רשומות

יום רביעי, 15 ביוני 2016

מסעדת 'BLACK' בסינמול חיפה בסדרת המבורגרים ממש ממש מוגזמים- כי המבורגר רגיל זה לחלשים



מה אפשר לחדש במסעדת המבורגרים? כמה אפשר להמציא את הגלגל מחדש? ובכן, אפשר, ועוד איך אפשר.

מסעדת 'בלאק' בסינמול חיפה מחדשת את תפריטה תדיר. הקרניבורים שבינינו יודעים שימצאו שם את משאת נפשם. בשר! הפעם, הגעתי למסעדה לנסות להתגבר על המבורגר מהסדרה החדשה שהשיקו. סדרת ה- ממש ממש מוגזמים של BLACK. תפריט "מוגזמים" של בלאק מוכר לי ולפני מספר חודשים ניסיתי להתגבר על ה-T-REX האכזרי שלהם. אלא, שהתפריט החדש הוא ממש, אבל ממש מוגזם. מדובר בסדרת המבורגרים ענקיים בגודל, בתוספות, ובשילוב הטעמים. לא, הפעם אי אפשר להחזיק את המגדלים הללו בידיים ולתת נגיסה ענקית. זה לא ילך. חייבים כאן סכין ומזלג ומי שחושב אחרת שיביא צילום הוכחה!

אז מה יש לנו כאן? תכירו, בבקשה, את פיזה, פגודה, אמריקה ולורד בלאק. כמה שיותר גדול יותר שמח.
 

פיזה- 2 קציצות BLACK BURGER של 220 גרם, עם מוצרלה, פטריות שמפיניון ופורטובלו, פלפלים, עגבניות בפלאנצ'ה זיתים, בצל, ארטישוק ועשבי תיבול. מוגש עם המון צ'יפס וצ'יפס בטטה

פגודה- T-REX אכזרי של 450 גרם ועוד קציצה של 160 גרם מלמעלה, עם ערימה של אננס, חלפיניו חריף, בצל ירוק, חזה אווז קצוץ, רוטב פלפלים וכמובן המון צ'יפס וצ'יפס בטטה.

אמריקה- מגדל של שלושה המבורגרים כל אחד 220 גרם. עם 3 מנות גאודה נמסה, בצל מקורמל, חמאת בוטנים, קורנביף חם, קצת חסה והמון צ'יפס וצ'יפס בטטה.

לורד בלאק- 2 המבורגרים במשקל של 330 גרם כל אחד, עם ירקות במעטה פריך ישר מהמטגנת: טבעות בצל ובצל ירוק, ארטישוק, בטטה וגבינת עיזים מטוגנת וגם המון צ'יפס וצ'יפס בטטה. מחיר- 139 ₪.

כל ההמבורגרים מבשר בקר טרי מוקפד שאינו מעובד.

אני הלכתי על פיזה. חשבתי שמגדל איטלקי שנוטה על צידו לא ינצח אותי. טעות. הצלחתי להתגבר על שליש מהמנה. אמנם, שטפתי את ההמבורגר עם בירת ויינשטפן מצוינת אבל זה לא עזר לי.
 
 
 
בן הזוג בחר ב- אמריקה- הוא אוהב יבשות גדולות שהכל גדול שם. הוא הראה כושר עמידות יוצא מן הכלל והצליח כמעט לסיים את המנה.
                   לפני
 
                                 אחרי
 
המנות היו טעימות מאד, מפתיעות בטעמים ובאמת כיפיות. אני ממליצה להתחיל בתחרויות המבורגר שעיקרן- מי שנשבר ראשון הוא זה שיצטרך לשלם את ההזמנות של כולם. השף צחי בוקששתר מבעלי הרשת שהיה במסעדה ושוחחנו איתו חושב שאנחנו זקנים מדי למנות המוגזמות שלו. ניסיתי להראות לו שהוא טועה, אבל כשלתי. המבורגר רגיל- זה מה שמתאים לי. פגשתי גם את שלומי פורמן  בעל המסעדה שאירח אותנו ברוחב לב ובשמחה. אז, שלומי, אני רוצה לומר לך שאתה אחלה אבל, התפריט החדש שלך גדול עלי. בפעם הבאה איזה המבורגר מפונפן לבנות עם סלט ירוק קטן וזהו זה. אני משאירה את המוגזמים לטורפות ולטורפים שבינינו ונראה אותם מסיימים הכל מן הצלחת. או, כמו שהזהירו אותי בילדותי- יבוא שוטר וייקח אותם!

 

לאתר המסעדה - http://blackbarburger.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה