רשומות

יום חמישי, 24 בדצמבר 2020

מהי שגרת הטיפוח שלכן? הכירו את שגרת הטיפוח WELLCOME HOME RITUAL אותה מציגה ניוטרוג'ינה. שילוב מושלם של ניקוי ולחות


 

לכל אחת מאתנו הרגלים קבועים במהלך יומנו. שגרה שפיתחנו לעצמנו עם השנים. השנה האחרונה והמורכבת דרשה הסתגלות והרגלים חדשים. אנו נדרשים להשתמש במסכות לפנים באופן קבוע, לשטוף את הידיים לעיתים תכופות ולשמור על היגיינה גבוהה מהרגיל. להרגלים חדשים אלו יש השפעה מבחינות רבות. אני, למשל, נמנעת ככל יכולתי לצאת מהבית כי עטיית המסכה משגעת אותי, קשה לי לנשום, משקפי השמש מתכסים באדים, עור הפנים מאדים ואני לא נהנית להסתובב כך, אפילו לא לשופינג. השלכות נוספות נוכל לראות על העור שלנו הסובל מיובש בעקבות שעות של עטיית מסכה ורחיצת ידיים מוגברת.

אנחנו משתמשים כל הזמן בסבון וכך עלולים לגרום להסרת השמנים הטבעיים מהעור וכפי שכתבתי העור הופך יבש יותר ועם נטייה מוגברת להופעת פצעונים וקמטים מוקדמים. נכון, חייבים לשמור על היגיינה המגינה עלינו מפני פתוגנים, אך עודף ההיגיינה מגביר את הסיכון לאלרגיות, גירויים או דרמטיטיס. השימוש התכוף שלנו בג'ל הידרו- אלכוהולי מעצים תופעות אלו, במיוחד בעור יבש או אטופי. גם אם מקיימים את ההנחיות של ארגון הבריאות העולמי (כמות קטנה של אלכוג'ל על כף היד ושפשוף הידיים בתנועות סיבוביות עד שמתייבשות לחלוטין) הדבר מעורר הופעת סדקים, קילוף או גרד בעור.

ומה לגבי עטיית המסכה במשך שעות? העור עלול להגיב לכך ומתפתחים גירויים או דרמטיטיס. רקמות העור סופגות את השומן הטבעי מעל פני העור, מה שהופך אותו למחוספס ורגיש יותר, וזה מתבטא באדמומיות. ויש גם את החום והלחות שנוצרים מתחת למסכה, יחד עם הפחמן הדו חמצני שאנו פולטים, מביאים להצטברות של חיידקים, זיעה ושומן, אשר מגרים הופעה של אקנה, בעיקר באזורי הלסת או הסנטר ויכולה להיות תוצאה של "סתימה קלה של הנקבוביות" אומרת מומחית בטיפולי פנים ואנטי אייג'ינג של ניוטרוג'ינה.

אז מה עושים? איך מאפשרים לעור להתמודד עם התקופה המורכבת הזו, בתנאים טובים יותר?

לניוטרוג'ינה יש פתרון. היא מציגה את  WELLCOME HOME RITUAL  לשגרה חדשה לבריאות עורנו היוצרת קבלת פנים בטוחה ונוחה ביותר בעת כניסתנו הביתה. בעצתה של מומחית טיפולי הפנים של ניוטרוג'ינה, נהפוך את חדר האמבטיה שלנו למקום של יופי וטיפוח.



ארבעת השלבים לשגרה חדשה וטיפוח העור

1.      הקדמה- בעת ההגעה לביתנו מסירים את הנעליים, שוטפים ידיים ומסירים את המסכה. כיוון שנגענו במסכה יש לשטוף שוב את הידיים.

2.      את הלכלוך מהפנים נסיר בעזרת ג'ל ניקוי. ההמלצה שלי- ג'ל HYDRO BOOST המכיל חומצה היאלורונית ומותיר את העור נקי, רענן וגמיש למגע. אל תשכחו את איזור ה-T- מצח, אף, סנטר ושטפו עם הרבה מים חמימים.




3.      זמן לחות לפנים- תנו לעור לחות לאחר שעות של עטיית מסכה. החום והלחות שנוצרים בתוך המסכה עלולים להוביל לשבירת עור, פצעונים, נקבוביות סתומות או אקנה. כך שלאחר שניקינו את העור היטב, זה הזמן להזין אותו. ההמלצה שלי- קרם לחות CLEAR&SOOTHE של ניוטרוג'ינה. קרם לחות עם כורכום במרקם קליל, מרגיע ומעניק לחות מיידית לאורך כל היום.



4.      ידיים- גם להן מגיעה פינוק. יש לשטוף את הידיים ולאחר מכן להשתמש בקרם ידיים מרוכז של ניוטרוג'ינה, המעניק לחות מיידית לידיים יבשות או סדוקות. הקרם מותיר את הידיים רכות וחלקות יותר. הניחו כמות קטנה מעל יד אחת ולאחר מכן על היד השנייה והמתינו לספיגה מלאה. אני נוהגת לעסות אותן בקלילות ובמידה של יובש קיצוני מציעים מומחי ניוטרוג'ינה למרוח שכבה עבה של קרם ולכסות את הידיים בכפפות כותנה כדי להבטיח תיקון אינטנסיבי יותר.



5.      שלב אחרון: לחות לגוף. מזג האוויר קר כעת והעור יבש ולא מוגן. גם חום המזגן פוגע ומייבש. אני ממליצה על קרם גוף DEEP MOISTURE של ניוטרוג'ינה המתאים גם לעור עדין ומשאיר את עורנו רך ונעים למגע למשך 24 שעות מהשימוש הראשון.



שגרת טיפוח זו WELLCOME HOME RITUAL  של Neutrogena® מתאימה לתקופה זו ולהרגלים החדשים שלנו. זו שגרה המברכת את בואנו הביתה ומבטיחה לנו שהעור שלנו יקבל את ההגנה והפינוק להם הוא זקוק וגם כשיבואו ימים טובים יותר והם יגיעו, אין לי ספק בכך, גם אז יש להמשיך לטפח את עורנו ולהשתמש במוצרי לחות והגנה.

בריאות טובה לכולנו.

 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה