רשומות

יום שלישי, 16 ביולי 2019

"ד"ר מיקרוב" של יצרנית המשחקים "גאוני" מעודד חשיבה מהירה, מיקוד ומוטוריקה עדינה



המשחק "ד"ר מיקרוב" שהשיקה חברת המשחקים "גאוני", צד מיד את עיני הבנות (בנות 6 ו-4) הן ביקשו ממני להסביר להן כיצד משחקים ומה עושים עם כל הצורות הצבעונית ועם הפינצטה. על הקופסה היה כתוב שהמשחק מיועד לבני 7 ומעלה וחששתי שיהיה להן קשה להבין איך לשחק.

אמרתי להן שהן עובדות במעבדה ורוצות מאד להצליח ולהרשים את הבוס שלהן שהוא ד"ר מיקרוב. איך עושים את זה? הן צריכות לזהות במהירות האפשרית הן את המיקרוב (חיידק) שבקלף משימת המחקר – והן את הנסיוב שינטרל אותו. ככל שיצליחו מהר יותר כך ד"ר מיקרוב יצליח להשלים את האתגר המדעי מולו הוא מתמודד. 

בשלב זה בת ה-4 אמרה שזה לא מעניין ואז ביקשתי ממנה לראות אם היא מצליחה לתפוס עם הפינצטה את כל המיקרובים לפי צבעים ולהעביר אליה (כך תתרגל מוטוריקה עדינה באמצעות אחיזה בפינצטה. כך, ילדים צעירים מתרגלים אחיזה בעיפרון). היא שמחה לעשות זאת והראתה לי בגאווה כיצד היא מצליחה.
בת ה-6 ביקשה שאשים מולה קלף עם משימה וניסתה לזהות כמבוקש. בתחילה לא היה לה פשוט אך לאחר מכן תפסה את העיקרון והבינה כי הנסיוב הוא בצורה ובצבע שונים משל החיידקים.
שיחקנו יחד והיא הצליחה להתאים בין החיידקים לנסיוב הנכון, עפ"י הוראות קלף משימת המחקר וזכתה בקלפים.


השחקן שמצליח לאסוף 5 קלפי מחקר – הוא המנצח.
משחק חביב ביותר המתאים ל- 2- 4 משתתפים. אפשר לשחק בכמה דרכים ושילובים, הכוללים גם וירוס סגול, אפשרות לחבל במחקר של היריב ועוד. 
המשחק מתאים מגיל 7 ומעלה ומומלץ בידי מרפאות בעיסוק אפילו לגילאים צעירים יותר ( 4 – 6), כדי לתרגל מוטוריקה עדינה באמצעות אחיזה בפינצטה.
המשחק מכיל: 49 מיקרובים (חיידקים) ;  54 קלפי מחקר ; 4 פינצטות ; 4 צלחות פטרי מחולקות ; 1 צלחת פטרי גדולה. 
מחיר:119.90 ש"ח.
להשיג בצומת ספרים, סטימצקי, ברשתות ובחנויות הצעצועים. 
למידע נוסף באתר http://www.geoni.co.il/
על חברת גאוני

חברת "גאוני – משחקים חכמים לילדים", מתמחה בפיתוח ובשיווק משחקי קופסה איכותיים, בהם משחקי למידה מגנטיים, משחקי חשיבה ואסטרטגיה. פיתוח המשחקים נעשה בליווי אנשי מקצוע ובהם מרפאה בעיסוק, קלינאית תקשורת ועורכת לשונית, במטרה ליצור משחקים איכותיים, המשלבים הנאה ועניין לילד ומסייעים להתפתחותו בהיבטים שונים (קוגניטיביים, מוטוריים ועוד). 
המשחקים, העומדים בדרישות התקן הישראלי, עשויים מחומרים עמידים, קשיחים ולא רעילים. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה