רשומות

יום שלישי, 13 באוגוסט 2019

ה- STUDIO לאדריכלות ועיצוב פנים נפתח השבוע במרכז הכרמל



השבוע השיקו מזי אלקיים וקרן אור מלכה את STUDIO-לאדריכלות ועיצוב פנים.  מזי וקרן הן הנדסאיות, אדריכליות ומעצבות פנים, שחלמו ליצור מקום אשר יאפשר להן לחבר את התשוקה לעיצוב, המקצועיות והיצירתיות שלהן עם נתינה, העשרה ואווירה מלאת השראה ושיתוף. את כל זאת השיגו בסטודיו שלהן.



הן איתרו חלל תת קרקעי ישן ומוזנח במרכז הכרמל בסמוך למרכז פנורמה והפכו אותו לפנינה אמיתית. סיירתי במקום והתפעלתי מהאופן שבו הצליחו השתיים להפוך את המקום למואר, מעוצב ומזמין. אין ספק שהניסיון העשיר שלהן בתחום, שימש אותן גם כאן. כמי שמאמינה שהמקום משקף את מי שעובד בו, הרי שיש באופן שבו הפכו מזי וקרן מרתף חשוך לסטודיו יוקרתי ומזמין, כדי להעיד עליהן ועל עבודתן.

מזי וקרן אומרות כי – "אנו מאמינות שיש חשיבות מרבית בעיצוב כל חלל נתון והפקת מלוא הפוטנציאל הגלום בו, מחללים קטנים ומורכבים ועד גדולים" ומדברות על כך שעיצוב זו לא רק אסתטיקה, אלא גם נוחות ופרקטיות המותאמות לכל אחד ואחת באופן אישי.

              מזי, קרן, לימור כרסנטי ומירי אברהם
  מזי , קרן, לימור ואורחים


ב- STUDIOהן מתכננות להגשים את חלומם של הפונים אליהן. הן יתנו מענה הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי. הן מתכננות ומעצבות בתי מגורים, דירות יוקרה, משרדים וחללי מסחר שונים. ובסטודיו קיימת ספריית חומרים עשירה, חדשנית ועדכנית והוא נגיש, רחב ומזמין.

להשקה החגיגית הגיעו בני המשפחה השמחים, אדריכלים, מעצבי פנים ואנשי תקשורת שכללו את רונית קיטאי, יורם מארק רייך, דינה אברהם, שרה איקו, וורדית שטרנבך.

                 אנשי התקשורת עם מזי, קרן, לימור ומירי
       ורדית, אנוכי, רונית קיטאי ויורם מארק רייך

הקייטרינג שהפך את האירוע לטעים ביותר היה של השפית 'ליאת דברים טובים' .




על היח"צ אמון משרדה של לימור כרסנטי המקצוענית אשר משרדה קרוב מאד ל- STUDIO ונמצא במרכז פנורמה.

נותר לאחל לשתי הנשים המקצועיות והיצירתיות הצלחה רבה.

קרן אור מלכה- 052-8521529
מזי אלקיים- 054-4617544

שד' הנשיא 109 מרכז הכרמל חיפה.
צילומים- שרה איקו באירוע. צילומי סטודיו- יח"צ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה