רשומות

יום שבת, 15 בפברואר 2020

DAISO JAPAN משיקה סניף 7 בישראל בקניון CINEMALL לב המפרץ בחיפה



אנחנו, הישראלים, אוהבים חנויות שיש בהם הכל מהכל ובמיוחד אם הם מגיעים מיפן. אישית, אחרי שביקרתי ביפן, אני חושבת שהם אלופי הסטייל ולכן גם אוהבים אצלנו את DAISO JAPAN. הרשת מצליחה מאד בישראל וגם בעולם. הרשת מפעילה למעלה מ- 5500 חנויות ב-33 שווקים ברחבי העולם!

בשבוע שעבר השיקה DAISO JAPAN את החנות השביעית של הרשת והפעם בחיפה, כדי שגם החיפאים ייהנו ממה שיש לה להציע. הקהל הרחב הגיע בהמוניו לפתיחה וגדש את החנות היפה בקניון הסינמול בלב המפרץ.

עוזי בניטה מנכל מאץ' פמילי זכיינית DAISO JAPAN, עמיחי קילשטיין מנכל מאצ' ריטייל, משה בן יעקב שגריר ישראל ביפן לשעבר, דותן שלום מנכל הקניון ולזר מור מנהל החנות. צילום יוני רייף

אנשי העיתונות  צילום- מיקי אופק


כולם באו לשמוח וליהנות מהפתיחה החגיגית. לרגל הפתיחה נפרש שטיח ורוד וחגיגי בכניסה לחנות והלקוחות נהנו מהפתעות, פינוקים ואווירה יפנית חגיגית. במעמד האירוע, 50 הלקוחות הראשונים שנכנסו לחנות החדשה קיבלו כרטיס קנייה במתנה.

הסתובבתי בחנות הרחבה והמזמינה המשתרעת על 315 מ"ר. על המדפים מצאתי מוצרים רבים מאד מקטגוריות שונות במחיר של 10 ₪. כן, כן, עשרה שקלים בלבד לפריטים איכותיים ומעוצבים להפליא. בנוסף, הושקה בחנות קולקציית Daiso Plus הכוללת מגוון פריטים ייחודיים במחירים של  19 ₪ ומעלה.




מה תמצאו  בחנות? בחנות החדשה, בדומה ליתר החנויות בארץ, מוצע מגוון רחב של עשרות אלפי מוצרים שונים החל ממוצרי עיצוב ואקססוריז לחללי הבית השונים: מטבח, סלון, חדר שינה, חדרי ילדים ואמבטיה דרך אקססוריז אופנתיים, צעצועים, אביזרי עיצוב לימי הולדת, כלי עבודה, כלי כתיבה, מוצרי "עשה זאת בעצמך", כלי גינון, מוצרי אלקטרוניקה, מוצרים לרכב, כלי תפירה, אביזרים לבעלי חיים ועוד. 

פריטים לבביים ברשת DAISO יפן. כל מוצר בעשרה שקלים. צילום DiTales  

מוצרים לגינון ברשת DAISO JAPAN. כל מוצר בעשרה שקלים. צילום DiTales

מוצרים מחממים לחורף ברשת DAISO JAPAN. כל מוצר בעשרה שקלים. צילום DiTales 

קופסאות אחסון בד במחיר 39 שח במחלקת דייסו פלוס החדשה ברשת Daiso Japan יפן. צילום אבי ולדמן 

אני אהבתי במיוחד את קטגוריית כלי הבית עם המבחר המהמם של כלי אוכל מעוצבים, לכל מטרה. מי שסעד אי פעם בארוחה יפנית יודע שהיפנים מגישים את האוכל בעשרות צלוחיות מעוצבות ומקסימות. ברשת יש מבחר של צלוחיות כאלה בצבעים, גדלים וצורות. זה מרהיב בעיניי. בנוסף, המבחר של כלי האוכל לילדים מושך במיוחד וקשה לעמוד בפיתוי.





אחרי גזירת הסרט החגיגית, אמר עוזי בניטה מנכ"ל מאץ' פמילי, זכיינית DAISO JAPAN "שמחנו לראות את ההתרגשות הגדולה של הקהל הישראלי מהגעת DAISO JAPAN לישראל ואנו שמחים לחזק את פריסת המותג בישראל בפתיחת הסניף הראשון בצפון וממשיכים לספק ללקוחותינו חווית קנייה ייחודית, מהנה ומפתיעה בכל פעם מחדש, עם מגוון מוצרים לכל המשפחה, לכל צורך, תחביב או סגנון חיים" עוד הוסיף בניטה: "DAISO JAPAN בישראל השיקה החודש את קולקציית Daiso Plus שנמצאת גם בסניף החיפאי החדש ומביאה ללקוחות הרשת חוויית רכישה מועשרת וערך צרכני אמיתי".

עוזי בניטה ודותן שלום בפתיחת סניף DAISO יפן בקניון לב המפרץ בחיפה. צילום יוני רייף

טלי ברקוביץ' והמנכל עוזי בניטה, צילום מיקי אופק

הבחירה לפתוח את הסניף בקניון הסינמול היא בחירה מוצלחת בעיניי. הקניון סמוך לתחנת הרכבת ולמרכזיית המפרץ. אלפי אנשים עוברים במקום מדי יום ואין לי ספק שהם ייהנו להיכנס לחנות האהובה.

שעות הפתיחה של החנות:
ימים ראשון עד חמישי: 09:30-21:30
יום ו': 09:00-14:30  
שבת: חצי שעה אחרי צאת השבת ועד 22:30 (שעון חורף ) ובשעון קיץ עד השעה 23:00
כתובת: DAISO JAPAN קניון לב המפרץ, קומה שנייה, שדרות ההסתדרות 55, צומת לב המפרץ, חיפה

ברשתות החברתיות: 
אינסטגרם: @daiso_il  פייסבוק: @daisoisrael

2 תגובות:

  1. אאל"ט ישנה גם חנות גדולה בקניון עזריאלי, ואאז"נ גם בצענו שם רכישת מתנות לה ולאחיותיה ואחיה. היא לקחה את הסלסלה ואשכרה כמו "בוגרת" התחילה למלא. המחירים די מצחיקים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בטוחה שנהנתה מאד. כיף גדול ויופי של מוצרים. תודה אריק.

      מחק