רשומות

יום שלישי, 6 באוגוסט 2019

קפיצה קטנה לחו"ל ב "הגושרים מלון בטבע"



רבים מהישראלים בוחרים לבלות את חופשת הקיץ בחו"ל. המחירים קורצים, האתרים נראים מעניינים ומושכים ובאופן כללי, אנחנו הישראלים אוהבים לטוס. הפעם, אני רוצה להמליץ על אופציה מוצלחת לא פחות ובהחלט מרגישה כמו חו"ל. על מה אני מדברת? על "הגושרים מלון בטבע".

התארחנו בסוף השבוע האחרון במקום וזו הייתה חוויה מיוחדת. המלון נמצא בגליל העליון בחיק הטבע. סביב המלון מרחבי דשא משובצים בפסלי האבן היפהפיים של הפסל אריה אשכנזי. מהחדרים יורדים ישר אל חורשה מלאת עצים עם מעיינות ופלגי מים. יש לובי בר, 2 בריכות שחייה- האחת מקורה ומחוממת, יש חדר כושר, ספא, אולם כדורסל והרבה פינות חן לגלות.



אגב, המלון הוקם על שרידיו של ארמון החורף המרהיב של האמיר פע'ור, השליט העותומני של צפון עמק החולה ורמת הגולן.

אהבנו את העיצוב הנינוח של המלון, את השלווה והרוגע. אהבנו את הנוף המדהים ואת האוכל הטעים. לא חשנו בשום צורך לצאת מהמלון למרות שקרוב אליו נמצאים אתרים יפים מאד כמו: אגמון החולה, שמורת הבניאס, שמורת שניר, החרמון ועוד. טיילנו בחושה שסביב המלון, שחינו בבריכה הגדולה והציורית ונהנינו מכל רגע.





במלון יש 184 חדרים וסוויטות, המותאמים לזוגות, משפחות וקבוצות. אנחנו התארחנו בחדר בוטיק הפונה לנוף. חדר מקסים ומפנק שיש בו פינת קפה ותה, חלוקים, טלוויזיה גדולה וחדר אמבטיה מעוצב.






האוכל במלון מצוין. המגוון גדול מאד ואין מי שיצא רעב. ניכר שחומרי הגלם טריים ומשובחים. אנחנו התפעלנו במיוחד מעמדת הקינוחים המרהיבה, מעשה ידיו של השף אורן בקר וכאן אתן לצילומים לדבר.

מקצת ממגוון המעדנים בארוחת הערב-















מקצת ממגוון המאכלים בארוחת הבוקר-
















אחרי ארוחת הבוקר יצאנו לטייל סביב המלון ומצאנו את עצמנו ב"עמק הנהר הנעלם" מסלול חלומי העובר בין עצים, צמחייה עבותה, צפצפות, עצי תאנה וגפן. טיילנו בין גשרוני עץ כשפכפוך המים מלווה אותנו. מאוחר יותר כששבנו למלון הבנו שיש הדרכה וסיורים מובנים למסלול.









הגענו גם למפל שהוא שריד של טחנת קמח עתיקה בעלת 2 מגלשי מים וחדרי טחינה, בדרכנו אל בריכת המלון. זו אינה בריכה סטנדרטית. בריכה גדולה מאד שסביבה עצים מצלים. אחת הבריכות היפות שראיתי במלונות.





במלון יש גם ספא גדול "ספא פיורינה" שבו 10 חדרי טיפולים, סאונה יבשה, מתחם הרגעות, ג'קוזי חיצוני וחמאם תורכי.

יש מגוון פעילויות לילדים ומבוגרים. בסופ"ש בו שהינו התקיים טיול פנסים וקומזיץ בערב יום חמישי ובו צלו תפו"א ומרשמלו, שתו תה צמחים ושרו שירים. ביום ששי התעמלות בוקר ליד המפל, סיור במקורות הירדן ומורדות הגולן, סיור ליער המאכל בחורשת קורן, משחקייה לילדים והפנינג מתנפחים ומתקני שעשועים. בערב הופעה של קרקס אסיה. בשבת- שיעור פילאטיס, סדנאות יצירה לילדים, סיור בעקבות הפסלים עם הפסל אריה אשכנזי, משחקייה לילדים וסיור רגלי מודרך בעמק הנהר הנעלם. אני ממליצה לברר אילו פעילויות יש בימים בהם אתם מתארחים.




המלון פועל להטמעת דפוסי התנהגות אקולוגיים בקרב העובדים והאורחים. יש עמדות מחזור בשטח המלון. יש חסכני מים בכל מתקני השירותים, נעשה שימוש בקוצבי מים ממוחשבים בכל השטחים הציבוריים וגם את פסולת המטבח ממיינים וממחזרים.

בסביבה מגוון אטרקציות- טיולי ג'יפים, טרקטורונים, אופניים, סדנאות, שייט קייקים ועוד.

אז אם אתם מחפשים את החופשה המושלמת זה המקום!

לאתר הגושרים מלון בטבע- לחצו כאן

2 תגובות:

  1. אחד מבתי המלון היפים והמטופחים בחיק הטבע בגליל- מתאים לחופשה לאורך השנה וכמובן לתפוס שלווה בחום של הקיץ. הכתבה והתמונות עושות חשק לחזור . כה לחי

    השבמחק
    תשובות
    1. משמח לקרוא את תגובתך. תודה לך. אחד מהמלונות עליהם אני ממליצה בלב שלם ויודעת שכל מי שיגיע- יהנה.

      מחק