רשומות

יום רביעי, 13 בדצמבר 2017

עליזה בארץ הפלאות עם הקרקס הרוסי על הקרח


אתמול צפיתי יחד עם אדר ונעמה במופע של הקרקס הרוסי על הקרח "עליזה בארץ הפלאות" המופע מביא את דמויות ספרו של לואיס קרול, אך זו אינה הצגה העוקבת במדויק אחר הסיפור, אלא עושה זאת באופן אחר ומדליק שהשאיר את הקהל שבעולם משתאה ומרותק.



אדר ונעמה בנות 4,5, ישבו מרותקות לנעשה על הבמה. המחליקות והמחליקים המצוינים כבשו את ליבן. הכוריאוגרפיה המרשימה, התלבושות המפוארות והצבעוניות, האקרובטיקה בשילוב אפקטים אור קוליים, כל אלה יצרו מופע מרהיב ויפהפה. ולא רק הילדים נהנו, המבוגרים נהנו לא פחות ומחיאות הכפיים למחליקים היו נלהבות.









הילדים נהנו גם מכך שהמופיעים שילבו אותם במופע. זרקו לעבר הקהל כריות ענק, שילבו במחיאות כפיים בהתאם למוזיקה וזרקו כדורים. הצחוק שנשמע ברחבי האולם וההשתתפות הנלהבת של הילדים הוכיחה לי עד כמה זה מוצלח.

המופע עוקב אחר עליסה למאורת הארנב. הצופים פוגשים את הדמויות האהובות מהסיפור: עליסה, הארנב, החתול, מלכת הקלפים, הכובען המטורף – כשכולן מחליקות על הקרח. העלילה המקורית הפכה למעין מסיבה מלאת שמחה, תוך שילוב של קטעי מחול, אקרובטיקה וקרקס.







"היכן האמת והיכן החלום?" – קשה להבחין ביניהם במופע הזה. במקרה הזה "האמת" – היא בלט על הקרח, אלגנטי ונלהב, המשלב את אמנות הקרקס הרוסי המסורתי, בימוי חדש וכוריאוגרפיה מוקפדת, תלבושות ססגוניות ומוסיקה מרתקת.

זה למעלה מ-50 שנה ש'הקרקס הרוסי על הקרח' משמח את ליבם של הצופים בכל העולם באמנות המרשימה והייחודית שלו.
כל זה הופך את "עליסה בארץ הפלאות" על הקרח למופע קסום שכל משפחה תהנה ממנו!

משך המופע: שעה ו-40 דקות, כולל הפסקה
המופעים יתקיימו עד ה-20.12.17
*רכישת כרטיס הכרחית לילד בכל גיל, מומלץ לגילאים 2 ומעלה
לרשימת המופעים, פרטים והזמנת כרטיסים פ.ג.ק. הפקות  :  http://bravo.org.il/announce/56819


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה