רשומות

יום שני, 11 בדצמבר 2017

Adika הגיעה לצפון והשיקה חנות שניה בעופר הקריון קריית ביאליק


השבוע הוזמנתי להשקה החגיגית של Adika בעופר הקריון. זו הייתה השקה שמחה וחגיגית ומאות לקוחות ציפו בהתרגשות לפתיחת הסניף החדש ולמפגש עם אגם רודברג שהגיעה להשקה.
לאחר הצלחה חסרת תקדים, חברת האופנה Adika שחוללה מהפכה באופנה הישראלית השיקה אתמול את החנות השנייה, הקבועה והצפונית אשר הצטרפה לסניף הדגל הממוקם בדיזנגוף סנטר בת"א ואל החנות המקוונת.
החנות החדשה מעוצבת באופן עכשווי ומושך את העין. היא משתרעת על פני שטח של 250 מ"ר בפריים לוקיישן בקריון ועתידה להציג מגוון רחב של פריטים מהקולקציות השונות, פריטי אופנה וכן פריטי טקסטיל ועיצוב הבית מקטגוריית ה-living..

אני התלהבתי במיוחד מהמגפונים האופנתיים, מהז'קטים ומהמעילים. לקראת החג היו בסניף פריטים רבים שהתכתבו עם הטרנד הכסוף והמנצנץ ומי שמחפשת מה ללבוש בחג או למסיבות סילבסטר תמצא את מבוקשה בקלות.
במעמד הפתיחה החגיגית  נכחו, בין היתר, מנכ"ל החברה דדי שוורצברג, הדוגמנית והשחקנית אגם רודברג המשמשת כפרזנטורית של המותג, מנכ"ל הקריון, גיא קרן, אפי רוזנהויז יושב ראש גולף, המשנה למנכ"ל אורנה אלוביץ', מיכל מאי מנהלת השיווק של הקריון ומכובדים נוספים.
  גוזרים את הסרט - בצילום- עו"ד גיא קרן, אגם רוטברג, דדי שוורצברג, אורנה אלוביץ' צילום- בר שריר
  צילום בר שריר
 צילום- בר שריר
               בצילום- אורנה אלוביץ' ודדי שוורצברג  צילום בר שריר
 בצילום- אורנה אלוביץ', אגם רודברג ודדי שוורצברג צילום- בר שריר
           בצילום- נטע פלג, לימור גרובר- זלצר ואנוכי צילום- שרה איקו
לאחר הרמת כוסית אינטימית לעיתונאים ולמוזמנים, התקיים טקס גזירת הסרט המסורתי ופתיחת הדלתות במעמד הקהל הנלהב והנרגש מהגעתה של הרשת הפופולארית צפונה. מאות לקוחות צבאו על דלתות החנות וביקשו בפעם הראשונה לרכוש את הפריטים שעד כה יכלו להשיג רק דרך האינטרנט. מלבד שופינג התכבדו הקונות בפופקורן, שוקולדים ושתייה וחמישים מאושרות שהגיעו ראשונות זכו בכרטיס מתנה.
              צילום בר שריר
               צילום בר שריר
         בצילום- אגם מצטלמת עם מעריצות 
לרגל חגיגות פתיחת החנות החדשה במהלך חודש דצמבר תינתן הנחה של 10% הנחה על כל קניה.
קניון הקריון שדרה 5 דרך עכו 192, קרית ביאליק
שעות פעילות:
 א-ה-10:00-22:00
שישי- 09:00-14:30 מ
מוצ"ש- חצי שעה מצאת השבת ועד 22:30



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה