רשומות

יום שבת, 1 בפברואר 2020

ארוחת הבוקר החורפית העשירה של מלון גולדן קראון חיפה היא דרך מצוינת לפנק ולהתפנק



באחד מימי השבוע עשינו פעמינו לעבר מלון גולדן קראון הנמצא במושבה הגרמנית בחיפה. הסיבה לביקור הייתה נעימה במיוחד. המלון השייך לרשת מלונות גולדן קראון, פתח את שעריו והשיק ארוחת בוקר חורפית ועשירה ומפנקת ובאנו לטעום אותה.

מיד בכניסה למלון נמצא חדר האוכל היפה, האלגנטי ורחב הידיים. הסועדים מוזמנים להגיע אל עמדות הבר ולמלא צלחותיהם בכל טוב. "מעל 140 פריטים שונים יש אצלנו בארוחת הבוקר" סיפר לי רועי בר מנהל התפעול של המלון. "הדגש הוא על טריות ואיכות ובדגש על ירקות מסוגים שונים". ואכן, האיכות והמגוון ניכרים מיד.




הארוחה מוגשת בפריסה עכשווית ועדכנית וכוללת בין היתר: בר סלטים (סלטים טריים מורכבים וסלטים בהרכבה עצמית), מבחר עשיר של גבינות רכות וקשות, דגים מעושנים, מבחר לחמים ומאפי בוקר, יוגורטים, דגני בוקר, מוזלי, ריבות תוצרת בית, פירות, בר קינוחים ושתייה חמה וקרה.












שף סמיר ראשד מנהל את המטבח ביד רמה. הוא זה שבנה את התפריט ומשנה ומשדרג אותו על פי העונות ומגוון הירקות אצל הירקן הנמצא מעבר לפינה. צפיתי בו יוצא מהמטבח אל המזנונים מספר פעמים, בודק מה חסר, מסדר, מוסיף ודואג כל הזמן שהסועדים ייהנו מהארוחה.

אנחנו נהנינו מאד מהאווירה השלווה והנעימה, מבוהק הניקיון ומהשרות האדיב והמתחשב. הארוחה עצמה הייתה באמת מצוינת. איכותית, עשירה ומפנקת. גבינות כחולות וסלמון לארוחת בוקר תמצאו רק במעט מקומות. כך גם לגבי מבחר המוזלי ופירות ההדר הקלופים. זו ארוחת בוקר ברמה הגבוהה ביותר וכששמעתי את המחיר נדהמתי. 65 ₪ לאדם! זה מחיר שבמקומות אחרים תקבלו בסכום הזה קפה ועוגה. אני מתכננת לשוב לשם ובהקדם.







מתי? ימים ראשון עד חמישי מהשעה 08:00-10:00 ובשישי בין השעות 08:00-10:30. 

מחיר מיוחד לרגל ההשקה: 65 ₪ לאדם, מחיר לזוג 120 ₪ .

גולדן קראון חיפה, דרך יפו 115 04-6393000 

בהזדמנות זו גם ביקרתי במלון והתפעלתי מהאלגנטיות השקטה והלא מצועצעת שלו. מחדרי הישיבות וטרקלין העסקים ומהחדרים היפים. במלון 90 חדרים. הוא מתאים לקהל העסקי ופחות למשפחות כיוון שאין בו בריכה או חדרי משחקים לילדים. ניתן לקיים בו כנסים, ימי עיון, פגישות עסקיות וגם אירועים קטנים באולם מיוחד ועל גג המלון.

                     הטרקלין העסקי

     חדר הישיבות
      חדר במלון

אודות רשת גולדן קראון:
רשת גולדן קראון מונה שלושה מלונות בפריסה ארצית. מלון גולדן קראון נצרת, השוכן על פסגת ההר הצופה לעמק יזרעאל בסמוך להר הקפיצה ומציע 269 חדרי אירוח ומרכז אירועים הכולל כ- 12 אולמות בסדרי גודל משתנים ומרכז בריאות וספא. מלון גולדן קראון אולד סיטי המלון ממוקם בתוך העיר העתיקה של נצרת בסמוך למעיין הקדוש.למלון כ- 100 חדרי אירוח חדישים ומסעדה הצופה אל עבר העיר העתיקה ומציעה מגוון טעמים נצרתיים. מלון גולדן קראון חיפה הינו המלון השלישי במשפחת מלונות גולדן קראון. המלון ממוקם במושבה הגרמנית בחיפה העשירה במוקדי תיירות, מסעדות ובתי קפה. מצדו האחד של המלון ניתן להנות מנוף לנמל חיפה ומצדו השני לגנים הבהאים. המלון נבנה בקונספט מודרני ועדכני המשל את הסביבה המידית בה הוא פועל. במלון כ- 90 חדרים, טרקלין עסקים, ואולם המיועד לקיומם של הכנסים ואירועים.


2 תגובות:

  1. נחמד, תודה על ההמלצה

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמחה. מומלץ מאד וטעים מאד במחיר משתלם במיוחד. תודה לך.

      מחק