה של קו הלסת וטיפול בצוואר נפול ו/סנטר כפול (מתאים למצב התחלתי)

סיקור על טיפולים נוספים שאני עברתי בקליניקה תמצאו כאן

ד"ר אירנה שנדשטיין

טלפון- 03-528-1383

קליניקה- רחוב בר גיורא 11, תל אביב

דף הפייסבוק - ד"ר אירנה שנדשטיין - רפואה אסתטית וטיפול בכאב". לחצו כאן

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה