רשומות

יום רביעי, 7 באוגוסט 2019

מתכוננים לחזרה ללימודים עם מוצרי פלפוט



מי לא מכיר את מוצריה המיוחדים של חברת פלפוט? אולי לא תמיד יודעים שאלו המוצרים של החברה, אך אני משוכנעת שלכולנו יש בבית פריטים מדליקים של פלפוט.

לקראת החזרה ללימודים משיקה החברה קולקציה חדשה עם מבחר מגוון ומושך של פריטים שיעזרו לילדים ובני הנוער לחזור בשמחה למסגרות הלימודיות. תוכלו למצוא עיצובים מדליקים ומותגים אהובים כמו: פורטנייט, דמויות דיסני, מותגים מובילים מעולם הכדורגל, מותג שרוטונים, LOL , פרוזן, הלו קיטי, קומיקס, טרולים, מלחמת הכוכבים, הנוקמים, UGLY DOLLS, TOUCH ועוד.






מגוון המוצרים כולל תיקים, כלי כתיבה, מחברות ממותגות במגוון גדלים וסוגים, יומנים ולוחות שנה, קופסאות אוכל מיוחדות, קלמרים, מתנות, גאג'טים מדליקים, קלסרים, עטיפות, מדבקות, מחדדים, מרקרים, סטים לכתיבה, ציוד משרדי ועוד. הכל בעיצוב עכשווי, צעיר וטרנדי. בפלפוט עוקבים אחרי העיצובים החדשים בעולם האופנה – קטיפה, פייטים, פרווה. כל זאת, נראה גם במוצרים. 

מה מבין המוצרים אוהבים הילדים במיוחד?

הקטנים יותר אוהבים את המוצרים המקושטים בדמויות של דיסני כמו מיקי ומיני מאוס. המותגים של ספיידרמן, קארס, סמי הכבאי, פרוזן, מלחמת הכוכבים, הלו קיטי  תמיד יכבשו את לב הילדים.





בני הנוער יאהבו מוצרים של פורטנייט וקבוצות הכדורגל המובילות. מוצרי גראפיטי הצבעוניים והחדשים, ריפקאל ורוביקס.





מה בחרנו אנחנו? בחרנו בתיקי גב מבהיקים ומדליקים במיוחד וקופסאות אוכל מחולקות לגן. הבחירה לא הייתה קלה, כי מגוון הפריטים הוא גדול ומושך וההתלבטות רבה.



נכנסנו לאתר של פלפון (לחצו כאן) ובחרנו את הקטגוריה בה התעניינו. האתר נוח לגלישה וקל להתמצא בו. 

המוצרים מוצגים באופן בולט וברור וכך גם המחיר. בקטגוריות השונות- חזרה לבית הספר, מחברות ומוצרי נייר, יומנים ולוחות שנה, מדבקות ויצירה, כרטיסי ברכה, מתנות לילדים. והקטגוריה האהובה עלי- מבצעים!



קל להזמין דרך האתר, נוח מאד וכפי שאמרתי המבחר עצום ועם המותגים האהובים ביותר. הילדים יאהבו לבחור לעצמם את הציוד לבית הספר ויחזרו ללמוד בשמחה. אפילו אני נתקפתי געגועים לבית הספר כשראיתי את כל המוצרים המדליקים שלא היו קיימים בזמני. את הסטים המושלמים הכוללים הכל- תיק, מחברת, כלי כתיבה, קופסת אוכל, בקבוק.



הילדים התלהבו במיוחד מקופסאות האוכל המדליקות ומהפריטים בצורות שונות כמו קלמר בצורת גלידה, עט ברכה מיוחד וסט כתיבה סמיילי.





אני התלהבתי ממוצרי גראפיטי. קולקציה שמחה וצבעונית שלוקחת את אמנות הרחוב אל תוך פריטי בית הספר. מקסים!



כפי שכתבתי המבחר עצום וכולל את כל מה שאנו זקוקים לו לחזרה לבית הספר. החל מדבקים וכלה בתיקי גב. אין מוצר שלא תמצאו באתר.









וקצת על פלפוט

פלפוט הוקמה ב1934 ע"י טובה ויהודה דורפצאון שעלו מגרמניה וחלמו להקים עסק בישראל. כיום, מנהלים את העסק בני הדור השלישי.

פלפוט, שהחלה את דרכה בהפקת גלויות של צילומים מארץ ישראל, היא החברה המובילה בארץ בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרי נייר ופופ, מוצרי חזרה לבית הספר וספרי תיירות. היא מפתחת מוצרים חדשניים ומקוריים, בשילוב מותגים בינלאומיים ומקומיים.

את מוצרי פלפוט ניתן לרכוש באתר לחצו כאן וכן בחנויות וברשתות לכלי כתיבה, ספרים וצעצועים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה