רשומות

יום שישי, 4 בדצמבר 2020

הכירו את תכשירי הקוסמטיקה והטיפוח של ANANDA- ביו קוסמטיק. טבעיים, איכותיים וללא כימיקלים.


 

כולנו מכירות לא מעט מותגי קוסמטיקה והמדפים בפארמים ובמתחמי הטיפוח מלאים במוצרי קוסמטיקה. איך נדע מה לבחור ומה טוב עבורנו? אני רוצה להכיר לכם את מותג  ANANDA   BIO COSMETIC אליו התוודעתי השנה וגיליתי עולם שלם של תכשירים מחומרים טבעיים וללא כימיקלים לטיפוח הפנים, הגוף והשיער, מהם אני מרוצה מאד ומשתמשת באופן קבוע

ANANDA ל- אושר פנימי בסנסקריט מבחר מגוון וגדול של תכשירי טיפוח הפנים, הגוף, השיער, ארומתרפיה, אנטי איג'יינג ועוד. התכשירים משלבים את הרכיבים הפעילים וצמחי המרפא לפורמולה מנצחת. באננדה מאמינים שהטוב ביותר לגופנו מגיע מהטבע ומשקיעים במציאת חומרי גלם טבעיים והטובים בעולם, המהווים "סופרפוד" לעור ושומרים לאורך זמן על תכונות המרפא והטיפוח שלהם. מוצרי אננדה מיוצרים בקפידה להענקת חווית טיפוח מושלמת ואפקטיבית עם תכונות אנטי אייג'ינג מהטבע. מיצוי החומרים מבוסס על פיתוח רב שנים ונרשם כפטנט מדעי.

חברת אננדה היא החברה היחידה בארץ אשר עומדת בסטנדרט הגבוה של תקן BDIH למוצרים טבעיים ומבטיחה חוויה טהורה וטבעית עבור כל מוצר ומוצר. התקן הגרמני מאושר על ידי ארגון היצרנים האירופאים וידוע במהימנותו.

אני התנסיתי במספר תכשירים לפנים ולגוף ושביעות הרצון שלי מהם רבה. מדובר במוצרים איכותיים, נעימים מאד לשימוש ובעלי תוצאות. בסקירה להלן אספר וארחיב על המוצרים.

מוצרי טיפוח לגוף ולשיער  



קרם לחות נטורל לעיצוב השיער



מדובר על קרם ייחודי ואיכותי המאפשר לנו שלל אפשרויות לעיצוב השיער. מתאים למתולתלות, לבעלות שיער ארוך או קצר. לבעלות שיער גלי וליצירת מראה אסוף. מתאים גם למי שעברה החלקה.

קל מאד להשתמש בו, מורחים מעט על השיער ומעצבים כרצוננו. הריח נעים ועדין והוא מעניק לחות לשיער.

הקרם עשיר ברכיבי הזנה, אינו מכיל SLS, פארבנים ומלחים. יש בו שילוב של מיצוי אגוז גרנובל, חמאת שיאה ותמציות שמנים טהורות כמו ארגן אורגני, אובליפיכה בוראג' אורגני, חוחובה אורגנית, תפוז אורגני, מנדרין ומישמש, פרוטאין משי, חומצות שומן וצמחי מרפא טהורים ואורגניים- תה ירוק ואלוורה. שילוב המזין ומחייה את השיער, מסייע במתן לחות ותומך בעיצוב במראה טבעי לשעות ארוכות.

מחיר: 94 ₪

שמפו לשיער



שמפו עדין ונעים לשיער. אחד היותר טובים בהם השתמשתי. ריחו הזכיר לי משב רענן של פריחה. הוא אינו מכיל SLS, פראבנים או מלחים. מנקה היטב את השיער ומותיר אותו נעים ורך למגע.

השמפו מכיל פורמולה ייחודית בשילוב תמציות קלנדולה, קמיליה, פרוטאין חיטה ומיצוי אגוז הגרנובל לתמיכה בהרגעת עור הקרקפת היבשה ובהחייאת שיער עדין ודק ובעל קצוות פגומים. מתאים ומומלץ לשיער שעבר החלקה.

אפשר להשתמש בשמפו יומיום. אני משתמשת פעמיים בשבוע וזה מצוין.

מחיר: 69 ₪

ג'ל רחצה



ג'ל ארומתרפי מפנק במיוחד, כייפי לשימוש ואהוב עלי מאד. הג'ל טבעי מריח נפלא- ריח מריר מתוק של תפוזים וחורף. אני מניחה מעט על ספוג קשיח ומשפשפת את הגוף וזה מעולה להסרת תאי העור המתים ולהפגת מתחים. לאחר המקלחת העור נקי, רענן, מריח נהדר ועדין למגע. תענוג.

בג'ל אין SLS, פארבנים או כימיקלים. הוא מכיל תמציות ארומתרפיות ומינרלים טבעיים מים המלח, המעניקים לעור לחות וחיוניות. מתאים לשימוש במצב של פצעי בגרות או פצעים הורמונליים.

מחיר: 89 ₪

מוצרי טיפוח ואנטי איג'יינג לפנים



קרם הזנה אינטנסיבי לפנים



קרם הזנה הנמרח מעולה. אני השתמשתי בו בערב לפני השינה ובבוקר קמתי כשהעור נראה נהדר. חלק, זוהר ורווי לחות.

הקרם מוסיף לחות, משפר את חילוף החומרים בתאים ומשקם באופן בולט לעין קווי הבעה וקמטים על ידי חיזוק רקמות החיבור והגברת עמידות התאים בפני פגעי האקלים, הסביבה והזמן.

הקרם מכיל: חמאת שיאה אורגנית, שמן שקדים מתוקים, שמן בורג', שמן נר הלילה, תמצית אגוז גרנובל GATOLINE ® PRO ACTIVE MATERIAL נוגדי חמצון, מרכיבי אנטי אייג'ינג, ויטמינים A,B,C המסייעים להתחדשות התאים ופועלים למתיחת רקמות רפויות, להמרצת מחזור הדם ולמראה עור חלק, רגוע וצעיר יותר.

אני אהבתי את התחושה הנעימה של העור לאחר השימוש ואת רכותו. יש שיפור מה בקמטוטים לצידי האף והעור משדר בריאות.

מחיר: 289 ש"ח

 

סרום טיפולי לעור הפנים, העיניים והצוואר

סרום חובה לנשים. אני משתמשת קבוע בסרום מתחת לקרם. הן בבוקר והן בערב. הסרום נעים למריחה וכל מי שרוצה להראות מטופחת וחסרת גיל, זה ה-מוצר.

הסרום פעיל לשיקום עור הפנים, העיניים והצוואר. הוא תומך בייצור הקולגן והאלסטין ומועשר בחומצה היאלרונית .GATOLINE ® PRO ACTIVE MATERIAL יש בו תערובת של שמנים אורגניים ותמציות צמחי מרפא, חוחובה, לציטין, אבוקדו, אגוזי מקדמיה, שמן בוראג', נבט חיטה, תמצית אגוז גרנובל, לבנדר ומגנזיום.

הסרום מפית קמטוטים וקמטי הבעה ומבחינתי הוא זה שעוזר לעור הפנים להראות בריא, יפה וקורן. מוצר מומלץ בחום ולא לוותר עליו.

מחיר: 266 ש"ח

סרום ויטמינים מרוכז



כפי שכבר כתבתי סרום הוא אחד התכשירים המומלצים ביותר. בעיניי, מוצר חובה. סרום הויטמינים הוא סרום פעיל במיוחד ועוצמתי במיוחד. הוא מיועד לשיקום והזנה של עור הפנים והצוואר.

התכשיר מכיל: ריכוז גבוה במיוחד של ויטמינים- A,E,C , שמן זית, שמן נבט חיטה ושמן אגוזים. עשיר בנוגדי חמצון, מונע את התקשות התאים, מגן על רקמות העור, מבהיר כתמים ומעודד התפתחות תאי עור חדשים.

אני משתמשת בו בערב מתחת לקרם הזנה והוא מעולה.

מחיר: 278 ₪

תחליב ניקוי לעור הפנים



אנחנו נוטות לזלזל בתכשירי ניקוי לעור, אך חשוב להשתמש בתחליב עדין וטוב שיעזור בניקוי העור העדין, בלי לפגוע בו.

התחליב מסיר בעדינות שומנים עודפים, לכלוך ושאריות איפור ושומר על הלחות הטבעית של עורנו.

התחליב מכיל: GATOLINE ® PRO ACTIVE MATERIAL, תמציות ארומתרפיות של לבנדר, אשכולית אדומה וקלנדולה. רכיבים פעילים התומכים בהרגעת התאים ובהתחדשות העור. אחרי שתשתמשו בתחליב העור יהיה נקי ומוכן לספיגה של תכשירי ההזנה והטיפוח.

אני משתמשת בתחליב באופן קבוע והוא מתאים גם לעור יבש ומתבגר.

מחיר: 149 ₪.

את כל המוצרים ניתן לרכוש באתר אננדה או בסניפי הסופר פארם.

 

לאתר ANANNDA- אננדה ביו קוסמטיק

בפייסבוק- אננדה ביו קוסמטיק

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה