רשומות

יום שני, 29 ביולי 2019

הכירו את ספי ארט דיזיין שתעצב לכם את קירות הבית או המשרד עם תמונות וקולאז'ים מרגשים



מה מושך את עיניכם כשאתם נכנסים לבית או משרד? על מה אתם מביטים מיד בהתחלה? אצלי זה הקירות. אני מביטה על התמונות שתלויות, האם זה סתמי או שהקדישו לכך מחשבה? האם כללי או אישי? האם יש צילומי משפחה? בעיניי, המראה העיצובי מתחיל בקירות.

איך מעצבים קיר ומעניקים לחדר מראה ייחודי ומעוצב? לשם כך יש את ספי ארט דיזיין.

ספי היא הבעלים של ספי ארט דיזיין והיא עוסקת באמנות מעל לעשור. היום יחד עם בעלה גבריאל הם מנהלים אתר המתמחה בעיצוב וגרפיקה ויודעים לתת פתרון אישי ומתאים לעיצוב תמונות בנושאים ובסטייל המועדף עליכם.  

ספי תמיד אהבה לצלם, לתעד, לעצב ולשתף בתוצאות את משפחתה וחבריה. את האהבה הזו הביאה אתה לגלריית העיצוב שלה.

לדבריה של ספי יש דרכים רבות לפרש יצירה- לחוש, להרגיש במגע אחד. אך יחד עם זאת לא כולם מצליחים להבין את משמעותה. 
ספי עצמה נגעה בתחומים אמנותיים שונים ומצאה את עצמה מחוברת לתמונות. 
ציטוט מדבריה: "אולי כי לתמונות יש מה להדגיש, להזכיר ולספר לנו. למדתי לתת להם במה,  מקום ייחודי , להדגיש ולרהט אותם בחלל. במידה מסוימת לחלק אותם ולפצל בכל מני זווית ולבסוף לחבר את כולן בקו אחד תחת ' קולקציה אחת' או לחילופין להפריד ולשחק בקומפוזיציות שונות.

                  ספי הבעלים של ספי ארט דיזיין. צילום באדיבות ספי

ספי עוזרת ללקוחות לבחור את החומרים המתאימים, מציעה את הטכניקות הכי חדשניות לאיבזור התמונות אם זה על הקיר או כקולאז'. אולי כאלבום תמונות מיוחד ומרתק שילווה אתכם.

לדבריה של ספי- "אני חושבת שיש שפות רבות שאיתם אפשר להביא את הרגש ולתת לתמונות את הכבוד ואת המקום בפינה או סתם בחלל מסוים שבחרתם. השאיפה הכי גדולה שלנו כבני אדם, היא להעריך את הזמן, כי זמן זאת המסגרת התלויה על הקיר, זמן זאת התמונה הנוסטלגית שמזכירה את עצמה, זמן הוא הדבר הכי יקר של האמן.
אני מאמינה שאסור לחשוש לבצע שינויים, ואין לתת לאווירה לשנות את חוקי המשחק כי עולם היצירה והאומנות הוא איכות חיים אמיתית , בדרך שלי יש להעריך כל רגע ולתעד הכל למקום אחד" אומרת ספי.

מה תוכלו למצוא ב- Sefi Art Design?
תוכלו למצוא מגוון גדול של פתרונות עיצוב יצירתיים ומקוריים.

עיצוב תמונות לקיר הבית או המשרד- עיצוב של תמונות מסוגים שונים וסגנונות שונים, תוך התאמה אישית הן לגודל, הן לצורת החלוקה המבוקשת והן לצבעוניות. כל זאת תוך התאמת הסטייל הנכון, תכנון מדוייק, מתן פתרונות נכונים, קומפוזיציה מתאימה, מקוריות והעברת המסר הנכון והמתאים.

תמונה מודולרית 3 חלקים מעוצבת ומודפסת על קנבס
תמונה לחלל מודפסת על קנבס
תמונה על קנבס ניו יורק
תמונת למשרד מודפסת על קנבס

דוגמאות לתמונות ומחירים תמצאו כאן+ חנות תמונות עם מגוון נושאים מעניין. לחצו על- תמונות בעיצוב אישי

עיצובי קולאז' תמונות- קולאז' תמונות משלב טכניקות שונות, גדלים שונים, הדפסות באיכות גבוהה והצילומים שמעבירים יעברו עיבוד ועריכה ויותאמו לכל עיצוב שתחפצו. ללקוחות יינתנו 2 סקיצות לפני ביצוע ההדפסה.

החל מ-180 ₪. (עד 5 תמונות)
הדפסת תמונה אישית על קנבס . 
קולז' מעוצב בעיצוב אישי לילדים מודפס על קנבס

קולז' בעיצוב אישי משפחתי על קנבס

הדפסת תמונה אישית על קנבס 
צילומים- ספי ארט דיזיין
לעיצוב קולאז' לטעמכם  ובדיקת מחיר- לחצו כאן

אלבומים בעיצוב אישי- הדפסת אלבומי תמונות בנושאים שונים, לפי טעמכם האישי ורצונותיכם. אלבום פוטו קלאסי מודפס בפתיחה מלאה , כריכה קשה , דפים עבים , עובי הדף עד 270 גרם ויש גם אפשרות לאלבומים מהודרים במיוחד.

המחירים החל מ- 350 ש"ח


לעיצוב אלבום – לחצו כאן
             


חוויה אישית



הזמנתי מספי קולאז' משפחתי. ההיענות היתה מהירה ויעילה. ספי ביקשה שאשלח במייל את התמונות שאני רוצה וכך עשיתי. לא ידעתי כיצד תהיה התוצאה. ספי יידעה אותי בתחילת העבודה וידעתי מתי יסתיים הקולאז' ומתי יגיע אלי בעזרת שליח הביתה. הקולאז' שקיבלתי היה מקסים. לא סתם הנחת תמונות על קנבס. אלא קולאז' מעוצב תוך כדי הבנה של הסיפור המשפחתי שלנו והעברתו באופן מושלם אל היצירה. כולנו התרגשנו מהעבודה המקצועית, האוהבת והיפה שהושקעה ואין ספק שזו אחת המתנות היותר יפות ומרגשות שניתן להעניק לאהובים עלינו.



אני רוצה להוסיף ולציין שהאתר של ספי ארט דיזיין מושקע וכיף לגלוש בו. הוא ידידותי מאד, נוח לשימוש, יש בו מגוון גדול מאד של יצירות שניתן לקבל מהם השראה, או לבחור בהן.





ממליצה בחום רב כפי שתוכלו לצפות בסרטון שצירפתי.

Sefi Art Design
יצירת קשר- ‏077-530-4127
לאתר של ספי ארט דיזיין- לחצו כאן
ספי ארט דיזיין בפייסבוק- לחצו כאן
ספי ארט דיזיין באינסטגרם- לחצו כאן

ערוץ יו טיוב- לחצו כאן



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה