רשומות

יום שישי, 12 ביולי 2019

מתחם פופ אפ ייחודי ומרשים הושק בקניון עופר הקריון בקרית ביאליק


         
בצילום- מנכ"ל קיליניק ערן קראוס, מנהלת האירועים ומתחמי הפופ אפ- אורית זך והמדריכה הראשית של קליניק ז'ניה

השבוע השיקה קבוצת החברות אסתי לאודר, מתחם פופ אפ מיוחד במינו בקניון עופר הקריון בקרית ביאליק. הגעתי להכיר את המתחם יחד עם עוד נשות תקשורת, לשמוע על הקונספט הייחודי ועל מה שהוא מציע.
המתחם המיוחד הושק בשיתוף עם רשת הסופר פארם והוא יוקדש מדי חודש למותג אחר מקבוצת אסתי לאודר. בין המותגים שיגיעו למתחם נמצא את: קליניק, אסתי לאודר, Glam Glow  , בשמי הבוטיק של מעצב העל TOM FORD ובשמי מיטב המעצבים (מייקל קורס, דונה קארן ועוד). מה שמבטיח לנו הפתעות חודשיות ומשמחות.

            בהשקת המתחם החדש- רחלי בן גלים, מירב מלמד, אנוכי, רונית קיטאי ונטע פלג צילום- שרה איקו

במהלך חודש יולי יוקדש המתחם הראשון כולו למותג קליניק וההשקה המרכזית בו תהיה קרם העיניים החדש של קליניק מסדרת Moisture Surge™  

המתחם מרשים מאד ונוכחתי שהוא מאפשר סוג של אינטימיות וניתוק מרחשי הקריון ועם זאת הוא פתוח ומזמין. יש במתחם מיני סלון נחמד, מכונת קפה מפנקת ואפשרות לחוויה אחרת ואישית יותר. כל לקוחה שתגיע תוכל להתרווח בסלון, לשתות כוס קפה ולקבל שרות אישי של "אחת על אחת" מנציגת המותג.

הלקוחות יוזמנו לקבל יעוץ והדרכה לגבי שגרת הטיפוח שלהן והסברים כיצד לשדרג אותה, טיפים לאיפור והתאמת מוצרים וגוונים והכל באווירה נעימה ועל כוס קפה. 

בנוסף יתקיימו בפופ אפ השקות של מוצרים חדשים עם הטבות בלעדיות למתחם. 






בשלב הראשון ההטבות שיינתנו ללקוחות:   

ההשקה החדשה- מוצר הלחות לעיניים Moisture Surge Eye 96-Hour Hydro Filler Concentrate – יימכר ב120 ₪ מחיר השקה במקום 135 ₪ ובנוסף יינתנו במתנה 2 מוצרים בגודל מיוחד: מסיר איפור Take the day off – 15 מ"ל + מסקרה 4 מ"ל. 

קרם הפנים Moisture Surge 72H 75 מ"ל – ב-149 ₪ במקום 180 ₪ 

שני מוצרים מסדרת Moisture Surge ב-199 ₪ (קרם לחות עד 50 מ"ל, לא כולל סטים) 
תוקף המבצעים: 31/07/2019 או עד גמר המלאי .

במפגש שוחחנו עם אורית זך אחראית על אירועים בקבוצת אסתי לאודר ועם שני מנהלת השיווק של קליניק  אשר סיפרו לנו על המיזם החדש ועל הרצון להביא ללקוחות חוויה חדשנית ואישית. לשם כך נוצר מתחם הפופ אפ הקבוע והקריון נבחר לשם כך כיוון שמדובר בקניון הדגל של הצפון וגם כיוון שהקריון שותף וקשוב למיזמים מיוחדים.


צוות הנשים מקבוצת אסתי לאודר- אורית, שני, ז'ניה וצופית

                   אורית וז'ניה


מכיוון שבחודש יולי נפתח המתחם עם המותג קליניק, שמענו מפי ז'אנה המדריכה הראשית של קליניק על הסדרות האייקוניות של המותג שאותן כל אחת מאתנו חייבת על מדף הטיפוח שלה Moisture Surge™ ועל תכשיר העיניים החדשני Moisture Surge™ Eye 96-Hour Hydro-Filler Concentrate.



קליניק קרם עיניים חדש מחיר השקה 120 שח צילום יחצ חול _Moisture Surge Eye_


מדובר על ג'ל עיניים קליל המעניק 96 שעות של לחות מתמשכת וסיוע בבנייה מחודשת של העור הדק והיבש באזור העיניים. הוא ממצק, ממלא ומבהיר

מה הוא עושה?
  • מעניק לחות בנדיבות ומשקם את העור הדק והיבש סביב אזור העיניים באמצעות טכנולוגיה חדשנית- Auto-Replenishing Lipid-Sphere בעלת שלוש פעולות:
  • כדוריות ליפידים ארוזות בקפסולה, המורכבות מחמאת אלוורה וויטמינים C ו- E נוגדי חמצון, מצפות את העור בשכבת מגן עוטפת כדי ללחלח ולבנות מחדש את מחסום הליפידים של העור.
  • קפאין ומי עלים של אלוורה פעילים מרווים את כל שכבות העור בלחות עשירה ומרעננת.
  • מטריצה משמרת לחות, הבנויה מפולימרים בלתי נראים וגמישים המשולבים במרכיבי הלחה סופחי מים, פועלת כרשת דקיקה המשמרת את הלחות בעור. בנוסף, גם מכינה את העור להנחת איפור חלקה יותר.

הג'ל החדש מסייע גם בבנייה מחודשת של העור הדק באזור העיניים, כך שהעור נראה מלא יותר, חלק יותר, מואר יותר ורווי בלחות, ובאופן כללי, אזור העיניים נראה צעיר יותר. כל זאת באמצעות תערובת של ניאצינמיד, פפטידים ממריצי קולגן, ליפידים ותמצית מיקרו-אצות ירוקות.

לג'ל מרקם מימי, המצנן את העור עם המגע לתחושת רעננות מיידית. 
נפלא לשימוש לבדו או תחת איפור. ניתן להשתמש גם כמסכת עיניים מושלמת ב- 3 דקות – בזמן טיסה, לפני יציאה בערב או בכל פעם בה העיניים שלך זקוקות לתמריץ לחות. 

מיועד לכל סוגי העור.
תכולה: 15 מ"ל
מחיר: 135 ₪, 120 ₪ מחיר השקה עד   31.7.19 או עד גמר המלאי.
להשיג ב: ברשתות הפארם, בחנות קליניק בקניון הזהב בראשל"צ, בקניון גינדי TLV פאשן מול 
ובחנות האונליין www.clinique.co.il .

מוצרי קליניק מועשרים במרכיבים המספקים תוצאות מירביות ללא גירויים. ללא פרבנים. ללא פתאלטים. ללא בישום. פשוט עור בריא.
תוכלו לרכוש את המוצרים במתחם הפופ אפ בקריון ושם גם תקבלו שרות אינטימי ואישי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה