רשומות

יום רביעי, 23 בדצמבר 2020

השנה האזרחית החדשה מתדפקת על דלתנו, קבלו אותה עם הקוקטיילים של וודקה KHORTYTSA- מתכונים בפנים


 

השנה שעברה עלינו הייתה שנה מורכבת וקשה, מגפת הקורונה אילצה אותנו להסתגר בבתים, לחיות אחרת ולהבין ששיגרה היא דבר נחשק. הקורונה הביאה אתה גם תובנות ויכולות חדשות. בואו נקווה כולנו שהשנה האזרחית החדשה מביאה אתה יחד עם החיסונים גם תקווה לשינוי וחזרה לחיי תרבות וחברה, אליהם אנחנו כל כך מתגעגעים.

אז איך נפתח את חגיגות השנה האזרחית? אני ממליצה על קוקטיילים נהדרים עם מותג הוודקה "חורטיצה" אשר יחד עם המיקסולוג נועם אור מציגים לנו 5 מתכונים אשר כל אחד מאיתנו יכול להכין בבית.

נועם אור וודקה חורטיצה- צילום מתוך אתר וודקה חורטיצה

באירועים שמחים אני תמיד מעדיפה וודקה. וודקה מגיבה טוב לשילובים שונים והיא מקפיצה ומרוממת. קוקטיילים על בסיס וודקה הם המועדפים עלי ואני נעשית עליזה ומלאת מרץ. אבל, תמיד אבדוק איזו וודקה זו והיא צריכה להיות איכותית ומשובחת. כזו היא וודקה "חורטיצה" וודקה בעלת רכות מיוחדת, עדינה ומרעננת. היא מושלמת להכנת קוקטיילים.

הכנתי בבית 2 מתכוני קוקטיילים. האחד קלאסי שאי אפשר בלעדיו והאחד של נועם אור ומה אגיד לכם? קשה להסתפק רק בקוקטייל אחד.

לתפריט הקוקטיילים- לחצו כאן

מתוך האתר בחרתי להכין את קוקטייל "עיר אדומה" שילוב של וודקה חורטיצה, מיץ אשכוליות אדומות ומיץ לימון. שילוב אידאלי והטעם? וואו! תנו לי עוד מזה ואני ארקוד כאן כל הלילה.

 




בנוסף, לא ויתרתי על הקוקטייל הקלאסי "בלאדי מרי" . אני בטוחה שאתם מכירים, אבל הנה המתכון בכל זאת:

שוט וודקה חורטיצה

חצי כוס מיץ עגבניות

1 כף מיץ לימון

3 טיפות של רוטב טאבסקו

מלח, פלפל

קוביות קרח.



בין הקוקטיילים המומלצים תמצאו את קפסולה, רמזור ועוד כולם, כאמור, בתפריט הקוקטיילים



שנה אזרחית טובה לכולנו. לחיים!

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה