רשומות

יום רביעי, 12 בפברואר 2020

קודאק מחזירה את הנוסטלגיה למשקפיים עם קולקציה בהשראת המצלמות ההיסטוריות



השבוע התקיימה תערוכת האופטיקה 2020. במסגרת התערוכה השיקה ענקית הצילום קודאק, לראשונה בארץ, את קולקציית משקפי השמש ומשקפי הראייה שלה. כאוהדת מושבעת של משקפיים הגעתי לתערוכה במיוחד כדי להכיר מקרוב את הקולקציה הנוסטלגית שעוצבה בהשראת המצלמות ההיסטוריות של קודאק.

                                             איליה מלמד

שוחחתי עם איליה מלמד, מחברת רואים מושלם שהביא לארץ את קולקציית המשקפיים ושמעתי ממנו על הקולקציה הכוללת משקפי ראייה, משקפי שמש ומשקפי Clip-on - שילוב של משקפי ראיה עם משקפי שמש מתלבשות. "עם משקפי קודאק רואים מושלם" פסק איליה והציג לפניי את המשקפיים המשוכללים עם זוויות פתיחה של 180 מעלות בצירים. "אנחנו מובילים בחדשנות טכנולוגית ביצירת מסגרות המשקפיים" אמר.


                               
180 מעלות בצירים.


ואכן, הקולקציה המיוחדת שעוצבה בהשראת המצלמות הנוסטלגיות של החברה מצליחה לשלב בהצלחה נוסטלגיה עם קלילות, עיצובים עדכניים עם נגיעות רטרו, אלמנטים הלקוחים מעולם הצילום עם צבעוניות ותחכום.

 צילום- קודאק
 צילום- קודאק
 צילום- קודאק
צילום- קודאק

בקולקציה אפשר למצוא מגוון אלמנטים הלקוחים מעולם הצילום כמו ידיות בעלות צירים גמישים שעוצבו בהשראת המצלמה המתקפלת, חורי הצצה דמויי עינית על הידיות, זוויות פתיחה של 180 מעלות בצירים בהשראת מכסה הפילם הנפתח במצלמה ועוד. בקולקציה טווח רחב של סגנונות ודגמים, החל ממסגרות פלסטיק צבעוניות וקלילות בהשראת מצלמות האינסטנט ועד למסגרות אלגנטיות ומתוחכמות מטיטניום בשחור וזהב מט המתכתבות עם טבעות הפוקוס במצלמות הישנות.


חלק ממגוון המשקפיים בתערוכה

כאמור, קולקציית המשקפיים הגיעה לארץ לראשונה. קודאק נכנסה לשוק מסגרות המשקפיים העולמי כבר בשנה שעברה. החברה שבמאה הקודמת המציאה את הפילם והכניסה מצלמה לכל בית, התאימה את עצמה לעולם דיגיטלי וטכנולוגי ונכנסה לתחום האופטיקה כשהיא מביאה אתה את הידע והניסיון שצברה בעולם העדשות, ומשלבת אותו עם חדשנות טכנולוגית ליצירת מסגרות משקפיים קלילות ועמידות.

אישית, אהבתי מאד את המסגרות המתוחכמות שקרצו באלגנטיות אל העבר ועם זאת היו חדשניות וקלילות. הצבעוניות המעודנת והאלמנטים הייחודיים הפכן את המשקפיים לפריט אקססורי נחשק במיוחד.




הקולקציה תשווק בחנויות האופטיקה המובחרות בטווח מחירים של 800-1,800 ₪.

על חברת קודאק


חברת קודאק נוסדה ב1888 כחברה ליצור מוצרים וציוד לצילום. החברה נודעה בעיקר בזכות המהפכה שעשתה בעולם הצילום כשהמציאה את הפילם, שהחליף את לוחות הזכוכית שקדמו לו. קודאק הפכה את הצילום לקליל ופשוט לתפעול, כזה שלא מצריך ידע מקצועי - "אתם תלחצו על הכפתור ואנחנו נעשה את השאר" היה המוטו של החברה. אמנם החברה הנגישה את אמנות הצילום לעם, אבל מעולם לא התפשרה על האיכות, ולראייה גם הצלמים המפורסמים, האומנים ויוצרי הסרטים הגדולים של כל הזמנים השתמשו בפילם ובציוד של קודאק.

את המשקפיים מייבאת חברת רואים מושלם, העוסקת בשיווק ויבוא מותגי משקפיים מרחבי העולם, והיא הנציגה הבלעדית של המסגרות ומשקפי השמש של קודאק בארץ. בנוסף החברה מייבאת מותגי משקפיים שונים המתאימים לכל כיס ממותגים עממיים ועד למותגי פרימיום בעלי שם עולמי. בין המותגים שהחברה מייבאת אפשר למצוא את ALINA, BERG, Elegance Eyewear , Aero  ועוד.

 צילום קודאק
 צילום קודאק
צילום קודאק

טלפון ליצירת קשר והזמנות:
051-283-2863

טווח מחירים: 800 – 1,800 ש"ח
ניתן להשיג בחנויות האופטיקה המובחרות



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה