רשומות

יום שבת, 13 ביולי 2019

רשת האופנה RESERVED פתחה סניף שלישי בירכא ואני הגעתי לסיקור ושופינג



רשת האופנה RESERVED נחשבת לאחד המותגים החזקים והמובילים בעולם. לרשת 461 חנויות ברחבי העולם ובישראל נפתחו 3 סניפים כשהאחרון שבהם נפתח במתחם טרמינל 2, בירכא, בהשקעה של כ-8 מיליון ₪. את המותג מייבאים לארץ קבוצת H&O,.
הסניף החדש משתרע על פני שטח של 1500 מ"ר ומשלב לראשונה גם מחלקת אופנת תינוקות וילדים לצד מחלקת נשים גדולה ומגוונת. בסניף תהיה מחלקה ייעודית רחבה מגילאי תינוקות ועד למידה 14. 

מותג RESERVED נחשב למותג אופנה המקביל לזארה בזכות עיצוב דומה ועם זאת מציע מוצרים איכותיים במחיר נמוך יותר. המותג בבעלות קבוצת LPP שלה מעל 1700 חנויות בעולם ב 21 מדינות, בין היתר בערים כמו לונדון, ברלין, מוסקבה, ורשה, בוקרשט, פראג, בודפשט ובלגרד. 






להשקה החגיגית הגיעו מכובדים רבים שנהנו מהסניף המרווח והיפה ביניהם בכירי ענף האופנה והקניונים, אושיות אופנה ומובילי דעת קהל ומעל עשרת אלפים קונים נלהבים שהתלהבו מהסניף המפואר.


כשעה לפני הפתיחה נערך אירוע VIP  ע"י הנהלת O&H המייבאת ומשווקת בישראל את ריזרבד בישראל, בניהם סוניה לבנת ועמיר משה יחד  עם נציגי המותג מחו"ל, בראשם מיכאל קנייס – מנהל השיווק העולמי של המותג. 


מימין עמיר משה סוניה לבנת וגס כנען צילום בן פרידמן

את האירוע פתח עמיר משה, שאמר: "RESERVED  הוכיח בישראל שיש צמא למותג נחשק. בחרנו להרחיב את הרשת גם לאזור הצפון , ירכא הוא אבן שואבת לכל תושבי האזור ובסופי שבוע מכל הארץ".

 עוד הוסיף משה ואמר: "הסניף השלישי יפתח בהשקעה של 8 מיליון ₪ ולראשונה  המותג פותח בישראל  מחלקה ייעודית לתינוקות וילדים.  אחד היתרונות של המותג, הינו חידוש קולקציה פעמיים בשבוע במחירים אטרקטיביים מאוד, גם קולקציית הילדים החדשה, כמו קולקציית הנשים, תתחדש בסחורה חדשה על בסיס שבועי ורמת המחירים בישראל תישאר זהה לזו שבאירופה."   

ג'ס כנעאן מבעלי מתחם מיי בייבי אמר: "מתחם מיי בייבי הוא הפנינה של הגליל, ואבן שואבת למשפחות המגיעות מכל הארץ. המקום מספק חוויית קניה לצד בילוי. החלטנו להביא את הבשורה האופנתית לאזור הצפון ובחרנו בריזרבד כמותג מוביל , אופנתי, איכותי, שמתחדש תדירות ובמחיר לכל כיס, יצירת מחלקת ילדים ריזרבד לראשונה בארץ הופכת את הסניף לייחודי ובעל ערך מוסף. "

בסוף האירוע ערך  ג'ס כנעאן   סיור לאורחים שהגיעו ממרכז הארץ וסיפר על התוכניות להרחבת המקום וכניסה של מותגים חדשים. 



מימין גס כנען סוניה לבנת ועמיר משה צילום בן פרידמן


אני התמקדתי בפריטי הלבוש הקיציים ובמיוחד בשמלות הקלילות והיפות המתאימות לעונה זו. לאחר התלבטות בחרתי ב-2 שמלות שיתאימו לי לכל אירועי הקיץ ולמזג האוויר שלנו. המחירים היו מוצלחים במיוחד 179 ₪ לשמלה איכותית ומחמיאה. שמחתי לראות שהמותג מציע גם מידות גדולות ושגם נשים במידות של 44-46 יכולות לרכוש בגדים אופנתיים ועכשוויים.





                       לימור ואני מגיעות ל-RESERVED

מנסיוני האישי אני יכולה לומר שבזארה, בעלת העיצוב הדומה, אני מתקשה למצוא פריטים מעל מידה 42. ב- RESERVED מצאתי מבחר יפה של חולצות, שמלות וחצאיות במידות שלי. בסניף יש גם נעליים ואקססוריז, כך שניתן לצאת עם הופעה מושלמת ולמצוא את כל הפריטים הדרושים לנו.

                                   
                                               לבושה בשמלת RESERVED מהקולקצייה הקייצית

                                               בשמלת RESERVED מהקולקצייה הקייצית

מחלקת הילדים והתינוקות אף היא מוצלחת מאד והופתעתי לגלות עד כמה הפריטים איכותיים ויפים והמחירים אטרקטיביים.








סניף ריזרבד בירכא צילום אלעד גוטמן 




סניף ריזרבד בירכא צילום אלעד גוטמן 

דוגמאות למחירים של הקולקציה החדשה שתושק בחנות: לנשים -  שמלות החל מ-59.9 ₪,  ג'קטים ומעילים – החל מ- 79.9 ₪,   ג'ינס החל מ-79.9 ₪, חולצות החל מ-59.9 ₪, חצאיות החל מ-49.9 ₪, מכנסיים החל מ-49.9 ₪, חולצות טי החל מ-  29.9 ₪, צעיפים החל מ- 39.9 ₪, תיקים החל מ- 89.9 ₪, נעליים החל מ-99.9 ₪, תכשיטים החל מ -29.9 ש"ח.  

לילדים – חולצות החל מ 19.9 ₪, מכנסיים קצרים החל מ 29.9 ₪, מכנסיים ארוכים החל מ 99.9 ₪, חצאיות החל מ 59.9 ₪, שמלות החל מ 39.9  ₪ וג'ינסים החל מ  49.9  ₪. 



קבוצת H&O מפעילה כיום שני סניפים של המותג ריזרבד בישראל: בקניון איילון בר"ג ובקניון גבעתיים. שני סניפים אלה כוללים אפנה נשים. הקבוצה מתכננת לפתוח כ 30 חנויות של המותג בארץ, שטח כל חנות יעמוד על 1,500-2,000 מ"ר כאשר החנויות הבאות שייפתחו יכללו אופנת נשים, ילדים וגברים.


תגובה 1: