רשומות

יום ראשון, 9 בפברואר 2020

מותג הקוסמטיקה המקצועית SR COSMETICS השיקה את בלו נייט- קרם לילה אורבני. ניסיתי והתלהבתי



קורה לכם שאתם מתוודעים למוצרים חדשים ותוהים איך זה שלא ידעתם עליהם קודם? כך קרה לי עם חברת הקוסמטיקה SR COSMETICS  אשר לא הייתה מוכרת לי ומהרגע שגיליתי את מוצרי הטיפוח האיכותיים שלהם, אני משתמשת בהם באופן קבוע. אלו מוצרים משובחים שעושים את העבודה ומביאים תוצאות.

המוצר החדש שהשיקה החברה הוא בלו נייט- קרם לילה אורבני  URBAN ORCHID מהסדרה האורבנית לתיקון נזקי העור. מדובר על קרם לילה המתאים לעור מעורב/יבש/ יבש מאד. קרם עשיר, עוצמתי ואיכותי ביותר, התורם לחידוש ושיקום מראה עור פנינו.

מי מאתנו לא סובלת מנזקי השמש הלוהטת, מנזקי הקרינה הכחולה UVA/UVB, מנזקי הזיהום האורבני? כולנו מסתובבות בחוץ, בחום הישראלי, צמודות לניידים ולמחשבים וסובלות מהפגיעה בהגנות הטבעיות של העור. אצל חלקנו זה יתבטא באדמומיות, קמטים ואפילו כוויות בעור. אצל אחרות זה יתבטא בפגיעה ב-DNA, החמרה במצבי אקנה ותסמיניו, יובש ועוד.

בדיוק לשם כך הושקה ב- SR COSMETICSהסדרה האורבנית URBAN ORCHID לתיקון נזקי העור. היא מציעה 3 מוצרים עם תמציות מולקולריות שהופקו משלוש אורכידאות מובחרות : סחלב כחול, סחלב ירוק וסחלב לבן.

סגולותיו של פרח הסחלב לעולם הקוסמטיקה :

            אנטי אייג'ינג- מעורר את סינתזת הקולגן
            פעילות לחותנית- שמירת ההידרציה
            טיפול הבהרה- מכיל פיטו- כימיקליים
            נוגד דלקות- אנטיספטי/ אנטי בקטריאלי
            נוגד חמצון תורם להרגעה ומשמש כטיפול בעור רגיש

התנסות אישית


אני, כאמור, התנסיתי בבלו נייט- קרם לילה אורבני Urban Night Cream והתרשמתי מאד. מדובר על קרם טיפולי, עשיר, בעל ריח נעים ומרקם חלק הנמרח בקלות על העור. התחושה לאחר מריחת הקרם היה של מתיחה קלה בעור ולאחר שימוש קבוע בקרם, העור נראה מצוין, רענן, זוהר ומהודק יותר. אני מאד מרוצה מהתוצאות.

אני חייבת לציין שאני משלבת בעת השימוש 2 מוצרים. קודם מורחת 3-4 טיפות מסרום המזוטוקס ורק לאחר מכן מורחת את קרם הלילה. לדעתי, זה שילוב מושלם. אבל, כמובן שניתן להשתמש רק בקרם הלילה לבד.

התרשמתי גם מעיצוב האריזה. הקרם נמצא במיכל אטום עם מכסה לחיץ. לוחצים על המכסה והקרם יוצא בקלות. אין מגע עם הקרם שבמיכל והוא נשמר במיטבו.



מרכיבים

ממרכיביו העיקריים: מיצוי אורכידיאה, שמן המפ – אורגני בכבישה קרה, DMAE  , חומצה אלפא ליפואית, חומצה היאלורונית בריכוז גבוה ופעיל, אגבה כחולה ושמנים צמחיים פעילים, הידועים ביעילותם לשינוי ולשמירת טקסטורת העור, תוך עידוד תהליכי התחדשות.

מרכיביו הסינרגטיים, מכילים קומפלקס ייחודי של חלבונים \פפטידים, ויטמינים, מרכיבי אנטי-אייג'ינג צמחיים הזוכים לשם: אורבן אנטי פולושן- URBAN ANTI POLLUTION- נוגדי חמצון ומרכיבים מתחום הביולוגיה הרב תחומית. כל אלה, מחזקים את מחסום ההגנה של העור.

מרכיבים ייחודיים אלו תורמים למניעת סימני הזדקנות מוקדמים, לחידוש ושיקום מראה העור, הידוק מרקמו, תוך ייצור אפקט מתיחה וצמצום עומק הקמטים.

ייעודו מניעת סימני הזדקנות מוקדמים הנגרמים עקב נזקים אקולוגיים, זיהום סביבתי קרינה כחולה שמגיעה ממכשירים אלקטרוניים ונזקי סטרס שונים

מחיר: 289  , 50 מ"ל

על חברת SR COSMETICS

מותג הקוסמטיקה המקצועי נוסד לפני כ-17 שנים. החברה ידועה בתכשיריה האיכותיים שאינם מתפשרים, הן באיכותם והן במרכיביהם הפעילים ובסטנדרטים המחמירים.

החברה צמחה מתוך חזון, ידע ומקצוענות ע"י  גורו בריאות העור שולי רודריג. בשנים האחרונות פרצה החברה את גבולות הארץ, למדינות אירופה, איטליה, רוסיה, אוקראינה, ארה"ב ועוד.

כל המוצרים האיכותיים והייחודיים עומדים בתקנים המחמירים ביותר, מכילים חומרים פעילים ונבדקים במעבדות מתקדמות כדי להוכיח את יעילותם. כל סדרות התכשירים נושאים תווי תקן של ייצור GMP תקן איכות ISO ורישיונות משרד הבריאות הישראלי והאירופאי.

תהליכי הייצור מפוקחים בהקפדה ע"י מחלקת בקרת איכות, אשר שותפים בכל הליך הייצור.

התכשירים משלבים בין טיפולי מכון מקצועיים לבין טיפולים מתמשכים כשגרת טיפוח יומית במטרה להשיג עור בריא, יפה וצעיר.


את המוצרים ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות.

טלפון: 1-700-700-771

לאתר החברה-  לחצו כאן

פייסבוק- לחצו כאן

4 תגובות:

  1. סתם שאלה קטנונית אבל - מדוע אין תמונות של "לפני" ותמונות של "אחרי"? לטעמי, מנסיוני הארוך מאוד, אני מתמרח ומקפיד על שגרת טיפול מגיל 14/15 עת צצו פצעי בגרות מזוויעים על פניי, בעידוד של אמי. מעולם לא השתמשתי במוצרים יקרים, נהפוך הוא - תמיד אלה שבמבצע, זולים. אני מחליף ללא הרף את הקרמים, אין חברה שלא עלתה על פניי. לא הלכתי וגם לא אלך לקוסמטיקאית. בשנים האחרונות אני מקפיד כל יום גם לגלח את עור פני ולא רק את הזקן. והתוצאה נהדרת, לדעתי ולדעת כל מי שחשוב שאני בן 50+ ולא 65. הייתי שמח פעם אחת באמת לקרוא ולראות תמונות של "לפני" ושל "אחרי" של נסיינית כלשהי, אולי הייתי משתכנע. אגב,ף הקוסמטיקאית שאני מכיר לא ממליצה על תוספי הקולגן של אלטמן. לדעתה זו גניבת דעת.

    השבמחק
    תשובות
    1. אהלן אריק, שמחה לדעת שאתה משתמש במוצרי טיפוח. לימדתי גם את הבנים שלי להשתמש והם אכן מתמרחים. לשאלתך בנושא של תמונות לפני ואחרי- כדי להגיע לתוצאות טובות בצילומים כאלה, כלומר של לפני ואחרי, אני זקוקה לצלם מקצועני של ממש, כדי שיראו את ההבדלים. במצלמה רגילה ממש קשה לראות. ניסיתי. יש בבלוג כמה צילומים כאלה של צלמים מקצוענים. בכנות, הקרמים שקונים בסופר פארמים פחות יעילים בעיני, מהסיבה שיש בהם פחות חומרים פעילים. קרמים הנמכרים רק אצל קוסמטיקאיות יעילים וטובים יותר ויש בהם יותר חומרים פעילים. חברת SR COSMETICS לא היתה מוכרת לי. התחלתי להשתמש במוצריה ואני חושבת שהם מעולים. הסרום והקרם בו השתמשתי איכותיים מאד. לגבי תוספי קולגן, שמעתי וקראתי מספר דעות. אישית, התחלתי לקחת של חברת ספירולינה פור לייף. בבחינת, נראה מה יקרה. ושתמשיך להראות ולהרגיש צעיר. זה נהדר.

      מחק
    2. יפה תודה שענית לי :-)
      בעבר ועד לפני כשנתיים באמת קניתי בפארמות השונות, ולאחרונה החלטתי לקנות במקומות ייעודים, כמו אפריל [ יש בחורה רוסייה שדואגת לי באופן אישי ;-) ], או חנויות שמתמחות באיפור או במוצר של חברת קוסמטיקה.
      המחירים באמת בשמיים, לכן אני מעדיף לרכוש את הזולים ונמנע מפיתוי לרכישת מוצרים יקרים ממש.
      אישית למעט היעדר קמטים על הפנים אינני מסוגל בכלל לראות הבדלים, והתמונות בפרסומות לא משכנעות אותי. לכן לחצתי על ענין לפני/אחרי. אני משתמש בסרום שקניתי אצל הרוקח שאני סומך עליו בעיניים עצומות, קרם לחות שבטח לא זוכר את החברה, אני מנקה את הפנים עם סבון מדי יום ביומו [ אין לי שחורים ;-) ] ובלילה קרם-לילה שעולה גרושים, באמת, ונספג מצויין והעור בבקר מרגיש לפחות נהדר. :-)
      מה שכן, גליתי שהעור שלי סופר רגיש לקור, אז קניתי בסבוקלם קרם ייעודי מעולה.
      זהו, שגעתי אותך, אני יודע, אבל הגיסה של הבת שלי איננה פרטנרית - יש לה וואחד פה גדול - לא רוצה בושות לבת שלי :-)

      מחק
    3. נראה לי שאתה עושה כל מה שצריך והיטב. אגב, יש מספר חברות שהוציאו מוצרי טיפוח ייעודיים לגברים. אולי כדאי לנסות? למרות שלפי מה שתיארת נראה לי שאתה מסודר. ורק עוד המלצה אחת- מסיכות פנים. במסכות יש ריכוז גדול של חומרים ולפני ארוע או כשאתה רוצה פנים רעננים במיוחד כדאי לשים מסיכה כזו. זה באמת מצוין.

      מחק