רשומות

יום שבת, 2 בדצמבר 2017

קולקציית התכשיטים FLOWER ART נחשפה השבוע בגלריית ורד רוזן


היזמית ורד רוזן ואילנה אלבום בעלת מותג התכשיטים IDESIGN הציגו ביום ששי האחרון את הקולקציה המשותפת שלהן FLOWER ART
הקולקציה כוללת מגוון רחב של עגילים, שרשראות וטבעות בעיצובים עכשוויים וצבעוניים עשויים מזהב בשילוב אבנים ובציפוי אמייל צבעוני
ורד רוזן, אדריכלית, צלמת ואמנית מוערכת חברה לאילנה אלבום בעלת מותג התכשיטים  IDesign , כדי ליצור קולקציה אמנותית, מקורית וססגונית התואמת את סגנונה של האישה והבחורה הישראלית, החזקה והקרייריסטית.
                                 בצילום- ורד רוזן
                                  ורד רוזן ואילנה אלבום
                    בצילום- ורד ואילנה יחד עם הדוגמנית המציגה את קולקציית התכשיטים
ורד למדה באיטליה אדריכלות במשך 3 שנים ולאחר מכן שבה לארץ והשלימה את התואר באוניברסיטת תל אביב. כל חייה אהבה את תחום האמנות, הצילום והאופנה. היא מציירת בשמן, מצלמת ומעצבת. בגלריה שלה ניתן לראות את צילומיה בהם שילבה תאורה מיוחדת והם שובי לב ועין. בנוסף, עיצבה לאחרונה חדר בריחה אמנותי והשתתפה במספר תערוכות צילומים בארץ ובעולם. את עבודותיה ניתן למצוא גם בבית חולים באפריקה ובקרוב גם בבית מלון בארץ.
אילנה אלבום ילידת אוסטרליה, עלתה לישראל עם משפחתה לפני 10 שנים. בארץ למדה עיצוב תכשיטים והחלה לעצב תכשיטים מקוריים ומיוחדים. ורד רוזן הייתה אחת מלקוחותיה הראשונות והחיבור ביניהן הוא ארוך שנים. יחד יצרו קולקציית תכשיטים צבעונית, אותה עיצבה ורד שהגשימה את חלומה בתחום זה.
                 בצילום- אלינה ושלוש מבנותיה בגלריית ורד רוזן בהשקת הקולקציה
קולקציית התכשיטים FLOWER ART כוללת מגוון תכשיטים: עגילים, שרשראות וטבעות בעיצובים עדכניים, מרתקים וצבעוניים, עשויים מזהב 14 קראט בשילוב יהלומים או זרקונים בציפוי אמייל צבעוני.
את קולקציית התכשיטים ניתן להזמין בשילוב יהלומים ובזהב מצופה  באמייל ורוד, שחור, ירוק, לבן, אדום וירוק.


טבעת 3 פרחים זהב 14 קראט מחיר 1300 שקלים עיצוב ורד רוזן צילום רני יחזקאל

הקולקציה מיוצרת באיסטנבול בעבודת יד ועל ידי מיטב הצורפים.
מוטיב הפרחים והדבורה , הטרנד החזק באופנה שולט גם בעיצובי התכשיטים. משתלב עם מלאכת אומנות מדוקדקת ויוצר אפקט אלגנטי, בעל מראה יוקרתי, ייחודי ומושך את העין. היזמיות בחרו בדבורה - סמל לחוזק ולסמכות כמוטיב המצטרף, כתוספת נגיעה מקורית, במספר יצירות נבחרות של הקולקציה.  תוספת הדבורה, המעניק מעין קריצה למושג ה- "queen bee", כרמיזה לנשים חזקות ועצמאיות, המאפיינות את נשות המאה ה-21 , המלהטטות בין חיי משפחה ועשיית קריירה אך מצליחות להביא לידי ביטוי את הנשיות שלהן כל אחת בדרכה.

זוג עגילים פרחים ושרשרת עיצוב ורד רוזן זהב 14 קארט מחיר 730 שקלים לאחד צילום רני יחזקאל

מחיר 1600 שקלים 14 קראט צילום רני יחזקאל עיצוב ורד רוזן

ורד סיפרה לנו כי הבחירה במוטיב הדבורה הושפעה גם מעבודתו של אביה, פרופסור לאנטומולוגיה העוסק בחקר החרקים באוניברסיטת תל אביב.
צמד היזמיות ורד רוזן ואילנה אלבאום, ראו לנגד עיניהן, את הנשים החזקות, הפרזנטטיביות, המבלות את רוב זמנן, במילוי תפקידים נחשקים אך באותה עת, יודעות לשמור על נשיותן, ולהפגין בטחון עצמי וחוש אופנתי .
נשים אילו, צעירות כבוגרות, תמצאנה את קולקציית התכשיטים כמחמיאה ומשלימה את המראה החיצוני, המתוחכם והאלגנטי, שהן מקפידות עליו.
מחיר 1790 שקלים 14 קראט שרשרת בעיצוב ורד רוזן פרחים לבנים
טבעת לילך זהב מחיר 1400 שקלים  צילום רני יחזקאל עיצוב ורד רוזן 14 קראט

טבעת פרחים מחיר 1250 שקלים זהב 14 קראט עיצוב ורד רוזן צילום רני יחזקאל

אוסף חדש ומלהיב זה הוא תוספת ברוכה למבחר האוספים של IDesign אשר ניתן כבר היום להשיג בישראל, אנגליה, ובקרוב יושק גם בארה"ב.
טווחי מחירים: (עיצובים בשיבוץ יהלומים בהזמנה מיוחדת)

עגילים-  490  - 2,500 שקלים.
טבעות - 990 – 1,500 שקלים.
שרשראות-  1,700 -   3,600שקלים.

ניתן יהיה לרכוש את הקולקציה דרך אתר האינטרנט  Www.idesignbyilana.com
וישירות בטלפון : *6253 ו/ או 054-2227435.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה