רשומות

יום חמישי, 11 ביולי 2019

באירוע מרשים הציגה חברת iRobot שני שואבים רובוטים חדשים, אחד מהם גם שוטף רצפות



התקופה בה אנו חיים הינה מורכבת במיוחד. תקופה שבה אנו נדרשים לעבודה מאומצת ושוהים שעות רבות במקום העבודה ומצד שני התקדמות טכנולוגית גבוהה המאפשרת לנו להשתמש בעזרים טכנולוגיים לביצוע עבודות הבית השונות וכך להקל על עצמנו ולפנות את הזמן לרווחתנו.

את iRobot כולנו מכירים, זו החברה המובילה בכל העולם בשואבי אבק רובוטיים, ובבתים רבים נמצא את השואבים הרובוטיים שלהם, המקלים על החיים.

באירוע מרשים בו השתתפתי הציגה iRobot שני שואבים רובוטיים חדשים, כשההפתעה הגדולה- גם רובוט שוטף רצפות. אני התלהבתי במיוחד מהעובדה ששני הדגמים "משוחחים" ביניהם ועובדים יחד בתיאום, כדי להשיג ניקוי מושלם של הרצפות.
מדובר על:
  • ה-Roomba® s9+  בעל מברשות רחבות יותר, המשתמש בטכנולוגיית ®PerfectEdge, המאפשרת שאיבה יותר חזקה 
  • ה- Braava jet® m6 הינו רובוט שוטף הרצפות הראשון בעולם, המתמודד עם לכלוך קשה 
  • טכנולוגיית ™Imprint Link מאפשרת לשני הדגמים החדשים לעבוד יחד בתיאום מושלם

מכשיר ה-Roomba® s9+  עם מערכת סילוק אשפה אוטומטית ((Clean Base™ Automatic Dirt Disposal  הינו השואב הרובוטי האינטליגנטי ביותר. הרומבה, מסוגל לנקות באופן יסודי יותר מכל רובוט אחר.  הרובוט השוטף ה- Braava jet® m6 מתמודד עם חדרים וחללים גדולים הודות ליכולות ניווט ומיפוי מתקדמות. הודות לטכנולוגיית Imprint™ Link  הרובוטים החדשים יכולים לתקשר ביניהם, ולבצע מטלות באופן אוטומטי – שאיבה ולאחר מכן שטיפה ללא שום התערבות מצד המשתמש. 

                               מקבלים הסברים על הרובוטים ודרכי פעולתם

באירוע השתתף קולין אנגל, יו"ר ומנכ"ל iRobot שאמר כי "בשנת 2018, חברת iRobot שילבה זיכרון רובוטי ומערכת ריקון  אוטומטית מתקדמת לשואבי האבק של רומבה, תוך כדי העלאת רמת הניקוי האוטומטי. כעת, עם הכרזת המכשירים החדשים, ה-Roomba® s9+  וה- Braava jet® m6 חברת iRobot מציינת הישג משמעותי נוסף בתחום האוטומציה לרובוטים ביתיים. לקוחות יכולים לשכוח משאיבת אבק במשך שבועות, וכעת גם יכולים ליהנות שטיפה אוטומטית ללא כל מאמץ".

לדברי כריסטיאן סרדה, משנה למנכ״ל iRobot: "ה- Roomba s9+ וה- Braava jet® m6 הם הרובוטים המתקדמים ביותר שאי פעם ייצרנו והינם הרובוטים  המתקדמים ביותר בשוק. לקוחות הדורשים ביצועים גבוהים יעריכו את השאיבה החזקה של ה- Roomba s9+ ואת יכולתו להגיע לפינות ולאזורים בעייתים. הודות ליכולת המיפוי והניווט של ה- Braava jet® m6, לצד יכולות הניקוי המתקדמות שלו, הופכות אותו לעוזר החכם ביותר בכל בית".



באירוע צפיתי בהדגמה של המכשירים וראיתי כיצד ה- Roomba® s9+ יכול להגיע לכל פינה בבית וכיצד הוא מפנה את האשפה במערכת סילוק האשפה האוטומטית. המברשות שלו הן מברשות גומי רחבות ובעלות מרקם מיוחד המאפשר ניקוי קרוב יותר במשטחים שונים, מרצפות ועד לשטיחים. המברשות מתאימות את עצמן למשימת הניקוי - מחלקיקים קטנים, כמו אבק ולכלוך, עד לשיער ולכלוך גב. המברשת הפינתית המיוחדת משתמשת בזרועות בחמש זוויות כדי לתפוס לכלוך ופסולת מהפינות והפאנלים. ה-Roomba® s9+  בעל מערכת ניקוי חדשה עם עוצמת שאיבה פי 40 משואבים קודמים, נתון משמעותי במיוחד בעיקר בשאיבת שטיחים. 





נוכחתי כיצד 2 הרובוטים מתקשרים ביניהם וכשהרומבה מסיים את תפקידו, יודע על כך מכשיר ה- Braava® m6שיוצא מיד למשימת שטיפת הרצפה.
ה-Braava® m6 הוא הרובוט המתקדם ביותר בשוק והוא מציע שטיפה או טאטוא של הבית. בדומה ל-Roomba® s9+, גם ה- Braava jet® m6 משתמש במערכת הניווט iAdapt® 3.0 עם טכנולוגיות ה- ®vSLAM וה-Imprint™ Smart Mapping המאפשרות לו ללמוד את מבנה הבית ומעניקות לו שליטה מלאה על תיזמון ובחירת החדרים לניקוי. ניתן לתכן את הניקיון באמצעות אפליקציית iRobot Home או על ידי לחיצת כפתור clean.

ה-Braava® m6 אידיאלי עבור משטחי רצפה כמו פרקט, פורצלן ורצפות אבן. בדומה ל- Roomba s9+ גם ה- Braava jet® m6 משתמש במערכת הניווט המיוחדת כדי להגיע לכל הפינות ולנקות מסביב לרהיטים, שטיחים ומכשולים נוספים. במידה ורמת הסוללה נמוכה לפני תום עבודת הניקיון, המכשיר יודע להטעין את עצמו מחדש ולהמשיך בניקיון מיד לאחר מכן. במצב שטיפה, המכשיר מסוגל להתמודד עם לכלוך קשה כמו כתמי שומן, כתמים דביקים וכו. במצב של טאטוא, המכשיר משתמש בכוח אלקטרוסטטי על מנת ללכוד לכלוך, אבק ושיער חיות. 




צמד חמד: הרומבה שואב והבראבה שוטף

iRobot מממשת את החזון שלה בתחום השואבים הרובוטיים החכמים, על ידי טכנולוגייתImprint™ Link, המאפשרת לרובוטים החדשים לתקשר אחד עם השני ולעבוד ברצף. ניתן לתאם ניקיון משותף באמצעות אפליקציית iRobot Home  לבחור חדרים ספציפיים לניקיון או את הבית כולו. לאחר שה- Roomba s9+  מסיים את השאיבה, ה- Braava® m6 מתחיל את השטיפה באופן אוטומטי. טכנולוגיית ה- Imprint™ Link Technology עובדת גם עםRoomba i7+.

מחיר וזמינות
רומבה s9+: 4,990 ₪ 
בראבה ג'ט m6: 2,490 ₪ 
המכשירים יהיו זמינים לרכישה בחנויות איירובוט ברחבי הארץ ובאתר החברה החל מחודש יולי. 

אודות  iRobot
חברת iRobot מעצבת ובונה שואבי אבק רובוטים מתוך כוונה לאפשר לאנשים למצוא דרכים חכמות יותר לנקות ולאפשר להם לפנות זמן לעשות את הדברים שהם אוהבים. חברת iRobot  מייצרת סוגים שונים של רובוטים, ביניהם גם רובוטים צבאיים שהביאו לשינוי באזורי קרבות ואסונות טבעיים ברחבי העולם. הרובוטים הביתיים והרובוטיים הצבאיים של חברת iRobot  כוללים טכנולוגיות המשלבות בניווט, ניידות, מניפולציה ובינה מלאכותית. לקבלת מידע נוסף על iRobot: http://www.irobot.co.il/

צילומים- יח"צ איירובוט, יפה גביש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה