רשומות

יום רביעי, 17 ביולי 2019

חווית גוף ונפש בספא יפה נוף שעל הכרמל



מה עושים כשהשגרה משתלטת? מטלות, משימות, ניקיונות, קניות, טיפול במשפחה, בישולים ומה לא? בנופש כבר היינו, לחו"ל כבר נסענו ובכל זאת הנפש מבקשת להתנתק, לעצור הכל ולנוח. אז מה עושים? נוסעים לכמה שעות של רגיעה והתנתקות בספא יפה נוף שעל הכרמל. כי זו דרך מצוינת להירגע, להתפנק ולחזור לשגרה מלאי מרץ ושמחת חיים.

כך, בדיוק, עשינו השבוע. עלינו לכרמל לספא יפה נוף הממוקם במלון היוקרתי קראון פלזה. רחוב יפה נוף, למי שלא מכיר, הוא הרחוב הכי יפה בחיפה והרחוב האהוב עלי. זה הרחוב שהייתי רוצה לגור בו. הנוף הנשקף מהרחוב ומהספא הוא מהיפים בארץ (ברור שלטעמי). נוף של מפרץ חיפה, הרי הגליל וביום טוב ניתן לראות גם את רכס ראש הנקרה. כבר מהצפייה בנוף נרגעים.


הספא עצמו מרשים, נעים מאד ומעוצב. הוא מכיל בריכה פנימית, סאונה פינית יבשה, סאונה רטובה, ג'קוזי, לוקרים, חדרי טיפולים שקטים ויש בו פינת קפה ושתיה קרה. המקום מרווח, לא עמוס, האווירה מזכירה קצת חו"ל.




מיד כשהגענו קיבלנו חלוקים, נעלי ספא ומגבות וליוו אותנו לחדר הטיפולים הזוגי והשלו. המעסות המקצועיות והנחמדות שלנו היו סווטלנה וקורל ומהן זכינו לעיסוי שבדי קלאסי קשוב, נהדר ומרגיע. הצטערנו כשהסתיים. הייתי מוכנה לחזור על הכל שוב ומיד.






                      כך נראינו בסיום העיסוי


אבל, כל דבר טוב מגיע לסיומו ומפנה מקום לחוויות נוספות של כניסה לסאונה הרטובה. (ברחתי כעבור 5 דקות מהחום) בן הזוג נשאר עוד עשר דקות ואחר כך עוד הלך לעשר דקות נוספות לסאונה היבשה. יש אנשים שסאונה עושה להם את זה והוא מאלה שהחום עושה לו טוב.


                        האדים מסתירים את ניסן שנהנה מהסאונה הרטובה

לאחר שסיימנו עם החום, נכנסנו לג'קוזי ההידרותרפי, שם התבשלנו לנו במים המבעבעים בהנאה רבה ואז קפצנו להתרענן במי הבריכה הצוננים והנעימים.




לסיום, ישבנו בפינות המנוחה ונהנינו מספלי קפה ותה ולאחר מכן נכנסו להתקלח במתקני הספא, שם יש את כל מה שנזקקנו לו- מגבות, סבון ושמפו.

חוויה מושלמת!

אילו סוגי טיפולים תמצאו בספא? הספא מציע עיסויים וטיפולים שונים. עיסוי שבדי קלאסי, עיסוי גב וכתפיים, רפלקסולוגיה, ארומתרפיה, פילינג ניחוחות ותבלינים, עיסוי קצוות, עיסוי בארבע ידיים, עיסוי רקמות עמוק, דיקור סיני, טיפולי פנים, ועוד מגוון טיפולים מפנקים.

תוכלו לרכוש חבילות ספא מיוחדות המותאמות הן ליחידים, הן לזוגות והן לקבוצות. ניתן גם לעבור ניקוי רעלים במתקני הספא בהדרכה מקצועית, לקבל הדרכה על שיטת ה- DETOX ועוד הצעות מעניינות וייחודיות.

המתקנים חופשיים למשך כל היום והשרות אישי וקשוב. ואם לא תסתפקו רק בכמה שעות, תמיד תוכלו להחליט להישאר באחד מחדרי מלון קראון פלזה המפוארים ולהמשיך את יום הפינוקים עד למחרת.

ויש לי הצעה- מה דעתכם על מסיבת רווקות, מסיבת יום הולדת או אירוע חברתי בספא? אני בטוחה שזה יהיה שונה ומושך ומיוחד.

כתובת: מלון קראון פלזה
רחוב יפה נוף 111 מרכז הכרמל חיפה
טלפון: 03-9638413
לדף הספא ולהזמנות- לחצו כאן
בפייסבוק- לחצו כאן

גילוי נאות- היינו אורחי ספא יפה נוף.

תגובה 1: