רשומות

יום שני, 4 בדצמבר 2017

התנסות במוצרי האנטי אייג'ינג של חברת jeunesse global


לפני כחודש פנתה אלי SARI SHALOM המפיצה את מוצרי jeunesse global בארץ והציעה לי להתנסות במוצרי החברה. ליתר דיוק, בסדרת לומינס luminesce. הסדרה החדשנית של החברה. מדובר על סדרת מוצרי אנטי אייג'ינג המיוצרים מגורמי גדילה ומופקים בטכנולוגיה מתקדמת ביולוגית- אנושית. המוצרים מכילים גורמי צמיחה של העור המאפיינים את רקמת העור האנושית ונמצאים באופן טבעי ברקמת העור שלנו. פרי פיתוחו של ד"ר נתן ניומן. המוצרים בסדרה עובדים יחד בסינרגיה לשם שיקום נזקי הזמן ונועדו להצערת עור הפנים ולהאטת תהליך ההזדקנות.

סדרת המוצרים שכללה ג'ל לניקוי הפנים, סרום, קרם יום וקרם לילה הגיעה לביתי והתחלתי בשימוש אינטנסיבי במוצרים. בדרך כלל, איני נאמנה למוצר אחד. הפעם, הייתי עקבית מאד ומילאתי אחר ההוראות של שרי שלום בקפדנות רבה. שרי ליוותה אותי במשך כל התהליך והתעניינה מדי מספר ימים איך ההשפעה ומה קורה.

התכשיר הראשון בו השתמשתי, לפי הנחייתה, היה ג'ל ניקוי לפנים. במשך 30 שניות מדי ערב ניקיתי את פניי ביסודיות בג'ל המיוחד שתפקידו להסיר את הלכלוך העמוק שחדר לעומק הנקבוביות, להסיר תאים מתים ולאזן את עודף השמנוניות. הג'ל מרענן את עור הפנים ומותיר אותו נקי ורענן. במשך מספר ימים השתמשתי רק בג'ל הניקוי ורק לאחר מכן הרשתה לי שרי להתחיל להשתמש בסרום.



סרום luminesce מכיל נוסחה בלעדית המוגנת בפטנט. זהו סרום היפואלרגני, נטול פרבן ומבוסס על רכיבים טבעיים לחלוטין. שימוש יומיומי בסרום עוזר לשיפור מראה העור, לאיחוד גוון העור, לחידוש רמות הלחות ולעיכוב הופעת תהליכי הזדקנות באמצעות צמצום הקמטים. השתמשתי בסרום מדי ערב. מרחתי כמות קטנה על קצות האצבעות ועיסיתי בתנועות מעגליות לתוך עור הפנים ובתנועות כלפי מעלה על הצוואר.



לאחר שנוכחנו שהעור מגיב יפה לסרום עברנו לשלבים הבאים של שימוש בקרם לילה וקרם יום. קרם הלילה הוא קרם שיקום הפועל בזמן השינה כאשר תהליך חידוש התאים נמצא בשיאו ומסייע להליך זה.



קרם היום הוא קרם לחות יומי המעניק הגנה מפני השמש ובו בזמן מזין אותו בלחות וויטמינים חשובים לעור.



הקרמים נעימים מאד, נמרחים בקלות על העור וריחם עדין עד בלתי מורגש. לא מדובר על קרמים כבדים והם מיועדים לכל הפנים. אין צורך בקרם עיניים כיוון שהם מיועדים גם לאזור העיניים.

לאחר שימוש של חודש ימים במוצרים התוצאה הייתה עור מתוח יותר ומוצק יותר, כתמי עור שהיו לי על העור דהו מאד עד כמעט העלמות מוחלטת. אדמומיות קלה שהייתה לי בצדי האף נעלמה לחלוטין. הקמטים לא נעלמו אך נראים פחות עמוקים ובאופן כללי העור נראה חיוני, חלק ורענן למראה. כפי שתוכלו לראות בצילום שצילמתי לפני איפור וללא שימוש בשום תכשיר.



אני יכולה לומר שמדובר בתכשירי טיפוח מצוינים שאכן עזרו לעורי להראות חלק יותר, בהיר יותר ויפה יותר.

JEUNESSE GLOBAL נוסדה בשנת 2009 ופועלת כיום בכ-126 מדינות ברחבי העולם. חברת ג’נס גלובל מוכרת את מוצריה באמצעות יותר מחצי מיליון מפיצים עצמאיים ברחבי העולם.
החברה משלבת מדע פורץ דרך בקו מוצרים אשר מתמקד בשיפור איכות החיים הן ברמת הנראות והן ברמת האיזון התזונתי, ופועלת בשלושה תחומים עיקריים: אנטי אייג’ינג בהזנה חיצונית, אנטי אייג’ינג בהזנה פנימית ותזונה מתקדמת ובקרת משקל.

לרכישת מוצרים יש לפנות למפיצה sari shalom


נייד-0508322299



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה