רשומות

יום שלישי, 17 באפריל 2018

מבצע מסקרות crazy mascara sale בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי וביניהן גם מסקרת SEACRET



איך אתן בוחרות לעצמכן מסקרה? מה חשוב לכן בבחירה? לכל אחת מאתנו צרכים שונים. לאחת חשוב שהמסקרה תדגיש היטב את העין, לשנייה חשוב שמניפת הריסים תהיה פרושה היטב. לי חשוב שהריסים לא יראו מודבקות זו לזו.

בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי מבינים את הצרכים השונים ויצאו במבצע של crazy mascara sale על מגוון מסקרות מהמותגים המובילים ב-3 קטגוריות מחיר משתלמות במיוחד! כך שכל אחת מאתנו תוכל לבחור לעצמה את המסקרה המתאימה לה.

חגיגת מסקרות בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי- מחיר מסקרה SEACRET- 29.90$ -צילום תום מרשק

בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי מבינים שאנחנו לא טסות בכל יום... לכן, באופן שוטף החנות שוקדת לייצר עבורנו- הנוסעות, הזדמנויות חדשות, מבצעים חדשים אירועים וטעימות ערבות לחך, שיהפכו את חוויית הטיסה שלנו לייחודית, לכזו שלא נרצה לפספס.

מידי חודש, ניתן ליהנות בחנות ממגוון אירועים ומתחמים חדשים המציעים מבחר מותגים במחירים מיוחדים שהופכים כל רכישה לחגיגה של ממש.

החל מה- 16/4 ועד ה- 14/5 יוצע מגוון רחב של מסקרות שחורות מהמותגים המובילים שישלימו את תיק האיפור שלנו, בשלושה קטגוריות מחיר משתלמות במיוחד:

מגוון מסקרות ב 9.90$ - מותגים כגון לוריאל, רבלון וג'ייד ועוד.
מגוון מסקרות ב 19.90$ - מותגים כגון ג'יבנשי, קליניק, מאק ועוד.
מגוון מסקרות ב 29.90$ - מותגים כגון בובי בראון, YSL  , לנקום ועוד.

אחת המסקרות המוצעות למכירה ושווה לשים לב אליה היא SEACRET NON SMUDGE MASCARA. מסקרה של חברת SEACRET שלא כולנו מכירות.

Seacret הינה חברת טיפוח ואיפור בינלאומית הפועלת מלמעלה מ- 40 מדינות ברחבי העולם. כחברה גלובאלית מובילה, Seacret מחויבת להביא לקהל לקוחותיה את הטכנולוגיות החדשניות ביותר, המרכיבים האיכותיים ואנשי המקצוע המובילים.

חגיגת מסקרות בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי- מחיר מסקרה SEACRET- 29.90$ -צילום מלנית 


זוהי הפעם הראשונה ש  Seacret משיקה בישראל את המסקרה הייחודית עם הטכנולוגיה החדשנית שלא נמרחת ולא צובעת את העיניים כעיני פנדה לאחר הסרתה. מסקרה שכבשה את ליבן של בלוגריות, מובילות דעת קהל ומאפרות מובילות בכל העולם. ומדוע? כיוון שהיא עונה על מספר דרישות חשובות:
1.מותאמת לעיניים רגישות וגם לאלה הנוטות לדמוע ללא הרף.
2. מעניקה מראה עדין וטבעי
3. מברשת זוויתית נוחה למריחה המסייעת להנחה נוחה על הריסים ומסייעת להפרדתן
4. הסרה פשוטה וקלה בעזרת מים חמים בלבד.

סעיף 4 משמעותי ביותר. נכון שקשה לנו מאד להסיר את המסקרה ובדרך כלל היא נמרחת לנו תחת העיניים? ל- Seacret טכנולוגיה חדשנית הכוללת פורמולה ייחודית המצפה את הריסים אחד אחד, נצמדת לכל ריס, ובמגע עם מים חמים נשטפת בקלות ונפרדת ממנו.

חגיגת מסקרות בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי- מחיר מסקרה SEACRET- 29.90$ -צילום מלנית 

אין צורך יותר במסירי איפור או סבונים קשוחים שעלולים לייבש את העור העדין סביב העיניים. המסקרה תחליק מהריסים בקלות מדהימה עם כמה שפשופים קלים של מים חמים.

התנסיתי במסקרה האמורה והיא נוחה מאד לשימוש, מדגישה את העיניים, פרישת הריסים טובה והמברשת מאפשרת דייקנות, מריחה טובה של החומר ומייצרת הארכה מוצלחת. כפי שנאמר, ההסרה שלה קלה ומהירה. השתמשתי במסיר איפור ומים חמים והמסקרה נשטפה בקלות. נוח ונעים.

מחיר מסקרה SEACRET - 29.90$  ליחידה.
להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה